Da's nou juist het leuke; ik heb adhd en dus een enorm gebrek aan geduld...maar met die ieniemieniesteentjes kan ik dus uren onafgebroken bezig zijn!!
Zal eens kijken of ik de juiste materialen heb en dan zal ik eens wat dingetjes maken...Leuk, een nieuwe uitdaging!
@Bebek....mooie kettingen zeg!Ik ga van de week eens op mijn gemak bekijken wat je allemaal hebt.Vind vooral de kleurtjes van die ene die je verkocht hebt erg mooi. Ik maak zelf kaartjes met handgemaakte knuffels erop.Zal wel een foto ervan maken als ik tijd en zin heb.Heb ze ook een poosje verkocht op van die crea-beurzen.Maar er ging zoveel tijd in zitten.... Maar de kettingen van Bebekje zijn helemaal mijn smaak
Degene die ik verkocht heb is al van marktplaats af! Heb een bod gehad op een strakke halsketting van tien euro, maar daar heb ik nog niet op gereageer, bedoel je die?
Die andere, beetje oosterse ketting heeft ook die rode kleuren en is losser. Ik heb er nog maar een paar op gezet, in de hoop dat er straks meer mensen met mijn kettingen rondlopen! Dan word ik zo'n tweede Otzau, maar dan met mijn Bebek Originals
Maar als jullie kettingen willen krijgen jullie korting ok? Ik heb nog meer, dus gil maar als je foto's wilt zien! Liesben, hang ze! Ik ga je zo achterna, want ben doodmoe en moet ook om 5u30 mijn warme mandje weer verlaten...
Meiden, ik ben weg; ben compleet afgedraaid! Tot morgen maar weer, slaap lekker en morgen gezond weer op!
Bebek, mooie kettingen maak je. Ben zelf niet echt een kettingenmens, zeker niet met die kleine apen van ons die er een hobby van maken om aan kettingen te trekken. Ladouce, sterkte met het zetten van die eerste spuit en groot gelijk dat je na de terugplaatsing een paar daagjes vrij neemt. Koffieleutje, toch nog goed nieuws, ontsteking zit er welliswaar nog wel, maar is wel flink minder geworden en schoonmaken wordt minder pijnlijk. Dat gaat de goede kant op. JFT, laat die vent van je het maar eens even op gepaste wijze goedmaken vanavond. Marnat, vervelend voor je moeder dat ze zo'n smakkerd heeft gemaakt. Hoop dat het allemaal meevalt. Sterkte ermee.
Hey Bebek leuke kettingen maak je. Zelf draag ik ze niet, vind het niet prettig zitten, maar ze zien er wel goed uit hoor. die uggs komen er wel... (hihihi)
ego van mij mijn moeder is gedotert ze had een vernouwing of zo iets. ze heeft een breuk in haar schouder. haar hand is al weer warm maar ze hebben de pols nog niet gevoeld ze moet twee uur plat liggen, ze was heel bang dat haar hand er af moet. en ze niet wakker zou worden maar dat werd ze wel gelukkig. morgen belt papa ons hoe het verder gaat. dus afwachten .
Heel veel sterkte met je moeder, Marnat!! Goed nieuws over de wond van KoffieLeutje Desmo die mamma wordt genoemd Bebek, stomme TNT. Jij niet geklust dus, hier eindelijk eens gePRAAT en nog eens gevraagd of hij wel een kindje wil. Antwoord was ja, als jij dat wilt dan wil ik dat ook. Daarna lang geprobeerd maar mislukt. Laatste gelukte klus was van zondagmiddag, en ov testen waren vanavond nog positief, dus dat gaat em niet worden deze maand.
Edit, mislukt is uiteindelijk gelukt geworden. En we hebben een tempstijging van 0.3, dus de Dipsticks kunnen hier opgeruimd worden. Goedemorgen dames!
JFT, toch nog geklust dus. Marnat, da's iets heftiger dan alleen een arm uit de kom. Sterkte, hoop dat je moeder snel weer opknapt.