35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies ik duim natuurlijk ook heel hard voor jou!
    En hopelijk krijg je de wijn nog uit de bank (zonde van de wijn;))

Ik ga nog ff rond neuzen en dan ook naar bed. (alweer) Het lijkt of ik de laatste dagen meer in bed lig dan eruit ben. Ik houd geen avond meer over.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ heb je het leuk gehad?
    fijn dat je er weer bent.
    ik ga hard duimen voor je dat het deze keer goed gaat meis knuf.

bebek@ ik ben niet bang voor de emiri scan hoor, ik schrok er meer van.
    zo gebeurd er niks en zo alles te gelijk.
    eindelijk
    hier bij bedankt oude huisarts gr.

als we het toch over rare ongi s en lijven hebben hier nog steeds geen teken van ongi pff.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Marnat, er kan beter iets te veel gebeuren dan iets te weinig...toch?
    Succes met de MRI.

Goh, ik zit al weer op 6 dpo. Wat gaat de tijd toch hard ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

En oh ja, kreeg sms van Desmo. Ze zit heerlijk bij haar ouders en heeft nog niet getest. Ze probeert een dezer dagen even online te komen.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

* zwaait naar Annna *
    Hoe staat het ervoor Annna? Al ongesteld? Zo niet, er nog een testje gedaan?

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

zeker is ook fijn dat er nu veel gebeurt hoor.
    maar als mijn oude arts ons meer geloofde en steude was het al gebeurt.
    we zijn heel blij dat we zo goed geholpen worden en steun krijgen van de artsen.

spannend meis goed klussen he:D duimen draaien ook voor jou

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Klussen heeft nu geen zin meer, das alleen nog maar voor de fun ;)

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Buongiorno,
    Hier nog geen tekenen van ongi. Ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan. Nogmaals testen eventueel dit weekend, maar ik hou niet zo van negatieve testen. Dus ik kan beter nu even afwachten en geduld oefenen.

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben....6dpo alweer....*duim duim duim duim*
    @Anna....het is nog spannend bij jou!
    @Marnat.....lijkt me best spannend zo'n MRIscan.
    Ik heb het heel leuk gehad in Disney :)

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Goeiemorgen meissies, ik kwam even snel spieken want ik ben natuurlijk hard aan het werk ;) (mijn leerlingen nu ook)
    Hoe is het hier vandaag?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Rustig BB ;)

Ik heb de koffie op en ga eens wat nuttigs doen met mijn leven vandaag. Tot later!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bonjour meisjes, even een kort berichtje uit mijn tweede vaderland.
    Hier is het heerlijk; ik geniet van mijn papa en mama in de buurt en ben blij ze weer te zien. Omdat ze dus in Frankrijk wonen zie ik ze maar een paar keer per jaar.

Ongi is nog niet doorgebroken, naar ik verwacht het vandaag of morgen. Via Liesben blijven jullie wel op de hoogte.
    Ik heb wel testen bij me maar die liggen voorlopig nog ongebruikt in de koffer.
    Ik heb met mijn schat afgesproken in principe ook niet te testen. Beetje lang verhaal om nu uit te leggen waarom, maar jullie moeten dus maar even met mij mee geduld hebben :D

Allemaal een dikke knuf en als er nieuws is horen jullie dat.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, die banner statat je goed meid!

Marnat, succes met de MRI.

BB, slaapkopje dus deze week ...

Liesben, jammer, wijn over je bank. Zelf hou ik niet zo van wijn, maar het blijft evengoed zonde om het over de bank te gieten. Je kunt het beter opdrinken. ;)

Des, ik hoop dat je het mis hebt en dat je ongi gewoon lekker niet komt voor minstens de eerstkomende 9 maanden.

Anna, hmmmmz, nog geen ongi. Kan me voorstellen dat je niet zo van omotesten houdt, wij houden ook meer van gekleurde testen.
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Gisteren voor de verandering weer eens een druk dagje gehad. Gisterenochtend een afspraak bij 'verslavingszorg' gehad, gisterenmiddag met Alyssa naar de huisarts geweest omdat ze zo vaak ziek is en gisterenavond naar de verjaardag van m'n vader.

Tussendoor natuurlijk ook nog de meisjes naar school en KDV gebracht en gehaald.

En we hebben schoonmama ook nog te eten gehad, aangezien zij 's avonds op de meisjes zou passen zodat we naar de verjaardag konden gaan. Ook zo sneu voor haar als ze pas komt als de meisjes al op bed liggen.

En zo lekker handig van m'n vader om de verjaardag alleen maar 's avonds te vieren zodat je je kids niet eens mee kunt nemen naar de verjaardag van opa. Ze hebben daar niet echt de ruimte om 2 kids te slapen te leggen. Maar goed, we gaan er zondag nog even met de meisjes op de koffie zodat Alyssa haar op school zelfgemaakte cadeautje nog aan opa kan geven.

Bij de huisarts heb ik voor Alyssa een doorverwijzing gekregen voor de KNO arts. Ben benieuwd wanneer ik de oproep krijg.
    1 van de criteria voor doorverwijzing was dat een kind minimaal 3x in 1 jaar tijd ziek moest zijn geweest. Nou, ik ben de tel een beetje kwijt, maar als ik me niet vergis is ze sinds november minstens een keer of 6 ziek geweest met iedere keer een paar dagen koorts van hoger dan 40 graden, dat lijkt mij reden genoeg voor actie. Eruit met die amandelen!

Zo, ga er even 1 een schone luier geven en dan stappen we weer op de fiets om Alyssa van school te halen.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo is dat Dombo, laat die amandelen er maar uit halen. Dit is ook niets voor zo'n klein meisje!
    Hoe gaat het verder met jou en de "verslavingszorg"? Heb je het idee dat er vooruitgang is? En met eten? Hoe gaat dat nu?

*zwaait even naar Desmo!*
    Doe maar kalm aan hoor meis. Jullie bepalen of en wanneer je testen, niet wij. Wij zijn alleen maar nieuwsgierig ;)

Zo, ik heb net twee uur in het dorp gelopen. Best fris buiten!
    Nog een leuke blouse gescoord (limegroen).
    En een cadeautje voor mijn lief, wat ik volgende week vrijdag ga gaven als we vijf jaar samen zijn. Heel romantisch, ergens in Rome :D
    En nu ga ik lunchen. Tot later :)

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat was precies mijn idee Liesben, ze is me echt te vaak ziek en gelukkig was de huisarts het wat dat betreft met me eens.

En voor wat betreft de verslavingszorg, dit is pas de eerste 'echte' afspraak, de rest was meer intake en bekijken wat voor een behandeling ik zou krijgen, dus het is nog even afwachten.

Het stabiliseren gaat nu wel wat beter en ik kom nu aardig aan m'n calorieën. Al blijft ik dat wel lastig vinden om dat te halen met de produkten die ik wel mag hebben vanwege m'n suikerintolerantie. Maar ik ben in ieder geval nog niet onder de 56 uitgekomen. En daar ben ik al heel blij mee. En m'n huisarts vindt dat ik daar ook niet meer boven moet komen, dat het nu precies goed is, dus dat neem ik in ieder geval mee naar de diëtiste.

Voor de rest heb ik sinds ik ben begonnen met anders eten nog steeds niet de fout ingegaan met (vr)eetbuien, dus wat dat betreft ben ik zeker op de goede weg. En ik heb het ook nog nooit eerder zolang vol kunnen houden. Daarmee bedoel ik, dat ik nog nooit eerder m'n streefgewicht heb behaald, zelfs meer ben afgevallen dan dat en dat allemaal zonder eetbuien. Dat motiveerd heel erg, dus ik krijg langzamerhand steeds meer vertrouwen erin dat het deze keer helemaal goed gaat komen.

Koffieleutje, ben ik nog helemaal vergeten te vragen hoe het nu met jou gaat. Wat een eng idee zeg, dat je ineens krachtsverlies in je arm had. Gelukkig maar dat het op je bed was en dat er daardoor geen ernstige dingen zijn gebeurd.

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Anna balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt, welke van de twee dan ook (hoe graag je natuurlijk
    alleen die ene wil). Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Dombo
    Ja dat is wel heel vaak ziek zeg. Hoop dat je snel terecht kan bij de KNO-arts.
    Ben je diabeet of is het 'alleen' suiker intolerantie?
    Ik vind het erg knap van je dat je nooit (vr)eetbuien hebt gehad. Dat moet een ontzettend goed dieet zijn, maar natuurlijk ook een enorme wil en doorzettingsvermogen van jou. Petje af.
    Mijn vriend en ik zijn sinds 04/01 aan het lijnen, of eigenlijk goed en gezond aan het eten, maar ik moet zeggen dat wij er toch wel eens een dag tussen hebben die we heel snel proberen te vergeten ;)

Liesben is weer aan het shoppen geweest vandaag ….. dadelijk ga je het nog leuk vinden :p
    Enne …. cadeautje voor jouw lief …. ga je nog een tipje van de sluier oplichten …. ??

Suus waar ben je ….. je bent niet meer in Disney!!

Desmo geniet maar lekker bij paps en mams. Duim wel gewoon door voor je.

Bibi WAKKER WORDEN!

Hier
    Erg gaar, moe, energieloos. Boodschappen gedaan, ff bij mams geweest …. is ziek, griepje,
    ff de hond voor haar uitgelaten. Weer gezellig bloemetjes in huis gezet en verder eigenlijk niet
    veel gedaan vandaag. Vanavond afspraak met de bank.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Merhaba!
    Zo, heerlijk weekend! Ik ben ook echt zo vreselijk moe, niet te filmen gewoon! Ik was vandaag gewoon niet meer vooruit te branden en echt heel vriendelijk en vrolijk kon ik ook niet doen ;) Best sneu voor de boefjes, die dat natuurlijk gewlijk oppikken ;)

Ik ben ook alweer vergeten wat jullie geschreven hebben....

Suus, waar ben je allemaal in geweest in Disney? Ben helemaal vergeten te zeggen dat ik hele, maar dan ook echt héle foute koelkastmagneten spaar en dat iedereen die ik ken er eentje mee moet nemen als ze op vakantie gaan :D
    Voor morgenavond weet ik trouwens morgen pas, want omdat Lief werkt spreek ik hem morgen pas weer!

Dombo, fijn dat je huisarts het met je eens is en je een verwijzing heeft gegeven! Ik hoop dat je er snel terecht kan!

Liesben alweer aan de shop geweest; goed bezig! Enne, ik ben niet nieuwsgierig, maar wat heb je voor kamedootje gekocht dan? Lief en ik zijn op 9 april 4 jaar bij elkaar en ik probeer ook iets te verzinnen ;)

IS ook ernstig toe aan weekend lees ik...lekker rustig aan doen meis!

Zwaait naar Desmo! Fijn dat je het naar je zin hebt daar, geniet er maar lekker van!! En ik duim nog even door dat je met roze nieuws terug komt!

JFT, hoe gaat het met jou??

Zwaait ook even naar Lotuss!

Marnat, MRI is inderdaad niet eng en het is ook erg veel wat er nu op je afkomt, dus kan me indenken dat je even schrok! Maar het is wel fijn dat je eindelijk serieus genomen wordt en er eindelijk eens goede onderzoeken gedaan worden!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben er wel hoor,maar jullie schrijven echt teveel ;)
    Dat zegt ze nu van die magneten.....had er toevallig wat meegebracht voor mijn schoonma en schoonzus...en daar al heen gebracht.
    En hebben vandaag 1 van onze poezen naar de dierenarts gebracht,omdat ie apatisch was en elke keer bijna omviel en de laatste dagen opeens zo mager werd.Moesten ze hem verdoven om bloed te kunnen prikken,want meneer was het er helemaal niet mee eens.Nu heeft ie....of een fiks virus gehad en moet ie deze week opknappen....en als ie niet opknapt is het waarschijnlijk een tumor ergens :( dus ik hoop maar dat ie hard gaat opknappen.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeetje Suus, dat is ook schrikken! Ik hoop ook dat ie gauw opknapt en 'gewoon' een virusje heeft!

Deel Deze Pagina