Hmmm, ik geloof dat er een klein misverstand was hier toen ik even niet keek? Maar ik ben het wel een beetje met Bebek en Suus eens. Het is wel zo netjes om je eerst even voor te stellen in plaats van de lijst te kopiëren, je zelf erop te zetten en mee te delen dat je je jezelf er maar even op hebt gezet. Ik wil wel meegeven dat iedereen van 35+ hier welkom is. Er zijn toch best wat nieuwe ouwe dozen bijgekomen lately Maar ja, het is geen NOD topic waar iedereen maar zo binnen- en buiten wandelt. Zo, en nu ga ik een kopje heerlijke koffie zetten met onze gloednieuwe koffiemasjien Ennuh, sorry Lotuss, maar ik vind je dochter echt onweerstaanbaar om naar te kijken..maar die Uggs he....
Jammer dat jullie zo snel oordelen/veroordelen. @Susanne68: hallo,ik ben zwanger! Dat komt best hard aan in een topic met veel mk-en enzo. Gezien mijn verleden (2mk-en en vroeggeboorte) is de stelling niet echt leuk om te lezen. Ook ik heb dus een rugzak en verdriet. Nogmaals jammer dat er zo snel wordt geoordeeld obv een verkeerde volgorde van voorstellen. @Lotuss: ja het duurt idd lang. Zeker gezien het feit dat ik vorige maand een vmk heb gehad. Onze zwangerschap van onze Noa verliep vanaf het begin ook al niet vlekkeloos. Dus ik zou graag al vroeg willen weten of ik zwanger ben dan kan ik mijn dagelijkse bezigheden er ook weer meteen op aan proberen te passen. Maar ik wacht nog een week en dan neem ik contact op met de ha.
Ik weet nog wel dat ik er net was hier en bijna gelijk zwanger was en dat ook blij vertelde (had een mk wel achter de rug ook al) en Nef toen ook ff bozig was,omdat er een nieuwe zwanger was....en dat is toch ook uitgepraat........ Ik ben er gewoon ff klaar mee....mensen uit het niets,die zwanger hier aan komen waaien en niks hebben gelezen hier...... Want ik kan me ook mensen herinneren,die erbij vertelden,dat ze begrepen,dat het missschien niet voor iedereen makkelijk is,maar dat zij zwanger was. Maar dat is mijn gevoel....en ik ben nu eenmaal niet zo genuanceerd. Ik snap ook best nog wel,dat Maels het niet zo bedoeld heeft. En nu zal ik wel een enorme bitch lijken,maar dat ben ik absoluut niet. Maar zelfs ik snap nog wel,dat als je denkt zwanger te zijn en je ziet het onderwerp van dit topic ,dat je zoiets doet in je overenthousiasme........... En ik begrijp ook wel dat Maels zich niet zo welkom voelt nu,maar dat was ook niet de bedoeling.... Ik hou voortaan mijn mond wel.
Dan juist zou je moeten snappen,dat dat soort dingen gevoelig liggen.En ik ben helemaal niet van het snelle oordelen.Ik vond het gewoon een nogal brutale actie.....maar ik ga er wel over ophouden nu.
Ik zal me niet meer 'zomaar' opdringen. Wat ik overigens in al mijn enthousiasme heb gedaan . Trouwens wel fijn om te weten dat jullie een hechte club hebben! Iets om trots op te zijn.
Maels: Je bent absoluut welkom. Ik denk alleen dat we inderdaad vielen over je binnenkomst. Ik denk en geloof dat niemand je "weg wilde jagen", alleen zijn we soms niet altijd even fijntjes.... Het is alleen zo dat er in het verleden nog wel eens mensen ook zo binnen kwamen vallen , en een dag later nogmaals met de mededeling dat ze zwanger waren...en vervolgens zien we ze nooit meer terug. En daarvoor zijn we te close hier met al die ouwe dozen. Lief en leed word hier soms letterlijk gedeeld! Dus ... Zullen we opnieuw beginnen? Welkom hier. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik lees en begrijp dat je ook al je portie ellende hebt gehad? En nu dus onzekerheid? Das nie fijn. Ik begrijp dat je snel duidelijkheid wilt, en ik hoop dat je dat ook krijgt.
@Suzanne68: ongetwijfeld dat je geen bitch bent, zeker niet als ik het zo lees. En ik kan jouw reactie wel voorstellen hoor. Wat mij betreft geen hard feelings. Maar nu heb ik het wel even gehad met dit gedoe Het was absoluut niet mijn intentie om dit te veroorzaken met mijn spontane aktie na het voelen van een aansluiting op jullie berichten. Nogmaals excuses.
Hier sluit ik me bij aan.... En snappen allemaal ,dat het nu spannende tijden voor je zijn. En ik hoop ,dat je weer zwanger bent en blijft.
Stoppen op kniehoogte met kijken Liesben! Suus heeft een verbrand netvlies, staat met grote letters 'roze Ugg's' ingebrandt! Nee, suus is inderdaad heel lief hoor.. (smiley met een groot warm hart) geen bitch! En Bebek ook. (nog zo'n hart) Maar het is ook moeilijk en frustrerend allemaal..een kinderwens is nu eenmaal heel sterk en als het niet allemaal lukt...nou ja..dat is gewoon best heel erg.. dat ligt dan heel gevoelig. Maar Meals heeft ook haar portie lees ik. Hoop dat je zwanger blijkt te zijn en dat het goed blijft gaan dan ook deze keer. Heb zelf ook pas een vroege miskraam gehad, maar die zwangerschap was niet gepland. M'n dochtertje was pas drie en halve maand. Het was nog heel moeilijk en verwarrend hoor, maar als je graag een kind wil komt het toch harder aan. Dat heb ik vroeger ook meegemaakt.
Suus, je moet niet je mond houden (geldt ook voor liesben); je hebt recht op je mening! Ik deel die mening en vind ook niet dat ik oordeel of veroordeel! Maar goed, ik zei net al; laten we fris en fruitig opnieuw beginnen, dus maels; stel je eens voor als je wilt? Ga zo trouwens mijn mandje in, ben gesloopt. liesben, veel plezier met je koffiemasjien!! Ik geniet nog steeds van mijn goedkope senseootje hoor, hihi
Maels, als je al twee weken over tijd bent, waarom dan nog een week wachten met ha? Ik zou gewoon gaan hoor, dat geeft je wat rust!
Dus eh..m'n duimen draaien al op volle toeren met al die rondvliegende eieren hier op het moment, nu draaien ze ook voor jou meals.
*Kijkt nog even naar de dochter van Lotuss, maar dan zonder onderbenen* En nu ben ik echt weg! Dag dames
JFT, zitten die geweldige kussentjes lekker? Lotuss, die uggs staan je meisje liehief! Natas, wat fijn dat je moeder al zo snel bij de rouwverwerking terechtkan. Maels, een stormachtige binnenkomst, maar evengoed welkom. Ik zou zeggen, vat het niet te zwaar op, het had alleen een hoop misverstanden en wederzijds begrip gescheeld als je je eerst even had voorgesteld. Spannend dat je al overtijd bent. Gezien je verleden kan ik me voorstellen dat het voor jou prettig is om snel te weten of je al dan niet zwanger bent. Pas laat positief testen helpt daar niet bij. Zo, vandaag alvast een afrondend gesprek gehad op het KDV voor Alyssa en een afspraak gemaakt voor het proefdraaien van Yelina. Die overigens vanmiddag al even zo een kwartiertje terwijl wij het gesprek met de mentor van Alyssa had gewoon lekker daar rondhobbelde alsof ze er dagelijks komt spelen. Geweldig.
Lotus, hoe vind je de nummer 1 van de 2e foto?? http://link.marktplaats.nl/314447575 Schijnen twee zwarte bontstrepen te hebben over de lengte...ze zegt nu dat ze meestal de normale maat aan mensen 'met ervaring' verkoopt en dat die zeggen dat het niet erg is als je er geen dikke sokken in kan omdat ze zo warm zijn...Moet nu gaan beslissen ben ik bang
Zo hallo allemaal, gezellige boel hiero vanavond Maels welkom en mocht je willen blijven hier, wen er dan maar aan: dit is een topic waarin dames kletsen met het hart op de tong. We zijn nou eenmaal al wat ouder, hebben over het algemeen wat meer meegemaak en hebben het niet allemaal even makkelijk. Maar ook een topic waarin veel lief en leed gedeeld wordt en het aan jezelf ligt of je je er thuisvoelt of niet. Persoonlijk kan ik niet meer zonder en voelen deze meiden als echte vriendinnen. Het feit dat je zo binnen komt vallen + het lijkt alsof je zwanger bent + nog nieuw op het forum (slechts in de 20 posts) + de manier waarop je reageert niet getuigt van het feit dat je al lang met ons meeleest = onze nogal sceptische houding. Kwestie van een optelsommetje. Maar zoals Liesben al zegt, je bedoelt het waarschijnlijk niet verkeerd dus laten we even opnieuw beginnen.
Klinkt lekker toch? Moet wat uit gaan komen! Hopelijk heeft de paashaas al jullie eitjes bevrucht! Of liever gezegd paashazen...of zouden jullie mannetjes er bezwaar tegen hebben zo genoemt te worden..nee toch? Kreeg net bericht van dat Ugg mens...ze had ze alleen nog in het zwart en bruin..