35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, ik ben de laatste en de eerste....
    Voor degene die willen, check mijn tempkaartje. Ben er best trots op. Zegt nog niets, maar toch.
    Zo, straks even douchen, en dan naar de kapper. Haartjes knippen en verven zodat ik een beetje kek in Rome kan aankomen morgen!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Tasja welkom !

Limmeke heeft weer een goede echo,fijn meis.

Bebek is ook weer door de APK heen gekomen en Marnat en Marnatman staan weer hele spannende dingen te wachten.

Liesben gaat morgen lekker weg, lekker genieten. Mooi tempkaartje trouwens ;) (houden zo !! )

Gieg heeft ook een mooie banner evenals Suus en Natas durft niet en wacht nog ff.

Oh ja en Bibi krijgt van mij een dikke knuf en een mooie

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Met Melissa gaat het nog steeds niet lekker, veel koliekachtige pijnen. We gaan zo voor een echo van haar buik en vrijdag voor een MRI. En morgen is het nog wel haar sweet sixteen. Best sneu

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tot 486 snel gescrolled, zie dat Giegje positief getest heeft, en dat Suus nog netjes zwanger is, en dat Limmeke haar beeb er ook nog keurig zit, Natas durft geen banner neer te zetten.

Hier emotionele rollercoaster. Paps sinds dinsdag in het ziekenhuis, woensdag en donderdag ging hij hard achteruit, ging steeds meer in een comateuze toestand, maar pas vrijdag werd het echt Coma genoemd. Vol gifstoffen door een niersteen die een infectie heeft veroorzaakt, in combinatie met ontwenningsverschijnselen van de alcohol. Vrijdag was het offcieel niet meer met het leven verenigbaar....... naar de IC, in slaap gehouden, aan de beademing, antibiocita en de dialyse werd eindelijk gestart. 2 dagen nadat hij bijna dood was lag hij weer op zaal, erg moe, erg ziek, koorts (gelukkig vecht het lichaam nu tegen de infectie, vorige week had hij 35,1C).

En nu ben ik opperdepop.

Gisteravond (CD 8) flink pijn in beide liezen, en nu ook weer. Eigroeipijn denk ik. Nu moet ik nog "zin" krijgen ;)

Sterkte met Poezel, Suus.

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeetje JFT....wat erg van je pa :( wel goed dat zijn lijf nog zo vecht.Heel veel sterkte ermee!knuffffff

6. Suzanne68

He bah....je kunt je wel een leukere swwet sixteen voorstellen...heel veel sterkte ook!

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Jeetje JFT wat erg met je vader. Gelukkig gaat het ietsie beter nu. Ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent. De emotie kost enorm veel energie. Heel veel sterkte meis! X

Koffie wat vervelend voor Melissa. Hopelijk is snel bekend wat het precies is, zodat er gericht iets gedaan kan worden. En zeker extra sneu nu ze morgen jarig is. Sterkte.

Liesben dat is zeker een mooi kaartje. Morgenochtend laatste temp-meting toch en dan ff lekker relaxen zonder al die toeters en bellen.

Suus is het met Poes vandaag weer een stukje beter? Gelukkig maar dat ze opknapt.

Hier
    Zo ff met Nijntje naar de Dierenarts. Vind het prettig om eens in de zoveel tijd gewoon even voor een, zeg maar, APK-tje te gaan. ff een check-up.
    Verder niet veel te melden. Nou klein dingetje nog: Gisteren mega-postieve ovu-test. Dus ik neem bijna plaats op de wachtbank.

8. Suzanne68

*schudt een kussentje op voor IS op de grote roze wachtbank*

De poes is eigenlijk een kater....komt omdat ik altijd poezzzzzies!zeg om manlief te pesten...we hebben nml alleen maar katers en hij hapt altijd zo lekker dan door te roepen:het zijn katers!
    Maar het gaat heel goed met hem.Hij eet zich echt een ongeluk en begint alweer wat aan te komen.Ben wel opgelucht...want dacht echt dat we hem kwijt waren.Maar gelukkig niet :)

9. Suzanne68

@Liesben...sorry heb geen verstand van temperaturen,maar ik hoor dat het een mooi kaartje is ;)

10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hoi meiden, heel kort even hier.

Heb een naar buikgriepvirus te pakken en moet me elke dag in het ziekenhuis melden voor een ctg en controle op iutdroging. Voel me erg beroerd en duik dus weer lekker mijn bedje in.

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

tot later,
    Nicole

11. Suzanne68

12. Suzanne68

Heel veel beterschap!Balen zeg....

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicolioo@ beterschap meis knuf.
    suus@ fijn dat het weer beter gaat met de kater.

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nicol wat vervelend zeg. Heel veel sterkte!

15. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Aha het zijn mannen-poezen :D. Leuk zijn ze. Blij toe, dat het weer goed gaat met hem. Kan me voorstellen dat je ff erg geschrokken ben.

Moet nu rennen naar de dierenarts .... en Nijn moet nog in het mandje ;). Doei!

16. Suzanne68

@IS...succes met de knijnenAPK ;)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje JFT, wat een verhaal van je vader. Gelukkig dat hij nu een beetje opknapt..Sterkte!

KL; succes, ook voor Melissa. Wat balen dat ze niet opknapt! Wel goed dat er verder onderzoek wordt gedaan. Achossie, en dan ook nog sweet sixteen.
    Knuffel.

IS gaat met nijn voor konijnen-apk. Doe ik met poezels ook een keer per jaar.

Suus: geloof ons tempers maar, is een mooi kaartje ;)

Nicolioo: beterschap meid. Poe, daar zit je net op te wachten zo aan het eind....NOT!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat zijn jullie allemaal stil :(

Ik snap het al...als ik morgen weg ben komt iedereen zeker online?
    Tsssssss.

19. Suzanne68

Hihi...ja...we zitten allemaal te wachten tot je eindelijk es weg bent :p Ben je er al helemaal klaar voor?Ingepakt en alles?

Ik was ff boodschappen doen en nieuwe schoenen gekocht....niks bijzonders...gewoon lekker zittende platte schoenen.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

neej, heb nog niks ingepakt :)
    Ik ga zo maar eens beginnen met klaarleggen wat ik allemaal mee wil nemen. Daar moet ws de helft nog van afvallen, omdat het niet in de tas past :D
    Ik ben namelijk niet zo goed in licht pakken........

Deel Deze Pagina