35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Alles gelezen en nu wat ik onthouden heb....vast niet echt veel :D

Koffie heeft een lompe collega.
    IS een nog veel lomper ziekenhuis!:x echt heel schandalig!
    Ladouce voelt zich heel rot....dikke knuf meis.
    Bebekje bloedt niet zo heel veel en heeft nog hoop.
    Desmo is al weg...snif.
    En Nicole heeft een heel leuk kamertje!

Sorry....dat was het...

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik leef op redelijk grote voet ja I S, maatje 41 ;)

En ik ben helemaal niet zo van de gympies bebek, maar ik moet wat ;)
    Nu maar hopen dat ik er goed op kan lopen. Ik heb namelijk nogal rare voeten, die al blaren vertonen als je er te lang naar kijkt...
    Misschien dat ik morgen nog een paar sportschoenen op de kop tik.....

3. Suzanne68

Ja he :) 4 weken en 2 dagen....tis nog niks ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

En Lies had een flinke ovulatiebloeding ;)
    Zo, ben jij ook weer bij.

5. Suzanne68

Haha....ja,die heb ik ook wel es gehad.Reuzehandig...weet je precies wanneer je ei is.Dus ik verwacht wel een roze test van je binnenkort ;)

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Elke dag is er 1 dichter bij je bevalling!! Hoe voel je je?
    Behalve moe dan..;)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaa Suus dat wil ik ook graag weten, hoe voel jeje?

8. Suzanne68

Suus voelt zich moe en is nu al misselijk....tot een uur of 4 in de middag,dan zakt het.Ik droom echt heel heftig .Ik ben er vrij rustig onder.Want ik denk maar zo...de kans dat het goed gaat is altijd nog groter,dan dat het weer fout gaat.Maar hoelang ik zo rustig blijf,weet ik niet.
    Oja....en ik poep me een ongeluk :D

9. Suzanne68

Oja.....en ik heb het verhaal van Desmo gelezen....vond het zo lief!
    Jullie zijn allemaal heel lief.Vooral de meiden ,die nog niet zwanger zijn en toch zo met me meeleven.
    Ik heb ook heel veel begrip voor de meiden,die het moeilijk vinden hoor.Voor die meiden een dikke knuf!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga even mijn bank checken. Lief gooide net een glas (rode) wijn over mij en de bank....:$
    Meteen de halve zoutpot erover heen gegooid, in laten trekken, eraf gezogen en daarna gedept. Nu eens kijken hoe het uitpakt...

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Suus, we gunnen je het van harte!

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik probeer erachter te komen of ik dezelfde kwaaltjes heb als jij:) dan zou er zomaar voor ons ook een kansje in zitten deze maand.
    Maar ik wil niet te veel kwaaltjes het net opgooien want dan ben ik bang dat ik het jinx (idioot hè)
    Maar ik leef wel heel erg met je mee en hoop dat ik snel samen met de andere meiden naast je mag komen zitten op de roze bank.:D

13. Suzanne68

Ja maar...ik gun het jullie ook allemaal.....ging met zoveel blij roze nieuws weg en hoop op roze nieuws...en bij terugkomst waren alleen ik en Natas nog over :(

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Heeft iemand al iets van Desmo gehoord, zou ze al getest hebben??

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb Desmo vanmorgen sms gestuurd, maar nog niets gehoord. Misschien viert ze in d'r eentje een feestje ;)

BB, ik voel nu al van alles. Maar dat bewijst voor mij nu dat het echt tussen mijn oren zit! Want ik kan nog helemaal niets voelen (5 dpo)!
    Jij daarentegen, zit al wat verder. Spannend!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesben,
    Je hebt toch geen bloeding van de ovulatie, dat is dan toch van de innesteling. Ik denk wow de eerste stap is gezet.

Bebek,
    Jullie zijn op het werk in het nieuws? Heuh.... jij zit toch niet bij Leefbaar Rotterdam of Den Haag???? hahaha, volgens mij had je er heel veel discussie over. ;)

Mijn kleine meisje heeft vandaag geen kik gegeven toen er bloed bij haar is afgenomen. Ik ben zo trots op onze stoere bonk.
    Heb voor haar en mijzelf nog wat kleren gekocht. Was toch in de stad. Maar voor haar was het toch weer iets meer.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou op 5 dpo begon ik al heel erg te dromen en was ik erg moe (lees al om 20.00 uur naar bed willen) Ik weet niet of het iets betekent maar volgens mij kan het wel hoor. Je lijf verandert door de progesteron enzo toch? En je bm doet hard zijn best om een mooie landingsplaats te maken voor het geweldige ei dat onderweg, of nu al geland is. Ik duim heel hard voor je!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee hoor, je kan na de ovulatie oud bloed verliezen. Komt vaker voor.
    Anders had ik wel een hele snelle innesteling, 2 dagen na ei ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BiBi, ik duim voor je hoor meis!!!

Suus, staat je goed, die banner;)

Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet zwanger ben hoor, voor de meiden die er naar vroegen, maar ik vind wel dat ik een hele gekke ongi heb deze keer....2 dagen bruinverlies achteraf ipv vooraf is echt echt echt heel raar :( En mijn tepels blijven wat gevoelig en ik eet maar heb een uur later weer honger. Dusssss, gaat er heel diep van binnen een heel idioot, achterlijk en onmogelijk hoopje hoop gloeien ;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Anna, nee, ik werk in een tbs kliniek ;)

Deel Deze Pagina