35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoe was het bij de kapper?Leuk geworden?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    moet er nu niet weer een vervolg topic gemaakt worden?
    we zitten op de max toch?

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ga langzaam aan weer een beetje proberen deel te nemen en te reageren.

Giegel, van harte gefeliciteerd, ik duim met iedereen mee dat beebje blijft plakken.

Suus, ik zie dat er al weer 5 weken onder je banner staat! Super! Ik blijf voor jou natuurlijk doorduimen dat het nu gewoon helemaal goed blijft gaan. Fijn dat kattenbeest weer opgeknapt is.

Bebek, baalen zeg dat gyn niet echt mee wilde werken. Nou zal hij vast wel gelijk hebben maar gevoelsmatig schiet je er geen bal mee op. Wel lekker om te horen dat je binnenwerk :) in orde is.

Liesben, druk aan het sorteren: dit past wel, dit past niet in mijn tas. Meid, als je wat vergeet, gewoon nieuw kopen. Oh ja, ook jij houdt niet van winkelen (hier nog zo'n anti-shopper). Heb je al eerder veel plezier gewenst maar ga het nog een keer doen. En ik hoop dat er een positief bericht mee terug komt uit Rome.

Desmo, voor jou nog even een knuf! Geniet nog maar even van je vakantie bij paps en mams en laat je lekker verwennen.

BB, voor jou ook een knuf. Niet te lang onder steen blijven hangen hoor.

JFT, tjee zeg wat een verhaal van je paps. Sterkte met alles, denk wel een beetje aan jezelf.

Verder ben ik het kwijt, komt wel weer hoop ik ;).

Hier alles weer wat beter. Ga mezelf weer aardig vinden, vorige week kapper geweest, begonnen met wii fit en er is al 1 kg van mijn persoontje verdwenen door een beetje op m'n eten te letten.
    Ook positief contact gehad met verzekeringsmij en ik hoop dat deze week de knoop doorgehakt gaat worden. Dat zou mooi uitkomen want ik vermoed dat ik maandag de duivels op bezoek krijg en dan willen we weer gaan starten met ivf nr 3. We wilden eerst nog een maandje rust doen maar dat zou bij een afwijkende cyclus slecht uitkomen met onze vakantie in de hemelvaartweek. (en ja een vrouwenlichaam vertoont nog wel eens kuren, dus ik durf het niet te gokken). En ik moet zeggen dat ik ook wel verder wil. Kan mezelf weer opladen en probeer het positief in te zien. Ik lees her en der op het internet dat heel veel vrouwen zwanger raken bij poging 1 of bij poging 3 dus daar halen we de kracht maar weer vandaan.

Ga nu nog even verder met m'n werk, daar krijg ik tenslotte ook voor betaald. :D:D

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    JFT wat heftig van je pa, maar wel een vechter zeg. Heel veel sterkte..

Nicole klinkt heel erg vervelend meis, heel veel beterschap.

Bij Melissa is een vergrote milt gezien wat duidt op een chronische ontsteking ergens in het licgaam. Hopelijk brengt de MRI meer duidelijkheid. Vanaf donderdag mag ze een heerlijke contrastvloeistof gaan drinken.

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ladouce ik ben blij je weer te 'zien'. Fijn dat je alles weer positiever kan zien.
    En het begin is er met afvallen (je wilt toch een paar kilo kwijt), hartstikke goed.
    Ik hoop dat het definitieve oordeel van de verzekeringsmij. net zo positief is als het contact wat je met de mij. had. Nou nog de ongi, zodat jullie voor poging 3 kunnen gaan. Ik ga dan duimen zoals ik nog nooit heb gedaan.

6. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Liesben heel herkenbaar het inpakverhaal. Weet je wat het is, we willen niet te veel meenemen, de tas/koffer is gewoon altijd te klein ;)

Ik wens je ontzettend veel plezier, geniet van Rome en van elkaar en ik wens je ook alvast een hele mooie thuiskomst toe :p

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

*zwaait naar Ladouce*
    Fijn je weer te zien!

@Liesben...ik ga zo ff eten en dan de deur uit voor de rest van de avond,dus ik wil je alvast heel veel plezier wensen in Rome.
    En ik ga hard duimen,dat je niet alleen lekker uitgerust,maar ook met goed nieuws thuis komt.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Alle crimineeltjes op een stokje zeg, wat hebben jullie weer veel geluld! :$
    Ik ga een poging wagen ;)

Limmeke, gefeliciteerd met je goeie echo!

Suus, niet voor niks geboend en gelactacyd hoor, heb een inwendige echo gehad, dus meneer kon alles in volle glorie aanschouwen :D

Marnat, lijkt me inderdaad vreemd, om nu eerst aan de pil te moeten...Maar alles voor het wondertje he meis! Ik vind 20% overige best een heel mooi percentage hoor!! Uit die 20% gaat een 100% mooi marnatbeebje komen!! Spannende tijden dus!

Liesben heeft mooie kwaaltjes....ik duim voor je meis!!
    En ik wil je hierbij alvast hele fijne, romantische en liefdevolle dagen in Rome toewensen en alvast van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!!

:D :D Ik zie een heleboel poep langskomen (of eigenlijk een gebrek aan poep :D), dus ik lig alweer van mijn stoel :D :D :D :D

Koffie, wat sneu dat Meilissa nog zo'n pijn heeft zeg, gatver! En dat met haar sweet sixteen in aantocht! Hoop dat ze gauw opknapt!!

JFT, sjee wat een heftig nieuws zeg! Wat verdrietig allemaal! Het klinkt alsof het nu wat beter met je vader gaat en ik duim dat die stijgende lijn zich voortzet meis! Dikke knuffel voor jullie!

IS lekker aan de klus geweest ;) Succes op de wachtbank meis!

Giegel, mooie banner!!

bebek wil ook zo'n mooie banner :(

Suus, fijn dat het beter gaat met je kattenbeest!

Nicole, da's ook geen nieuws waar je op zit te wachten zeg! Sterkte meis!

Ladouce, fijn dat je er weer bent meis! Ik zeg: verzekeraar, schiet een beetje op, dan kunnen Ladouce en Ladouceman voor de drie-keer-is-scheepsrecht gaan en een prachtbaby gaan produceren! En als u niet meewerkt meneer de verzekeraar, krijgt u een buslading 35+ vrouwen mét hormonen op bezoek!!
    Zo, ik hoop dat ze luisteren en een beetje opschieten! ;) Knuff!

Hier weinig te melden....ik had vanmorgen alleen heel erg buikpijn, maar dat zal wel van het gepoer geweest zijn ;)
    Verder lig ik in de clinch met een prakrijk die mij rekeningen van 2 jaar geleden zit te sturen, die vet opgehoogd zijn en al bij de deurwaarder liggen, terwijl ik er nooit één rekening van gehad heb! Nou, zo zijn we dus niet getrouwd he en dat heb ik de praltijk ook even haarfijn laten weten! :x O zo.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En ja hoor, wie is er weer alleen??? ;)

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Nee hoor ik ben er ook maar ik heb niks te melden. Zit te wachten tot manlief eten klaar heeft.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ikke alleen... :(
    Dus ga ik lekker naar bed, uurtje tv kijken en morgen weer om 5u30 mijn mandje uit!

Slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op!! :)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje JFT, wat een emoties en wat zijn jullie heen en weer geslingerd! Ik zal duimen voor je papa, en voor jou meid want dit zal je niet in de koude kleren gaan zitten.

Koffie, wat zielig voor Melissa!

Nicole, heel veel beterschap en sterkte!

Ladouce, ik hoop voor je dat je snel kunt beginnen met poging nr. 3 en de verzekering alles een beetje rap afhandelt.

Liesben, heel veel plezier!

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik voel niks (zoals de vorige keren ook met 5+ weken) behalve moe. Maar ja, ik wil liever meer dan dat voelen want dat kan ook nog van Dubai komen.
    En ik heb weer getest met de digitale CB test met indicator. Een dag voor NOD gaf ie keurig 1-2 weken (na bevruchting) aan, 2 dagen daarna een prima resultaat van 2-3 weken. Dat klopte..... maar gisteren weer getest, hij had al 2 dagen dan 3+ weken moeten aangeven maar hij stond nog op 2-3. Dat zint me niet zo.
    Maar ik ga NIET meer googelen op miskraamcijfers op 43-jarige leeftijd!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce, goed je weer te "zien".
    Hopen dat de verzekering meewerkt, en jullie snel weer door kunnen!
    Bebek heeft ze al netjes toegesproken zie ik.
    Daar kan ik alleen maar amen op zeggen ;)

Natas: niet meer doen hoor, word je alleen maar zenuwachtig van! We gaan er gewoon van uit dat het goed gaat. Daar kan zo'n test niets aan veranderen!

Meiden, ik ben er morgen nog even hoor. We vliegen rond 1730 uur. Dus we gaan rond 1500 hier van huis.
    Maar nu ga ik nog even bankhangen. Tot morgen!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sorry, niet bijgelezen

wilde liesben even fijne daagjes weg wensen

en natas: die digitale kan je niet op de dag vast pinnen he.. ding is zo gemaakt dat die op een bepaalde gemeten hoeveelheid hcg overspringt... maar aangezien geen enkele vrouw gelijke hoeveelheden hcg aanmaakt,..
    je mag bijna naar vk! en dan kan je gaan genieten.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Weet ik wel hoor Liesben en Limmeke, maar ja die maffe hersens van mij gaan soms alle kanten op voordat ik er erg in heb.

Er gaat bij de VK trouwens nog niks gebeuren hoor. Zij heeft zelf geen echoapparatuur, daarvoor moet ik naar het ZH. En ik zou nu ook nog geen echo willen, op deze termijn toch nog heel weinig te zien.
    Ik wilde graag vlot naar de VK omdat zij me ff moet helpen mij het ZH in te sluizen voor een vroege echo. Die zou ik het liefst in 7+ week willen hebben. Dan zou er een hartje moeten kloppen.
    Op mijn verlanglijstje staat daarna dan een echo met 8 à 9 weken, en de termijnecho + nekplooimeting met 10 à 11 weken. Zo vroeg mogelijk, mocht de kansberekening desastreus zijn kan ik meteen door voor vlokkentest. Als de kansberekening wel aardig is gaan we door met vruchtwaterpunctie.
    Nou ja, eerst nog zo ver zien te komen natuurlijk.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb nu echo gehad met 7 weken, 9,5 week.. dan met 12,5 week heb ik nekplooi in het ZH en week later weer echo bij vk.. hier gelukkig wel echoapparaat, is een gecertificeerd echo centrum.
    die nekplooi doen ze hier pas vanaf week 11.. maar als het gepland kan worden het liefst tussen 12/13 weken.
    dus met een slechte uitslag, valt vlokkentest al zo goed als af hier.
    doe jij hoe dan ook vlokkentest of punctie natas?

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ons plannetje was vlokkentest bij hele slechte kansberekening. Bij redelijke kansberekening (op mijn leeftijd kan ie nooit meer echt goed worden) dan vruchtwaterpunctie.
    Beiden hebben voor- en nadelen. Het iets hogere risico op miskraam bij de vlokkentest als bij de vruchtwaterpunctie vind ik eng, en bij de laatste kunnen ze wat meer dingen onderzoeken. Maar ja, keerzijde is dat het zo laat pas plaats vindt in de zwangerschap.

Vandaar onze afweging, maar als ons plannetje niet kan omdat de nekplooimeting 'te laat' kan gezien de termijn voor een vlokkentest dan wordt het de vruchtwaterpunctie denk ik.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oke

wij doen dus een VP als uitslag slecht is. Bij dochterlief had ik een 1:2200 kans meen ik.. dat was voldoende om van verder onderzoek af te zien. (voor ik nekplooi kreeg zei vk dat uitgaande van mijn leeftijd de kans 1:87 was)
    ik blijf het moeilijk vinden.. en spannend..

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, we zitten alweer dik aan de 5.000 berichtjes. Deze moet ik helaas dus sluiten!

Succes in een nieuw deeltje!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina