Hihi..zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor! Maar hier staat tenminste nog Ugg achterop, ook al zijn ze nep. Die andere van mij staat zelfs een andere naam.
Haha...zeg net tegen manlief,dat Bebek nog erger is dan ik Als ik iets graag wil moet het ook altijd gelijk nu en mensen die niet gelijk terugmailen loop ik ook op te mopperen.....en helemaal hyper word ik er dan ook van.Maar niet zo erg als Bebek ...grin. Alleen vind ik Uggs vreselijk lelijk *rent hard weg*
Wáááát Suus!!! UGGS lelijk!! Hihi...heb ik eigenlijk ook heel lang gevonden..maar pas dit jaar vind ik het schattige kaboutervrouw laarsjes..haha! Ik ben trouwens ook zo hoor..zeker als ik iets héél graag wil... Nú nú nú! Heb ik van m'n moeder..die heeft eens alvast het behang van de muren getrokken zonder eerst nieuw behang te kopen omdat m'n stiefvader wat minder haast heeft...
@Bebek....ik ga ook altijd na het klussen (rond de eisprong) nog 20 minuten met een kussentje onder mijn billen liggen.Misschien slaat het wel nergens op,maar dat lijkt me typisch een gevalletje van baat het niet,dan schaadt het niet
@Lotuss....haha,ja sorry....vind ze echt heel lelijk.Ze zien er wel uit alsof ze heel lekker zitten en lekker warm zijn,maar dan maar koude voeten *tilt Koffie op om samen nog harder weg te kunnen rennen*
Ik ga nog ff bij mijn mannetje zitten.Die moet er morgen vroeg uit (eigenlijk word ik gewoon bang nu...)
*Desmo pakt de andere kant van Koffie en rent met Suus en Koffie tussen ze in nog verder weg terwijl ze achterom kijkt en roept: "ik vind ze verschrikkelijk" * Kan me dan ook helemaal niet voorstellen dat je je daar zo druk over kunt maken, maar ik vind het wel heel leuk om te lezen Lotuss ... echt ?????? Op je hoofd?????? Ik ben er toe in staat hoor, kan me niet maf genoeg zijn voor een beebje