Ikke ook slapie doen, morgen weer vroeg op en wie weet vannacht aan de klus... Slaap lekker allemaal....enzo
Ik vind Gordon ook leuk,Paul ook trouwens mogen best op de koffie komen lijkt me lachen. Slaap lekker Lotus xxx Volgens mij hebben we wel 10 pagina`s onzin geschreven Maar wel heel gezellig en dat is ook belangrijk
Nou meiden, piek komt er toch echt aan nu... 17.30 uur http://www.mijnalbum.nl/Foto-OQO8HDQD-G.jpg 20.15 uur http://www.mijnalbum.nl/Foto-GINFXQGW-G.jpg 't Gaat em alleen niet worden, vette bonje over klussen. Ik ga zo dan ook maar naar bed toe, alleen met al mijn vrienden
T*ringggggggggggg ze moet je nu niet tegenkomen! Maar ik voel me ook wat agressief EN woon in Den Haag, dus geeft het adres maar
Goed begrijp dat de uggs story nog to be continued is. Succes. Iedereen die gaat klussen, veel plezier. Ikke niet, heb nog steeds duivels op bezoek. Oh ja, ik gebruik ook altijd kussentje onder billen na klus en niet wassen en niet plassen. Heeft bij mij maar 1x geholpen.
Hier ook wel eens aan "vies"klussen gedaan maar moet altijd plassen erna hahaha ook omdat ik snel blaasontstekingen heb is dat eigenlijk aangeraden door de huisarts. JFT je mag van mij echt helemaal je fantasie op de vrije loop laten gaan, niet te veel herrie want ze woont in een flat en dan hebbie weer zo veel uit te leggen. Heb net even lief met liefie gepraat en hij is nu een brief aan het schrijven die we aangetekend gaan versturen. Als ze daar binnen 2 weken niet aangetekend schriftelijk op reageerd dan gaat ze akkoord, anders komt er een rechtzaak. En gaan we ook voor echt rechten wat betreft co-ouderschap en krijgt ze zoonlief niet mee naar Suriname tijdens de schooltijden voor 2 weken.... Lief moet immers visum tekenen, tis wel goed dan hoor , zij lekker 2 keer al dit jaar naar Suriname met z'n 2en en wij dit jaar niet op vakantie omdat dat financieel niet zo best uitkomt:x Plus dat je een kind niet elk jaar weer met een andere rotsmoes 2 weken van school kunt houden, ik ga het uitzoeken morgen op school. Ben blij dat ik hier ook even stoom kan afblazen dan kan ik weer redelijk en lief naar vriend zijn die het al moeilijk genoeg heeft, arme stakker, hij zei net dat hij echt niets meer kan bedenken waarom hij in gdsnaam er zo met open ogen is ingetuind in dat web van haar, dat hele huwelijk was een desillusie voor hem. Vind ik wel erg als je 10 jaar samen was en een kind hebt en het dan zo moet gaan. Plus wat zeggen we tege zoon als hij hier verdrietig gaat zitten wezen omdat zij hem heeft verteld dat papa en mama ruzie hebben om het geld en natuurlijk wij weer de schuld hebben. Ik wil dat arme toch al totaa; niet weerbare kind van 9 er heel graag buiten houden maar dat is erg lastig zo/.. Zo nu lekker slaapie doen want dikke buik moet morgen weer voor de klas. Slaap/klus lekker allemaal en dromen over moordaanslagen en uggs en natuurlijk babieeeees, echt meiden ik wil er volgende maand minstens 2 zwangerblijvenden bij hebben. En Dop, jou echo gaat gewoon goed vrijdag, dan kan ie al zwaaien dus terug zwaaien dan he.
Ik ben de eerste! Nou opstaan viel niet mee, als ik niet hoef te werken om half 8 nu om half 7 Maar in vergelijking met Bebek is dat nog uitslapen! Iedereen een fijne dag, ik ben benieuwd of ik me vandaag aan het einde van de dag net zo goed voel als gisteren dat zou echt geweldig zijn , dan heb ik mijn "bruisende" periode in de zwangerschap lekker laat haahhaa normaal tussen de 16 en 25 weken zeggen ze. Zo eerste les gym dus meteen in aktie komen, zijn de kinderen wel lekker uitegerend voor de rest van de dag. Werk voor de medewerkers en anders een lekkere dag thuis of waar ook gewenst!
Dombo, m'n dochtertje ging net uit haar dak van je avatar. Ie dah nou? Ie dah nou? Mooie olibant, mooie olibant..!!
Mogge, ov testen vet positief nu, en een vent die niet gepushed wenst te worden. Voel me een beetje heel erg in de steek gelaten nu. Geef je pvd één keer in 2,5 jaar tijd aan dat het nu moet gebeuren, krijg je deze reactie :x . Moet mezelf even vertellen dat het leven zonder beebje ook de moeite waard is. <zwelgmodus uit>.
Meurning lady's... Niemand van jullie woont hier in de buurt.. dus ik blijf rustig zitten als ik roep: "Ik vind Uggs echt niet om áán te zien!!!" Nic.. wat een ellende suks.. tenenkrommend... heeft ze dan rècht op partnerallimentatie als ze werkt?? Nee toch?? Stopzetten die hap! Brief klinkt goed, zeker met de regel dat ze binnen twee weken schriftelijk moet reageren anders accoord is! Ik kreeg ooit bij een arbeidsgeschil een goeie tip van een advocaat.. na een gesprek met mondelinge afspraken een (informeel) mailtje sturen waarin je 'tussen neus en lippen' de gemaakte afspraken nog eens noemt. En dat mailtje goed bewaren! Hihi.. Marnat.. koffieleuten bij een vriendin is idd goedkoper.. moet je er wel lopend of op de fiets heen gaan JFTD.. tóch weer eier- klusstress... hoop dat de lucht ondertussen weer wat geklaard is... @All: thanx voor de bemoedigende woorden... ik heb besloten dat 'zekerheid' er voorlopig toch niet inzit (kan een dag na de echo van vrijdag ook nog mis gaan...(denkt aan hartje van beeb van Lies dat een dag vóór echo gestopt was).. kan ook met de combi test of zelfs na de 20 weken echo blijken niet goed te zijn (denkt aan *Eline) etc etc... dus maar besloten ervan uit te gaan dat het gewoon goed is en voor Dop een T-shirt besteld om na de echo aan te trekken en bij de opa en oma's langs te gaan! Deze: Carolien_Ben1 | Klik op het plaatje om de maat en de kleur te wijzigen.