35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm...welkom maes? Ik geloof dat ik je over het hoofd gezien heb eerder?

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Leuk dat je jezelf op de lijst zet Maels, maar eh...wie ben je?? :)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb je nou toch gekeken Liesben? Ik zei nog zo...ogen dicht jij Ugg hater! ;)

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou ik dan maar....
    @Maels...leuk dat je zo enthousiast jezelf op de lijst gooit en ik zie ook dat je niet zo lang nog op het forum zit,maar wij vinden het eigenlijk wel prettig als iemand zich eerst even voorstelt voordat ze zich op onze lijst gooit......maar kan me voorstellen,dat je onze lijst verwart met 1 van de lijsten uit het NODtopic.....

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mee eens Suus! Ik zat eigenlijk ook nog wel te wachten op een voorstelrondje...

6. Suzanne68

@Lotuss.....ik had ze al gezien voor dat je ervoor waarschuwde....roze Uggs op mijn netvlies gebrandt....dat worden nachtmerries :D
    Gelukkig zat er wel een leuk kindje in!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    :d:d:d nou ja..die smiley's doen het niet! :x

8. maels

maels Lid

11 feb 2007
    29
    0
    0
    Veenendaal
    Nee hoor dames, jullie hebben mij niet over het hoofd gezien. Ik ben hier nog niet zo lang. Een paar weken pas. Ben wel zo vrij geweest om me al op de lijst te zetten. Maar vind het helemaal top om dit allemaal zo te kunnen volgen.

En ja, (natuurlijk) heb ik al getest. Maar deze (2) waren negatief. Nou zegt dat natuurlijk niet zoveel. Mocht ik zwanger zijn dan zit er wellicht nog niet voldoende HCG in mijn urine. Ik voel me overigens wel zwanger en heb wel enkele symptomen.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas na twee weken een positieve test in handen. Maar toen waren we net terug van vakantie. Tijdens de vakantie waren we behoorlijk sportief bezig geweest. Tijdens de vakantie nergens bij stil gestaan. Ik dacht dat ik gewoon wat kwaaltjes had van alle inspanningen en ontspanningen. Nu is het anders. Als ik van het werk thuis kom en ik dus 's middags en regelmatig ook 's avond alleen thuis ben (als onze Noa op bed ligt) is de verleiding er groot om even te testen. Maar ik wacht nog even geduldig af (dat probeer ik tenminste). En daarom is het zoooo fijn om de berichten op dit forum te lezen.
    Ik had altijd een regelmatige cyclus: op de 28e dag in de ochtend was het altijd raak.
    Ik vind het wachten wel vervelend hoor. Ik zou zo graag willen weten waar in aan toe ben. Zwanger of misschien iets anders?

Groeten,
    Madelon

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oei..lastig maels...
    Lijkt me heel vervelend niet te weten waar je aan toe bent. Die twee weken tot aan nod duren al zo lang!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oke...maar dan vinden wij het nog steeds wel leuk als je even verteld wie je bent en hoe oud je bent...dit is nl een vrij hechte club en iedereen is welkom, mits 35 jaar of ouder, maar aangezien wij lief en leed delen is het fijn als we weten wie de nieuwe mensen zijn...

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Of zeg ik nu iets verkeerds?

12. Suzanne68

Ik sluit me bij Bebek aan....sorry wil echt niet ongastvrij doen ofzo,maar vond het wel een beetje een vreemde actie....

13. Suzanne68

Niks persoonlijks verder ook....maar krijg een beetje het idee,dat sommige mensen het hele topic niet lezen en dan binnenvallen met :hallo,ik ben zwanger! Dat komt best hard aan in een topic met veel mk-en enzo.maar misschien ligt het aan ons en moeten we iets in het welkomstbericht zetten ofzo.....
    Maar misschien zeg ik nu ook wel iets raars.....

14. maels

maels Lid

11 feb 2007
    29
    0
    0
    Veenendaal
    Excuses dat ik me niet heb voorgesteld voordat ik me op de lijst heb gezet. Misschien verkeerde volgorde geweest.

Ik ben vanaf 2007 op dit forum, ik was alleen nog nooit bij de 35+-ers geweest omdat ik toen nog geen 35+ was. En heb ik ook het idee dat ik deze lijst niet verwar met 1 van de lijsten uit het NODtopic.
    Ik dacht dat we hier allemaal in hetzelfde schuitje zaten. Mocht ik er naast zitten, dan hoor ik het wel.

Bedankt voor een leuk welkom

15. Suzanne68

Wat ik bedoelde is dat het in een NODtopic normaal is om zomaar je naam op de lijst te zetten........
    En ik bedoel het verder ook niet naar.....en was idd een betere volgorde geweest....eerst voorstellen en dan lijst......
    En dit is hoe ik er tegenover sta hoor....ik ben ik en zeker niet de stem van iedereen hier.Anderen hebben er misschien geen moeite mee.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, een leuk welkom heb je natuurlijk zelf in de hand he...Iedereen is hier hartstikke welkom, maar als je inderdaad het topic gelezen hebt, dan weet je dat we gewoon al heel lang met elkaar kletsen en dat het dan gewoon wel ff leuk is dat iemand die nieuw is zich even voorstelt...

Dus ik zou zeggen: frisse start; stel jezelf even voor ;) Wie ben je, hoe lang zijn jullie al bezig, hoeveel kinderen heb je?

17. Suzanne68

Ik heb gewoon een beetje moeite met het:klabam,hier ben ik!

Maar dat zul je vast niet zo bedoeld hebben.......

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik denk dat er inderdaad een verschil zit in dit topic en vele anderen. (maar dat kan jij niet weten hoor Maels)
    Dit is inderdaad een vrij hecht groepje terwijl bij andere topics er veel mensen reageren van allerlei verschillende kanten. Maar iedereen van 35+ is welkom natuurlijk hoor!! En inderdaad, iedereen zit in hetzelfde schuitje hier. Nou ja..ik niet meer dan maar ik blijf gewoon plakken omdat er hier van die gezellige meiden zitten, kom je noooit meer los van! ;)
    Komt misschien niet zo over nu voor je maels maar is echt waar hoor!
    Gewoon een misverstandje denk ik.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Niet weglopen hoor! ;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353