Aha, ik zie dat Koffie dat ook net aan het schrijven was over Lactacyd. Alles gewoon natuurlijk houden meis, de natuur regelt het zelf heel goed!
Huh, ik dacht dat lactacyd juist heel goed was? Ik gebruik het niet vaak hoor, maar af en toe toch wel....Niet meer doen dus begrijp ik! Stom zeg, ik dacht dat dat er juist speciaal voor ontwikkeld was Hoeveel vrouwen zouden daar wel niet de mist mee ingaan?!
Ik denk best veel vrouwen Bebek. Lactacyd is minder slecht dan gewone zeep, maar het is nog steeds en toevoeging van stoffen die de natuurlijke balans verstoort.
Trouwens best confronterend....ik heb in diezelfde wachtkamer met mijn mams gezeten toen ik mijn eerste mirena liet plaatsen en toen hadden we afgesproken dat we daar ook samen zouden zitten als ik zwanger was...omdat er allemaal zwangere vrouwen zaten toen....en nu ga ik daar weer naar toe, maar dan alleen...Hoewel, ik denk dat ze gewoon bij me is! Nu ben ik echt weg!!
succes bebek over lactacyd.. ik moest het gebruiken omdat ik tig blaasontstekingen en schimmelinfecties had... geen last meer van gehad. maar dat viezige gevoel ken ik wel.. vanavond weer naar vk en dan inwendige echo.. echt wel dat ik het dan ook alweer 10 keer geschrobt heb daaronder.. liesben: geniet maar lekker van je daagjes weg om dan mooi posi te testen als je thuis komt.
Ik begreep dat van Lactacid zelf ook die inwendige spoeling (flacon) afgeraden wordt. (door de fabrikant dus) Dat alleen wassen met de vloeistof voldoende zou zijn bij irritatie. Ik kon dat wel eens hebben vroeger, ook weer tijdens de zwangerschap van Roosje. Het hielp bij mij in elk geval direct! Ik gebruik wel altijd de zeep van lactacid. Want wassen zonder zeep...nee..dan voel ik me niet schoon! En ik heb ook nooit ergens last meer van, veroorzaakt door een verstoorde zuurtegraad ofzo.. Maar spoelen..zeker als je zwanger wil worden zou ik zeker niet doen!
Weet iemand van de zwangeren of zwangergeweesten misschien wat dat rare zoemende gevoel in mijn onderbuik is....maak me er een beetje zorgen over.
@KL: is idd gek dat bij de een het word afgeraden en bij de ander juist word voorgeschreven.. nou ja, bij mij hielp het in elk geval (zelfs met zwangerschapswens) @suus: ik weet niet wat jij bedoeld met zoemend gevoel? kan je het wat beter omschrijven?
@Limmeke....alsof ik het bloed door mijn baarmoeder kan voelen stromen.....beetje hetzelfde gevoel als dat je koude handen opeens heel warm worden....van dat tintelen.Soort geborrel,maar dan heel licht.....is een beetje lastig uit te leggen....google me suf en kan het ook nergens vinden.....
Dat geborrel van mijn darmen,dat ken ik ook.Maar dat is het niet... Het zal ook wel niks zijn allemaal....en als het wel mis gaat,kan ik er ook weinig tegen doen. Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen,dat het nu wel goed gaat ....zal ook wel zelfbescherming zijn.Op zich heb ik er niet zo'n slecht gevoel over,maar ja,de ervaring he.....
Nu eigenlijk al,want krijg nog uitslagen van de herhaalde mken onderzoeken....maar sowieso maken ze bij ons geen echo's voor de 7 weken.Dus ik wacht nog ff met bellen.Die uitslagen waar we nog op wachten zijn van het chromosonenonderzoek en daar is toch niets aan te doen als dat mis is.Stolling en alles was verder goed. En ik ben er toch pas gerust op als ik met 9 weken een goede echo heb.Want vorige keer was ook met 8 weken het hartje gestopt.En wil echt niet blij zijn met een goede 6/7 weken echo en dat het dan alsnog mis gaat.Mijn 8 wekenkindje was helemaal goed verder....goed van grootte enzo,dus dat hadden ze niet eerder kunnen zien.Klinkt misschien stom,maar is iets gevoelsmatigs....ik zou niet rustiger worden als ik nu een goede echo zou hebben,want ik weet uit ervaring,dat dat helemaal niets zegt.En het tegenhouden als het wel mis gaat,kun je ook niet met een echo....dus ik kijk hoelang wel het gaan volhouden zonder echo.Als er wat is....bloedverlies ofzo,dan mag ik toch gelijk komen voor een echo.