Leuke foto van Koffie....je meiden zijn overduidelijk van jou zeg. Voor de rest....sorry sorry sorry...kan het echt even allemaal niet meer zo goed volgen.
Jeetje meis dat wordt ook maar niet minder hè ..... erg naar. En een pitabroodje gevuld met ei en spek, daar zou ik gewoon al misselijk van worden. Sterkte!
Zal best een aardig gekakel geweest zijn Nu ook Bebekman ontmoet ... leuk hoor. Niet fijn dat je je zo voelde vandaag (of eigenlijk gisteren). Hoop dat het gewoon bij de zwangerschap hoort. X
Goedemorgen altesaam Hier stresskip Suus Heb net toch maar even een testje gedaan en die is nog heel donker.Weet dat het niks zegt.Maar als mijn HCG nog hoog is,kunnen mijn verschijnselen toch niet minder zijn? Ben trouwens echt doodmoe en vannacht hele erge jeukende tepels gehad.En heb aambeien dus nog verschijnselen zat hoor,maar vind het wel moeilijk me geen zorgen te maken.Komt ook doordat ik heel erg moe ben,dan wil mijn hoofd nooit zo meewerken met positief zijn.
Goedemorgen Suus, Hè gatsie, al die onzekerheid en emoties .... je gedachten worden alle kanten op geslingerd. Moeilijk hoor! Knuffel en dikke kus voor jou.
Zou me verbazen als je dat niet zou hebben Suus...zo logisch.. Spannende tijd meis..het genieten komt hopelijk later!
Goedemorgen I S! Ik geloof dat m'n oudste de waterpokken aan het ontwikkelen is.. Meen het toch echt te herkennen, dus binnen een paar uur zal ze wel blaasjes hebben. Fijn.. (het heerste op de PSZ) Vervelende is dat de kleinste het dan ook krijgt waarschijnlijk. En die is niet zo verdraagzaam.. als ze zich niet lekker voelt dan laat ze het weten ook! driftkopje... net mensen he.. Heel zielig natuurlijk, óók voor mama.. dat betekent hoogst waarschijnlijk weer nachten opzitten. En ze waren nét een beetje opgeknapt. Jee....het is wel raak zeg, sind ze op de PSZ zit. Heb er nu wel genoeg van, waar blijft die zomer??! :x Nou ja..misschien vergis ik me en heeft ze gewoon wat uitslag, kan ook natuurlijk! duim duim (al moet ze het toch krijgen natuurlijk, liever als Sopje wat ouder is)
Lotuss, misschien valt het mee voor Sophie. Yara was 2 dagen voor de pukkeltjes erg landerig, maar ze had niet eens koorts, die dag was geen leuke dag voor haar en mama ja. Maar daarna had ze nergens last van. En mama ook niet dus. Ik hoop dat het voor hen ook meevalt in elk geval. Desmo, balen van je ongi daar. een week over tijd thuis komen was leuker geweest! Koffie, behalve beginnen en eindigen met een zoon, is het ook wel bijzonder dat je er zowel behoorlijk vroeg als behoorlijk laat bij was. Hier ook eindelijk ongi 3 dagen na NOD. Pffieuw, niet leuk, maar ben er wel blij mee. Was toch een beetje bang voor weer een cyste of andere ellende. Dit is ook niet leuk, maar het is verklaarbaar. Toch wordt ik volgende keer liever niet ongi of anders gewoon op tijd. Al met al heeft het toch een week geduurd tussen de eerste positest en mijn ongi. Verder heb ik niet veel onthouden sorry. Fijne zondag allen!
Lotus hoop het niet dat het waterpokken is. Ach die kleintjes weten niet wat ze overkomt met die jeuk. Het hoort er allemaal bij, maar het is niet altijd even leuk. Anna Gelukkig dat je nu duidelijkheid hebt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn vriend en ik zijn afgelopen nacht opnieuw oom en tante geworden van ons nieuwe Italiaans/Nederlandse neefje. Hij weegt 4.500 gram en is maar liefst 58 cm . Met moeder en kind gaat alles goed.
@IS....gefeliciteerd!Vind je het niet moeilijk voor jezelf? @Anna...."gelukkig" ongesteld @Lotuss....he nee bah hoor,ik ga heel hard duimen dat het geen waterpokken zijn.
Ja zeker wel. Toen ik haar aan de telefoon had, dacht ik ook 'Hoe zou het toch zijn om te bevallen, ik wil het ook zo graag meemaken (pijn zit ik niet zo op te wachten, maar je snapt het wel) en zo'n klein beebje in mijn armen voelen. Mijn vriend heeft het er denk ik nog moeilijker mee. Maar ja, that's life.
fijn annna dat ongi toch vrij snel is gekomen.. op volgende ronde en hopen dat het laatste ronde is suus: dat onzeker gevoel moet je los gaan laten, je maakt alleen jezelf gek. je bent echt zwanger.. en je kan niet afgaan op symptomen die je wel of niet had bij je mk. heb je al gebeld voor een 1e echo? is: knuf en gefeliciteerd (58 cm, dat is bijna een dreumes) zo als kleine meid wakker is maar eens gaan douchen en dan boodschappen doen..
IS ook een megadrukke dag gehad gisteren, vreselijk altijd, al die klusjes, maar wel weer lekker als het klaar is! Was het gezellig met je dinnetje? BiBi, dikke knuffel meis! Hoe is het eigenlijk met je vriendin? Arme Desmo, ik hoopte zo op roze nieuws voor haar in Frankrijk.... Een dikke franse knuffel voor jou!! Sorry Liesben, ik was een avondje gezellig doen Heel veel plezier met je etentje vandaag! Limmeke nog steeds zo ziek, wat een ellende meid! Ik zou toch maar eens gaan vragen of ze je niet wat kunnen geven, want dit put je toch helemaal uit! Ik vind het echt zo sneu voor je! Knuffel! Suus, ik heb beebje gisterenavond nog op het hart gedrukt dat het goed moest blijven zitten, dus ik vind dat beebje gewoon naar tante Bebek moet luisteren!! Oja, Bebekman heeft de smaak te pakken en wil het gauw overdoen bij ons (als suusman het ook nog steeds leuk vindt dan en zijn verloren zussie niet is tegengevallen in het echie ) Lotuss, wat zielig als Roosje de pokkies krijgt!! Ik hoop dat het 'gewoon' uitslag is!! Dikke knuffel voor mooie Roosje! Over Roosje gesproken; hoe is het met Hellen?? Anna, balen van de duivels, maar wel een geruststelling dat alles gewoon naar behoren werkt! Tante IS, gefeliciteerd!! Wat een knoeperd zeg! Mag ik vragen hoe hij heet? Kan me wel heel goed voorstellen hoe dubbel dat voelt....Knuffel!
@Limmeke.....ik ben nog vrij rustig hoor...vind het gewoon lastig te verzinnen,dat dit kindje wel blijft zitten...en als ik er openlijk over stress heb ik er minder last van. @Bebek.....Suusman vond het erg gezellig en vonden Bebekman erg leuk.Helemaal niet stilletjes dus is wel voor herhaling vatbaar. Manlief is met schoonpa verder met de tuin.Het wordt nog wat