meiden ik heb goed geslapen. met mij gaat het wel goed. jtf ik heb nog niets gehoord dombo@ dat was ook wel even schrikken toen we in het ziekenhuis kwamen. en ook wel emo want ze moest huilen toen ze ons zag. ze was bang dat ze niet waker werd. dat werd ze wel. hoe ziek moeders ook zijn toch vragen hoe het met ons gaat he .
marnat wat een schrik! Beterschap en sterkte voor je mamsie!! Bebek.. mooi hoor, die kettingen! Heb ik ook een tijd gedaan.. maar gaat inderdaad flink in de papieren lopen! Hoe is het met Natas? En met Inez? Hier vanmorgen diagonaal bijgelezen met snotkop... toen plat.. nu net wakker en nog niet erg opgeknapt. Gelukkig is manlief thujis... dus ik hoef echt niets vandaag...
JFT heeft gelukkig toch nog goed geklust en op het juiste moment. Duimen op elkaar en neemt u maar alvast plaats op het wachtbankje. Wij volgen binnenkort Hallo Marnat, dotteren is wel even andere koek als een schouder uit de kom Niet dat dat leuk is maar niet echt gevaarlijk. Heeft je moeder ook een stent gekregen? Dat is een klein buisje die de ader ook openhoudt en ervoor zorgt dattie niet weer gaat dichtslibben. Sterkte meis en hopelijk knapt ze hier snel van op. Bebek maakt leuke kettingen hoor. Niet mijn stijl maar ik kan me voorstellen dat je ze op MP prima kan verkopen. En dan natuurlijk die Uggs voor jezelf kopen Och Dop wat klink je beroerd. Gelukkig hoef je niks vandaag en is de Dopman thuis om te voorkomen dat de kleine Dop weer gaat spoken. Beterschap meis. Hoe is het met Ladouce? Spuit gezet?
En het goede nieuws van vandaag: DESMO HEEFT HAAR EI GEVONDEN Vanmorgen een knalpositieve ovulatietest en ik ben helemaal blij. Iets minder handig dat we gisteren niet hebben geklust, GRRRR. Heb ik weer, klusen we 4 dagen achter elkaar en als mijn ei gaat springen slaan we een keertje over Vanavond weten jullie dus wat wij doen hier Ga zo mijn mannetje even mailen, weet ik zeker dat hij op tijd thuis is vanaaf hihihi.
joepie desmo dat word klussen meis ik weet niet of mams een stent heeft ze brabelde daar wel over maar ik hoor het vandaag wel. tot nu toe nog geen nieuws kofffie @ hoe gaat het met je wond en lieve xander?
@Desmo...gefeliciteerd met je ei! @Dop...fijn dat manlief thuis is....kreeg alleen opeens zo'n raar beeld in mijn hoofd,dat Dopman net zo erg is als Dop en dat ze samen Danoontjes op de vloer aan het smeren zijn @Marnat....heftig zeg van je mama....goed dat je wel naar het ziekenhuis bent gegaan.Heel veel beterschap voor je moeder. Ik doe vandaag mijn ovutest een uurtje later,want ben laat wakker geworden.Manlief is verkouden en die heeft de hele nacht liggen snurken...en toen ik eindelijk sliep,ging de kat de trap op en af lopen sjeezen (ook erg leuk voor de buren)...dus ik sliep pas om 4 uur ofzo.
Zo zeg, die van Sensitest zijn echt snel. Ik heb gisteren testen besteld en ze vallen net door de bus Inclusief kortingsbon voor de volgende keer. Nou hoop ik van harte dat er geen volgende keer komt maar een kortingsbon is altijd aardig Nou eerst de gebruiksaanwijzing eens goed gaan lezen
Jeetje Marnat wat heftig van je mams, sterkte ! Desmo heeft haar eitje en JowJow was op tijd Suus lekkere kat heb je, jij arm ding. Hier gaat het goed, net lekker gedoucht met de wijkvpk wordt mijn rug ook eens gewassen hihi
net tel gehad van paps mijn moeder is vandaag van bed geweest ze heeft een brees om. en als het verder goed gaat mag ze morgen naar huis. maar dan mag ze niks doen ze krijgt thuishulp. altans dat heeft ze nodig ze moet wel terug komen dan kijken ze hoe het hersteld heeft en kijken ze wat ze gaan doen. als het nodig is pffff dat vallt mee
Goed nieuws Marnat, laat haar maar even lekker bijkomen van de stress. Enne ... hoe is het met roken?
Hai meiden, ben ik weer even. Mijn moeder logeert hier nu, vanavond gaat ze naar huis en dan zal morgen haar 1ste dag helemaal alleen zijn. Zaterdag gaan wij weer naar haar voor een nachtje. Het gaat heel slecht met haar. Nog erg bang, onzeker, veel huilen, heel warrig en vergeetachtig. Ze heeft veel zorg en aandacht van mij en m'n zus nodig en ik ben bang dat dat nog wel even zo zal blijven. Dinsdag weer terug op kantoor merkte ik wel dat ik er zelf op dit moment bij inschiet, bij de eerste de beste die een lief woordje tegen me zei begon ik te janken. Maar ja, het is nu even niet anders. In de 2 dagen dat ik hier niet geweest ben hebben jullie 33 pagina's vol gekletst. Sorry, maar dat krijg ik onder de huidige omstandigheden niet meer bijgelezen. Zijn er nog dingen gebeurd? Zie in de laatste berichten dat de mams van Marnat gedotterd is. Heel veel beterschap voor haar, en sterkte voor jullie!
Och lieve Natas wat een ontzettend verdrietige tijd voor jullie. Denk je dat het goed gaat als je moeder weer alleen voor zichzelf moet zorgen?? Ik kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. Komt ze misschien in aanmerking voor thuishulp oid? En inderdaad probeer jezelf niet weg te cijferen. Jij moet ook de ruimte hebben om te rouwen, maar ja ... ik snap best dat je eerst voor je moeder zorgt hoor. Je verstand en je hart zitten nou eenmaal niet altijd op dezelfde lijn Ondanks die 33 pagina's is er eigenlijk niks bijzonders gebeurd hier. Er wordt geklust, we zijn druk aan de ovutesten met z'n allen, Koffie gaat eindelijk vooruit maar verder geen bijzonderheden op wat griepjes na dan. Er is in ieder geval niemand "nieuw" zwanger, geen VMK's enzo. En nou hoop ik van harte dat ik niet iets heel erg belangrijks ben vergeten want dan schaam ik me kapot
@Natas....wat naar dat je niet zoveel tijd hebt voor jezelf om te rouwen.Ik hoop,dat je snel die ruimte wel hebt.Heel veel sterkte!
Even ego: Volgens mij komt ie eraan!!!Mijn ei! Het streepje is nog niet zo donker als de controlestreep,maar wel donkerder dan die van gister. En mijn koele nieuwe foon kan macrofoto's maken,dus hier een foto van de testjes.....graag jullie mening. De bovenste is die van vandaag. Bekijk bijlage 47378 Het klopt ook wel met wat mijn lijf aangeeft....eipijn en eislijm Wat denken jullie..morgen een goede streep?
natas@ wat een verdriet meis knuffie ik hoop dat je moeder morgen het lukt om alleen te zijn. meis denk ook aan je zelf om te rouwen anders plof je straks. ik snap heel goed dat je er voor je moeder wil zijn hoe hard het ook klinkt je kunt niet blijven zorgen voor haar ze zal ook alleen verder moeten. en dankje meis. mijn moeder krijgt hopelijk thuis hulp ik voel me nu juist rot omdat ik nu mijn moeder niet kan helpen in huis. zij helpt ons altijd als het moet ik wil er voor haar zijn maar ik mag nog niks
sorry suus geen verstand van die dingen lol komt manlief uit de keuken met een ei .zegt ow kijk mijn ei is ook gesprongen. mannen soms