Suus idd mooie banner. En je hebt de bijbehorend kwaaltjes, is niet leuk, maar je hebt het er maar wat voor over denk ik. Heb je trouwens al gebeld naar een ZH? Weet niet of je nog ergens onder behandeling bent bij een gyn.
Heej BiBi, ik reken er wel op dat je met deze pendel goed zit hoor! Die vorige blijkt achteraf ook te kloppen, maar als deze klopt vind ik dat toch leuker en belangrijker hoor
Nou Bibi, ik dacht van de week al, ze is zo moe, zou het misschien .... duimen draaien dus ook op volle toeren voor jou!!
@IS........ik ga wel met een week of 7 bellen.Want ik wil pas met 9 weken een echo.....als ik dan een goede echo heb,is de kans dat het nog mis gaat vrij klein.Ik wil niet met 6 weken een kloppend hartje zien en dat het dan weer mis is met een week of 8 ofzo... Ik loop in het zkh idd.
Bebek, ik heb je nog niet langs zien komen op het journaal. Ik kan me het wel voorstellen hoor die gedachten. Hier ook nog geen bloed en dat is verrekte verwarrend. Maar logischerwijs kan het niet en ik ben meestal een realistisch meisje. Liesben, ohw, jammer. Ik dacht dat dat altijd positief was.
Wie weet zit het toch nog goed? En was dat stil hangen dat er nog een bloeding zou volgen en in maart (nu dus) dat het toch goed zit. Ik klets maar wat hoor, maar het zou wel heel erg gaaf zijn toch. En zo niet dan hoop ik dat de volgende ronde raak is en dat de beeb blijft plakken. (want die pendel hing niet stil en vertelde het geslacht en dat doet ie meestal niet bij een mk) Misschien was het wel een 2-ling en is er maar 1 afgekomen. (ik wil je geen valse hoop geven maar dat bedenk ik me nu) Iig wel lief dat je voor me duimt! Ik ook voor jou!
Ik duim ook heel hard voor BB. En voor Liesben.Je weet maar nooit.Je lijf kan zich idd al klaar aan het maken zijn voor het bevruchte eitje.
Is het misschien ook wel. Wie weet. Bebek had bedacht dat dit de manier van het ei was om te zeggen dat het een heel goed ei was. En ik denk: mijn bm houdt grote schoonmaak. Even lekker dweilen en stofzuigen zodat alles aan kant is voor het beebje wat straks innestelt
Oja....hoe meer kwaaltjes hoe beter hier hoor. Kom maar op met de misselijkheid en alles....als ik er een mooi kindje voor terug krijg,vind ik echt alles best
Je bent LIEF! (ik probeer niet al te veel hoop te hebben maar stiekem heb ik wel een goed gevoel, ik hoop zo dat dat ook uitkomt, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik mezelf weer aan het gek maken ben)
Ja Liesben, dat was je ei met een goed verhaal én om te vertellen dat alles binnen in gereedheid gebracht is voor de logeerpartij BiBi, dat zei mijn zusje ook al, dat het misschien wel een tweeling was ofzo.. Ach ja, ik weet ook wel dat ik niet zwanger ben, maar dat gloeiende hoopje krijg ik niet weg Een mens moet zich ergens aan vast houden, maar ik zal zeker niet teleurgesteld zijn als maandag blijkt dat het niet zo is, want diep van binnen weet ik dat ook al.
Haha, als ik alles zo eens terug lees de laatste paar pagina's zijn we ook wel een stel mutsen. Goed bedoeld hoor! Maar we houden ons vast aan elke strohalm. Bebek aan een rare ongi en een pendel, BB aan moeheid en andere symptomen, ik aan een vreemde bloeding. En dat is ws maar goed ook, anders houd niemand het vol.
Ik ben doodop meiden en zit hier echt met dikke gloeiwangen, dus ik kruip mijn mandje in! Nog uurtje Castle kijken en dan tukkie bouwen, want om 5.30 gaat het wekkertje weer En ik ga al de hele week op de fiets (20km per dag) dus ik moet wel een beetje mens zijn morgenochtend! Dusss; slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op!
Je slaat ook altijd de spijker op zijn kop! We houden ons echt aan iedere strohalm vast, alles om maar hoop te blijven houden! Maar ik vind ons wel een stel moedige en dappere mutsen
Ik haak ook af. Vriend wil ook graag eens gebruik maken van de computer . Fijne avond nog verder en voor straks trusten!