Hoe bedoel je OOK a-sexueel? Je wil toch niet zeggen dat Ugg's a-sexueel zijn he..ze zijn multi-functioneel..staan zélfs onder een babydoll heel sexy...
Verrek, nooit geweten dat jij ook al 2 van die grote mannen had. En ik vind jou altijd echt zo'n meisjes-mama
Ahum meisjes ik moet jullie mededelen dat EN Uggs EN Crocs allebei zooooooo niet-sexy zijn ... oh en als we toch bezig zijn: Birkenstock slippers vallen ook in die categorie.
Meiden, tentamens zijn ingeleverd, ik ben uitgewerkt en ga naar HUIS toe! Morgen de hele ochtend met paps in het ziekenhuis (voorlichting over Dialyse, zodat hij voorbereid is als de tijd daar is), dus ik kom jullie 's middags wel even vervelen. Voor straks: Trustels, Klusze, en morgen gezond weer op!
Jeetje, ik heb weer een hele hoop gemist lees ik Dat is ook mijn straf van te weinig hier komen (niet dat ik dat niet zou willen maar Lief noemt me nu echt al verslaafd) Op het moment is het druk druk druk en nog veel drukker in mijn hoofd. Ik lees wel alles (moet wel op de hoogte blijven natuurlijk) maar met het reageren lijkt het steeds alsof ik achter de feiten aanloop. Dus ik blijf lezen (en me soms zieklachen over uggs(die ik trouwens niet zo mooi vind maar heerlijk lopen en dus ook bij mij in de kast staan), paardenpoep met rotti en eieren met pasen op roze kussentjes met hartjes) Oja M....weet ff niet meer hoe je het schrijft, welkom, ik ben hier ook nog een beetje een groentje maar inmiddels al behoorlijk ingeburgerd. Meiden voor allemaal een hele dikke knuffel en ik doe mijn best om mijn hersens weer op een rijtje te krijgen.
welkom maels succes met zwanger worden, meiden bedankt voor jullie steun voor mijn moeder lieverd zijn jullie. oja ik heb straks als het pakje shag leeg is al lollys in huis ,en mijn moeder wil ook geen sigeret meer ik zij tegen haar ik zal het knap vinden als je morgen thuis geen sigeret aan steekt. ik heb het wel gedaan. en mijn vader wil dan ook mee doen, als het hem niet lukt gaat ie naar buiten. ik hoop dat mams en ik elkaar daar in kunnen steunen manlief en paps ook natuurlijk,
Wat een schátje! Grappig..m'n man is half Iranees. Een nep arabier want hij is helemaal nederlands opgevoedt door z'n (nederlandse) moeder en dito stiefvader. Niets arabisch aan verder haha! Maar hij heeft een echt arabisch hoofd, (om over de rest maar niet te spreken..ahum ) M', oudste is vrij donker. Ze lijkt eigenlijk wel half. Vooral toen ze kleiner was werd ik vaak aangesproken door turkse vrouwen of ze een turkse vader had. En de arabisch uitziende mannen loerden altijd de wagen in, dat was echt opvallend. Nu nog wel maar minder. De jongste is juist heel licht. Ze heeft mijn blauwe ogen en een heel blank huidje, niets arabisch in te vinden! grappig dat verschil!
JFT succes in het ziekenhuis en goed opletten hoor. Je paps zal waarschijnlijk de helft weer vergeten; dat schijnt normaal te zijn
Maels, lekker meissie hoor! En wel de ogen van haar papa zie ik Ik zelf heb nog geen kindjes, maak de meiden hier al een jaar gek met mijn bebekjes! Die term leer je snel genoeg; alle sympromen hebben al vanaf je ei D) en vooral niet zwanger zijn en wit testen Ik ben 36, woon samen met mijn (turkse) liefde en we hopen op de komst van een multicultikindje. Wel met zijn haardos graag! desmo; birkenstock staan echt serieus op de lijst met 'verboden artikelen'!! Net als Uggs bij mannen... Serieus gebeurd: er liep vandaag een mannelijke collega rond met Uggs.... Echt geen pan gewoon, mén wat liep die gast voor schut! Ow, en witte sokken en strakke fietsbroeken bij mannen staan ook op die lijst!! Crocs zien er ook niet uit, maar zijn zo makkelijk in de zomer als je ff puppie uit moet laten
Mannen op Uggs Die moeten verboden worden lijkt me. En al die lelijke dingen schijnen heerlijk te lopen, nou dat geloof ik best wel. Ik kan het alleen niet bevestigen want heb ze dus zelf nog nooit aangehad (en dat was ik voorlopig niet van plan ook)
JFT, succes morgen met paps!! Meiden, ik kan jullie het heugelijke nieuws meedelen: de uggs zijn verkocht! Aan mij om precies te zijn! *bebek maakt ugg dansje*
Vind ze wel een beetje slofferig lopen hoor Desmo. Maar ze zijn lekker breed en heeeerlijk warm. Maar bij mannen..neeee...niet echt..
Ik vind jullie lief en kan jullie bijna niet missen, maar ik ga mijn mandje in....Ben doodop! Morgen meld ik me weer! Slaap lekker en gezond weer op! Ow, en veel klusplezier allemaal