35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Bebek, welk merk ov test heb je eigenlijk?
    Arme Sophie, met krampjes, fijn dat mamma Lotuss d'r buikje heeft gemasseerd.
    Roos groeit als kool, goed zo! Dilemma v.w.b. verhuizen.. volg je gevoel zou ik zeggen. Maar ja, gevoel en verstand liggen vaak ver uit elkaar.
    Mijn droom, al jaren, is naar Drenthe verhuizen, boerdrijtje, beetje land erbij, paardjes aan huis, maar 't grote probeem is werk, hier hebben we wat dat betreft vastigheid. Ander probleem is ook paps, want die zou ik absoluut niet meenemen, maar kan ik ook niet zomaar achterlaten. Mijn tijd komt nog wel, denk ik al jaren

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ de wedstrijd was eerste helft goed lucius is ook niet slecht heeft de hele wedstrijd mee gedaan
    de helft zakte groningen wel weer wat in het was verder een mooie wedstrijd

heerenveen was bager slechter dan ons
    wij kunnen weer om hoog kijken maar we zijn er nog niet

dus ja je had hier beter na kunnen kijken dan naar jou feestje hihi
    wanneer moet utrecht eigenlijk weer

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    JFT, bijna ei, bijna klussen, altijd leuk :D

Hellen, moeilijk verhaal. Ik ken het van mijn schoonzus. Zij is voor haar liefde vanuit Amsterdam naar Noord Limburg gegaan en dat was en is best wel wennen. Nu heeft ze alweer een paar jaar een zoontje en dat helpt wel. Maar het blijft moeilijk. Ik kan je helaas geen advies geven. Wel fijn dat het met Roosje allemaal goed gaat.

Lotuss, ik begin ook al een beetje gek te worden maar ik word nog gekker van witte testen. Ach die arme Sophie, wordt nu ook al vergeleken met Dracula. We willen natuurlijk wel een foto zien van deze Dracula.

Suus, nee mijn cyclus is normaal altijd 28/29 dagen. Alleen na mijn 1e ivf poging was ie een week langer maar toen was mijn ei ook later en dat wist ik ook want door alle hormonen kan je lichaam van slag zijn. Dit is dus voor mij ook niet normaal. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik 1 dag voor NOD al positief dus ik begrijp het ook niet. Wat een ballentent zeg die T-mobile. Wel goed dat ze er nog achter gekomen zijn. Leuk, nieuwe telefoon uitzoeken. Heb zelf sinds een paar maanden een BlackBerry, kan ik overal mijn e-mail lezen en overal op zp kijken ;).

Desmo, klinkt inderdaad enorm gezellig die party :D. Ook heel herkenbaar (uit het verleden). En nu maar hopen dat je blij bent straks met je champignonnendoosje. Ach en je hebt in elk geval Dop blij gemaakt.

Limmeke, welkom back en succes met beebje 2.

Bebek, klussen op welk tijdstip dan ook is toch geen straf? Nee, hoor begrijp je best, ben ook midden in de nacht niet op m'n best. Maar misschien toch even kijken of het lukt?

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek ben je al begonnen met testen? Ik zal eens even de bijsluiter hier gaan lezen dan, misschien moet ik ook al beginnen :$

En trouwens die opmerking over krampjes en tandjes in niet zo gek hoor. Alleen heb ik altijd begrepen dat diaree en tandjes een logische combinatie schijnt te zijn :(

Marnat, stond Lucius gelijk in de basis? Utrecht speelt komend weekend weer neem ik aan. Weet het niet zo goed uit mijn hoofd eerlijk gezegd.

Suus, kijk eens op gsm-web. Ik bestel daar al jaren mijn telefoon en ben er echt heel tevreden over. Heb toevallig vorige week weer een nieuwe ontvangen. LG crystal dinges weet ik veel :D Heerlijk dingetje en ik krijg er een zitzak van Fatboy bij!!!
    Oh ja ook niet onbelangrijk ... ik had mijn telefoon binnen 3 dagen in huis!

5. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik moet je zeggen dat ik nog steeds verbaasd ben hoe door hormonen gestuurd ik in zo'n weekje ben. Heb 21 jaar lang de pil geslikt, en 't was op een gegeven moment ver zoeken naar een libido of zin of lust of wat dan ook. Ben in juli 2007 gestopt met de pil, en er ging een wereld voor me open :D
    :):):)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Desmo, volgens de bijsluiter moet ik met mijn 26 dagen cyclus op dag 9 beginnen, maar omdat ik een raar lijf heb, ben ik nu op dag 8 begonnen....;)

JFT, ik heb die dingen van sensitest besteld, zo'n dipstick. Daar was ik vorige keer heel tevreden over, dus heb ik nu maar weer dezelfde aangeschaft!

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo....ik ga gelijk even kijken :)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo@ ja lucius stond direkt in de bassis we zien wel wanneer utrecht moet spelen

ik ga straks even proberen de was voor manlief te vouwen .
    hij is vandaag weer aan het werk het is alleen de vraag voor hoelang.
    dat hangt van het weer af
    ik ben alleen heel moe komt wel weer goed
    ik hang wel wat op de bank

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaa ik heb het ook gevonden! (dankzij Dombo thanx meis)

Ik ben er ook weer meteen vandoor, moet naar het ziekenhuis voor een longfunctie meting, tot later!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo dagelijkse martelgang weer achter de rug

Dombo you go girl weldone !!
    enne bedankt voor het draadje, ik had me anders lens gezocht.

Oh manlief roept we gaan ff nieuwe foto`s maken van Xander, latersssssssss :D

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    succes bb

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

16-01 Ladouce
    ----- Nefertary
    ----- Giegel
    ----- Benthe
    25-01 BB10
    31-01 Jowjow, Sloppyslayer
    04-02 Limmeke
    07-02 JFT
    08-02 Bebek
    11-02 Desmo
    11-02 Suzanne
    19-02 Liesben

AFSPRAKEN
    11-01 Ladouce gesprek UZ Gent
    21-01 Dop vk
    29-10 Dop Echo
    02-02 Suzanne echo ivm onderzoek herh.mk
    + gesprek gyn

BEVALDATA

21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 Nicolioo
    31-08-2010 Dop

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Marielle
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    10-09-2009 Sloppyslayer - dochter Megan Lyza
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
    28-10-2009 Smoeltje - dochter AM
    06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Limmeke, gezellig dat je er weer bent enne, je staat op de lijst.

JFT klust zich suf :D en vent is bloed wezen prikken. Heel mooi!

Hellen is druk met herinrichten van haar huisje, twijfelt over al dan niet verhuizen en Roosje doet het goed.
    Hellen, het lijkt me niet meer dan logisch dat je best twijfels hebt over al dan niet verhuizen. Wat iemand al zei, ergens in het midden gaan wonen, is dat geen optie voor jullie beiden?

Suus gaat een nieuwe telefoon bestellen. Lullig dat ze die vanuit T-mobile zelf hebben geannuleerd. Zulke grapjes kost ze klanten.

Desmo, ook een applausje waard, nog steeds ROOKVRIJ. Klasse meid, houden zo.

Koffieleutje en man gaan nieuwe foto's maken van Xander. Willen we ook van meegenieten hoor!

En Soppie heeft krampjes en gaat oefenen voor Dracula. Lekker eigenwijs moppie. Ziet er vast charmant uit.

Zo, ga nu weer even wat doen. Hoofd staat eindelijk weer een beetje naar werken dus ga even aan de administratie.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bebek, is inderdaad de combinatie, door die tandjes zal ze wat slechter slapen. Normaal had ze er misschien doorheen geslapen want het is niet dat ze het uitgilde van de pijn.
    Desmo, dat kan inderdaad maar ze had juist geen last van diarree, eerder veel te hard al een paar dagen.

Ik ben officieel para geloof ik nu! Niet zo raar misschien maar ik heb dus nog helemaal geen vertrouwen in de pil. Heb zojuist een test gedaan, just to be sure..:D Wit natuurlijk, ben gewoon ongesteld geweest maar als ik maar iets voel denk ik..zal toch niet? :)
    Had een hele droge trekkerige huid op m'n buik, had ik eigenlijk alleen als ik net zwanger was, door de omslag van hormonen denk ik. Kreeg het ook even na de bevalling. Maar deze keer dus gewoon een droge huid! Ach...al test ik elke maand zolang ik dat nodig heb. Als dat me een beter gevoel geeft...;)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Meiden foute boel hiero ... ik heb net gerookt :( En nou voel ik me helemaal niet blij, ben eigenlijk verdrietig. Wat ben ik toch een slappe zak!

Heb ook die idioot dure test van Clearblue gekocht, ga zo ff de gebruiksaanwijzing lezen.

Oh en dat pakje sigaretten ... gooi ik zo weg!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ die foto s wille wij ook zien van mooie lieve xander hihi

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Lotuss een para, hihihi, er zijn er wel meer hoor ;)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo foei gooi dat pakje sigareten hier maar naar toe hihi

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Grinnik, da's wel een heel eind gooien.
    Weet niet of ik het haal hoor.
    Ik geef ze wel aan de buurman, da's makkelijker ;)

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja...maar als je graag zwanger wil worden is het wel normaal lijkt me! :)
    hihi...het zal wel weer afzakken met een paar maandjes als ik merk dat die pil het toch echt wel doet.

Desmo....dat is jammer..MAAR..nog niets verloren als je het hierbij laat hoor! Kom op meid, JE KAN HET!!
    Laat je niet ontmoedigen door dat ene sigaretje..;)

Deel Deze Pagina