Geen pokjes zo te zien! Had het nu al moeten gebeuren... zeker gewoon een rare uitslag die er op lijkt.. Nog een lieve lieve foto van Sopske...
Lotuss maakt wel hele mooie kindjes! Als deze zwangerschap doorzet en deze misselijkheid ook,dan zit ik zeer binnenkort ook aan de sap uit perzikblikken
Giegel wow !!!!!!! gefeliciteerd meis ! Tante I S ook gefeliciteerd met de kleine (nou ja kleine ) jongen. Bebek succes morgen in het ziekenhuis. Lotus zal voor je duimen dat het geen pokken worden. Suus en Natas alles nog goed las ik yeaaaaaaah ! Desmo geniet lekker in het Franse land. Nou zoonlief heeft het erg naar zijn zin in Zweden, ze zijn erg gek op elkaar smsden ze. nu is mijn blik alweer aan het dwalen dat zoonlief binnenkort emigreert naar Zweden Thats me maak al problemen als ze er nog niet zijn.
Giegel, echt waar meid? Oooh, ik zit hier helemaal met kippenvel zeg. Gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund hoor! Ook gefeliciteerd voor Giegman!
Ja het is echt waar, maar ik ben heel erg bang dat het weer misgaat en daarom wilde ik eigenlijk eerst nog wachten met hier komen vertellen. Ik val ook zomaar binnen nu
Je hoort er toch gewoon bij!Gekke meis! Wat geweldig zeg!Snap je gevoel over dat misgaan hoor,maar deze keer moet het gewoon goed gaan.
Dankjewel daar gaan we gewoon voor....voor alle meiden die zwanger zijn en de rest gaat ook heel snel op roze.Nu is het gewoon klaar met alle ellende en worden we het topic met het meeste geluk
Kan ik hier ergens voor tekenen? Ik ben blij dat ik over twee dagen een paar dagen wegga. Ik voel (weer!) van alles, maar wil niets voelen. Dus een beetje afleiding kan geen kwaad! Ik ga straks heerlijk genieten van mijn lief, van de stad, het weer en ga ook gewoon een glas wijn drinken op zijn tijd. En de zwangerschapstesten en de thermometer blijven thuis. Zo.