35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan het me wel voorstellen Olleke, dat je het zo voelt. Ik heb het niet gelukkig. Lijkt me heel moeilijk want je kan het niet tegenhouden he..:(
    Ik vind Sophie eigenlijk alleen maar leuker worden en ik zie vooral de voordelen van iets grotere kindjes.. lekker doorslapen, wat meer tijd voor jezelf...ben er wel blij mee eigenlijk. ;) Hoop dat je er een beetje je weg ik kan vinden allemaal en je je snel weer wat beter gaat voelen, dikke knuf!! Hier wat Foto's..

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En Roosje..

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En Roosje..

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hihi..even spammen hoor..als je erom vraagt..;)

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nog 1 dan..;)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Koffie, het gaat beter met de meiden hoor! Sophie merk ik niets meer van, Roosje is nog steeds wel erg moe en huilt heel snel. Maar het ergste is wel voorbij.;)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lotuss@ wat weer mooie foto s.
    die van hun samen is prachtig.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je marnat!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Olleke, fijn je hier weer even te zien en inmiddels eindelijk geopereerd. Gelukkig maar. Beterschap.
    En wat een prachtige meisjes heb je.
    Wat je schrijft herken ik ook wel. Het kost nu even veel tijd, maar je krijgt er wel heel veel voor terug en meid, je komt echt wel weer uit dat isolement.

Lotus, prachtige foto's weer van mooie meisjes.

IS, die gyn is en blijft een hork.

Des, hoe is het daar meid?

JFT, meid wat een toestanden zeg, met je paps. Heel veel sterkte ermee en ook veel sterkte met de sterfdag van je mams. Dikke knuf.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, geshopt, en nog redelijk geslaagd ook ;)
    Ik wilde graag makkelijke gympen hebben. Ik heb nu wel aardige, wit met zilver. Zomerschoenen zijn namelijk nog te koud, mijn bergschoenen te lomp en op mijn laarzen kan ik niet de hele dag lopen ;)
    Enne, weet niet meer wie het vroeg...maar nee ik ga niet shoppen in Rome. In Italië kan ik sowieso niet slagen. Daar is maatje 38 al heeeeeel groot. En uhm, daar zit ik dan nog een heel eind boven :)

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ego pff krijg net telefoon van het ziekenhuis, dat ze een emeri scan gaan doen.
    ik krijg er bericht van wanneer.
    hij wilde weten of ik ijzer in mijn lichaam had en of ik zwanger was.
    ik weet niet of ik zwanger ben ik wacht op ongi.
    ik moest het in de gaten houden pff.
    manlief komt over een uur thuis, schrik me een hoedje.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hm, stil hier. Bijna saai ;)
    Nou ja, ik ga zo eten maken en kom vanavond nog wel even spieken.

14. veronika

veronika Niet meer actief

*** komt toch weer even kijken ***

Suus, super van je dikke streep!!

Daarentegen Anna en Bebek, meiden wat kl&te, toch hoop voor jullie eventjes, maar helaas was het niet goed genoeg. Toch, Bebek, zo begint het vaak :), je weet nu wel dat er iets goed is gegaan, en straks is het ineens echt raak en goed genoeg en hou je zo'n streep!

En Natas? Ik kan even niets terugvinden over hoe het met haar gaat?

*** zwaait naar de andere dames ***

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    IS :$ :$ Jezus wat een l*l van een arts zeg!!!! Ik zou echt een klacht indienen, want zo ga je toch gvd niet met mensen om! Ik ben echt plaatsvervangend boos gewoon :x
    En balen van je sollicitatie, ook al zo'n rare menier van doen zeg! Knuf!

Dombo, wat leuk dat je iemand hebt ontmoet waar je een klik mee hebt! En fijn ook dat het partijtjen leuk was!

Heej Ollebolleke, wat leuk je weer te 'zien'! En fijn dat je eindelijk geholpen bent aan je carpaal tunnel syndroom; ik hoop dat de pijn nu weg is en weg blijft!!
    En meid, wat een bloedjes van kinderen heb je toch!! *kijkt jaloers*
    Sterkte met je emoties meis!

JFT, jeetje wat een nieuws over je vader zeg! Kan me zo indenken dat je daar erg van schrikt, maar er ook dubbele gevoelens bij hebt.... En heel veel sterkte morgen meis; ik weet precies hoe het voelt :( Maakt niet uit hoe lang het geleden is, het blijft een nare dag! Knuffel!

Lotuss, sorry voor mijn ongevoeligheid, maar ik moest echt even erg lachen om dat berichtje over je paps :D Ik zie dat soort dingen dan ook helemaal voor me! :D
    En dank je wel voor je lieve smsje :) Ik heb op het moment een reserve telefoon en het kreng doet vooral niet wat ik wil en valt steeds uit, vandaar dat ik nog niet gereageerd heb!

Jemig Koffie, dat lijkt me even flink schrikken zeg!! Misschien toch maar even naar laten kijken, voordat je straks met dezelfde ellende zit als Ollebolleke!

Liesben aan de shop....dat je dat niet leuk vindt joh! Ik kan daar echt enorm van genieten, mits ik de centen heb dan ;)
    Maar je bent wel hartstikke leuk geslaagd! Leuke gympies, ik hou daar wel van!

Oohh Lotuss, wat zijn ze toch prachtig die meiden van je! *smelt weg* Die ogen van Sophie ook, geweldig! Die van je twee meiden samen is echt heel erg gaaf!!

Marnat, een mri is niet eng hoor, je voelt er in ieder geval niets van! Ik werd vreselijk claustrofobisch in dat ding, maar ik had nog een oude masjien en ze schijnen allemaal vervangen te zijn door ruimere kokers! En er is altijd iemand in de buurt en je mag een muziekje op, je kan praten met zuster en je mag je mannetje meenemen en die mag naast je blijven zitten!

Hier weinig nieuws, behalve dat ik een hele rare ongi heb :(
    Ik heb maar één dagje een tampon nodig gehad en heb heel weinig rood bloedverlies gehad en heb nu al twee dagen met afvegen alleen wat bruin met af en toe een soort stolsel :( Sorry voor het vieze verhaal :) Mijn verknipte brein hoopt nu dat maandag die arts gaat vertellen dat ik hem niet nodig heb, want dat ik gewoon zwanger ben ;) Een mens moet zich ergens aan vasthouden he....
    Verder weinig tijd om na te denken, want erg hectisch op het werk; we zijn uitgebreid in het nieuws, met informatie waar ik verder niet over uit kan wijden, maar waar de helft niet van klopt of aangedikt is! :x

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Zijn alweer terug....ik was gister al zo moe,dat we maar 3 uurtjes in het park geweest zijn en voor de rest heb ik in het hotel veel geslapen.Vandaag ging het echt niet meer,dus we zijn verstandig naar huis gegaan.....heb wel bijgelezen,maar nog ff geen puf om overal op te reageren.
    Las wel het rotnieuws van Anna :( heel veel sterkte meis!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat je er weer bent Suus!! Kan me voorstellen dat je moe bent!

haha..Bebek..ik moest er ook om lachen hoor, zag het ook helemaal voor me..met een verbeten gezicht, strompel strompel in z'n pyama achter die gepikte rollator...:D:D:D rare eigenwijze man..;)

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zo Koffie ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent zeg (en Xander ook). Misschien nu toch ff een bezoekje aan de HA?
    En een beetje jammer van je collega!

Anna jij bent nog steeds niet ongi? Ja, kan me voorstellen dat je daar van baalt (klinkt zo gek, maar je snapt me wel).

Ik weet idd dat er ook ZH zijn met herhaalde miskramen poli's .... maar lief dat je meedenkt. Het ZH waar we alle IUI's, etc. hebben gehad werkt nauw samen met het LUMC. Ze hebben n.a.v. mijn MKen ook contact gehad met een arts daar en zij heeft verschillende dingen voorgesteld die ook zijn uitgevoerd. Over 2,5 maand word ik al 44 ….. ik denk toch dat wij kijken of we het zelf nog voor elkaar kunnen krijgen en verder niet meer een traject ingaan. Ik ben eind vorig jaar al in een zwart gat gevallen waar ik nu nog steeds aan het uitkruipen ben. Ik ben bang dat als we weer een traject ingaan en de uitkomst niet goed is ik nog erger teleurgesteld ben, dan als het spontaan niet lukt en wellicht dan weer hard terug val in het zwarte gat.

Lotuss haar fotoalbum kwam voorbij! Wauw zeg wat een ogen van Sophie …. heb je die gephoto-shopped?! Kan me voorstellen dat je enorm trots bent op je meiden.

Dombo ik kijk steeds met bewondering naar jouw banner …. vind het ontzettend knap. Hoe lang heb je erover gedaan als ik vragen mag?

Liesben leuk geslaagd joh! :) Ennuh leef jij op zo'n grote voet? (ik iig wel)

Veronika wij 'kennen' elkaar volgens mij nog niet, maar ik zwaai wel ff terug!

Uhm Bebek wat vertel je nou …. wellicht toch wel denk je …. heb je ook weer een testje eraan gewaagd of wacht je 'gewoon' maandag af??? Of een andere keuze? :p

Suus welkom terug!!

Niemand iets van Desmo gehoord denk ik?!

Hier niet zoveel te vertellen. Heb sinds een aantal dagen weer de ovu-testen tevoorschijn gehaald. Veels te vroeg begonnen met testen, maar je weet maar nooit met zo'n gek vrouwenlijf ;), kan zomaar ineens anders doen.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Moooooie banner Suus...!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    I S..nee, die ogen heeft ze van mama..;)8)
    En trots ben ik zeker ja! Zoals elke mama he..;)

Deel Deze Pagina