desmo is goed hoor hihi meiden ik ga even liggen ben kapot ik kom later wel weer manlief komt over een uur gelukkig ook weer thuis
lotuss, ik zal dan maar niet vertellen van mijn beste vriendin met 2 nu volwassen kinderen die beide door de pil heen kwamen, en collegaatje d'r kleine meid van 4 jr idem dito. Slaap ze, marnat.
Hi meiden, Na meer dan een jaar lang afstand genomen te hebben van jullie (was alleen meelezer) na het verlies van Valentino wil ik hier toch laten weten dat na 3,5 jaar er toch nog een zusje onderweg is voor Nino Ik hoop dat dit moed geeft aan degene voor wie het nog niet gelukt is om zwanger te raken. Ik wens jullie allemaal dit wonder toe Gisteren in het ziekenhuis aan het ctg gelegen omdat er toch iets begint te gebeuren dus het aftellen is nu echt begonnen. liefs
He dat is heerlijk om te lezen Diana. Gaat alles goed met je, ik zie dat je al bijna zover bent! Ik heb mijn boze bui samen met de peuken weggegooid. Beetje zonde van het geld maar dat is mijn straf dan maar. Truste Marnat
@Lotuss.....logisch dat je een beetje paranoia bent na wat je hebt meegemaakt.Maar de pil is heel betrouwbaar hoor. @Desmo....foei! ik nog zo mooi applaudiseren....hihi. Maar laat je niet uit het veld slaan door dat ene sigaretje.Gewoon weer met frisse moed (en iets minder frisse adem ) verder. Ik lig heel de dag al op bed....ben echt zo ziek van mijn menstruatie.Hou in mijn agenda nu bij hoeveel ik bloed,zodat ik mijn cyclus beter ga begrijpen.Had gister neergezet:bloed half dood.Maar bloed vandaag nog erger.Kon niet eens een bakje koffie zetten beneden zonder tussendoor weer naar boven te rennen om te verschonen(tampons geen optie hier....zitten nooit lekker en doen soms zelfs zeer....ooit subruptuur gehad) dus heb vandaag in agenda gezet:bloed 3/4 dood En doet allemaal zo zeer....had gisteravond zelfs een beetje verhoging....
Hallo, Ik zou graag met jullie willen meeschrijven. Ben niet zo heel fanatiek met schrijven (wel met lezen) maar ik zou wel graag ergens mijn ei kwijt willen kunnen als dat nodig is. Mijn naam is Nataly en ik ben 37 jaar en woon in het oosten van het land. Daar ben ik ook geboren en getogen. Op 26 december 2008 ben ik bevallen van een gezonde zoon Luca. Wij zijn dus nu 'bezig' voor een tweede kindje. Bij Luca heeft het 2,5 jaar en 4 IUI's geduurt voordat ik zwanger was. Ik heb namelijk verklevingen in mijn eileiders (links zit helemaal dicht en rechts is voor 80% doorgankelijk). Voor dit 2e kindje zitten we nu ook weer in het IUI traject. Helaas zijn de laatste 3 IUI's niet gelukt. Als het eitje links groeit dan laten we de IUI niet doorgaan omdat dit toch geen zin heeft omdat deze eileider dicht zit. Bij de laatste controle is er in mijn baarmoeder een vleesboom waargenomen van 1,5 cm. Dat is nog klein en waarschijnlijk geen probleem maar ze willen wel gaan kijken of de vleesboom groeit en zo ja dan kijken ze wat ze verder gaan doen. Dat kan er ook nog wel bij. Met mijn zoontje Luca gaat alles heel erg goed en het is een heerlijk vrolijk mannetje wat al bijna kan lopen. Wat gaat de tijd toch hard. Ben zo blij met hem!!!!!!!!!!!! Ik schreef ook bij het IUI topic en bij het topic Joehoe, wij gaan voor een tweede. Bij het IUI topic hebben de meeste meiden nog geen kindje en ik vond het vaak erg moeilijk om daar wat te schijven omdat ik wel een gezonde zoon heb. Bij het topic Joehoe, wij gaan voor een tweede zijn ze bijna allemaal binnen 3 maanden zwanger en dat is voor mij erg moeilijk omdat wij dus in de MMM zitten. Bij dit topic zit van alles wat volgens mij (meiden met ook een kindje, meiden waarbij het ook langer duurt, allemaal ouder dan 35, kan eigenlijk niet beter). Veel liefs Nataly
@Diana.....ken je niet,maar wat fijn,dat je zwangerschap goed verloopt en wat een verdrietig verhaal over je zoontje.... Spannend hoor...bijna bevallen.Succes met de bevalling!
Welkom Nataly! Het klinkt inderdaad alsof je hier je juiste topic hebt gevonden. We hebben zelfs iemand die net geopereerd is aan een vleesboom (Marnat die nu ligt te slapen hihihi).
Tjesus Suus dat klinkt wel heel ernstig zeg. Zorg je dat je genoeg ijzer krijgt, anders ben je helemaal als een dweil. Ik heb net, voordat ik mijn pakje heb weggeooid, nog een sigaret genomen en nou ben ik misselijk. Net goed Maar ik ben nu ook weer super gemotiveerd om eraf te blijven. Dussssss eeeehhhh nou niks eigenlijk
Zo we hebben er maar ff een paar gemaakt hoor toen weer snel het bed in Maar zal ff spammen, vinden jullie hem veel veranderd ?
Welkom Nathaly! Desmo, zo'n slipperdje is niet zo erg hoor! Zeker niet als je ze nu meteen weggedaan hebt (stuur ze maar op ), want dat betekent dat je er toch echt wel achter staat om te stoppen! Dus ik klap gewoon door voor je hoor! Suus, balen dat je zo'n last van je ongi hebt....Ben jaren bloeddonor geweest, dus als je wat nodig hebt gil je maar Koffie, leuk, nieuwe foto's van Xander! Showen!! Diana, spannende tijden meid! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! Lotuss, ik heb ook jaren de pil gehad en niks gebeurd hoor! Maar als het jou rust geeft moet je gewoon lekker net zo vaak testen als je wilt!!
@Desmo....ik slik ijzertabletten.Anders voel ik me helemaal zo naar. Als kind was ik ook altijd zo zwaar ongesteld.Was op mijn 13e al aan de pil daardoor.Dus het zal wel "normaal" zijn.
Koffie, hij is echt te cute gewoon!! Hij is wel veranderd ja, ik vind dat ie heel wijs uit zijn oogjes kijkt, alsof ie alles snapt! Vrolijk snoetje ook!
Dank jullie wel meiden en lieve bebek (en andere wensmama`s natuurlijk) ik wens jullie snel dit wondertje toe. Wat ik me wel eens afvraag, vinden jullie het niet vervelend dat ik veel over hem praat, gewoon eerlijk zeggen hoor ! Desmo geeft niks meis het is ook zo vreselijk moeilijk (zegt degene die inmiddels weer begonnen is ) Suus kl**&^ is dat he die menstruatie, ik heb er zelf ook altijd zo`n last van. Maar ik mag voorlopig nu even geen mirena. Gelukkig ben ik nog niet ongi geweest. Nataly welkom hier meis. Diana succes met de bevalling en alvast een fijne kraamtijd gewenst !