35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D Trusten!!

*outtahere* nu echt!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    trusten bebek jij ook veel klus plezier

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En die echte lopen juist wat slofferig, die neppers juist niet. Bij mij dan.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lady Bebek gefeliciteerd met je Uggs, weltrusten en tot morgen.
    *zwaai*

En ook Desmo gaat zo plat.
    Weltrusten allemaal, succes met klussen en morgen is het echo-dag voor Dop ... spannend!!!!

5. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Bebek heeft de Ugg's....:p:p:p en maakt nu echt een uggdansje (hahahaha) de aanhouder wint meid.

Dames lees lekker zo mee hoor, maar jullie kletsen mij soms echt veel te snel (hahaha). A fijn, zometeen gaat mijn lichtje uit, dus deze jongedame gaat lekker tukken... (naast ziek vriendje lees griep:() zwaai zwaai iedereen slaap lekker als je er aan toe bent8)8).

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Maels welkom, ondanks dat dit een hecht groepje is met het hart op de tong zijn we ook warm en heten een ieder van harte welkom. Als je hier voldoende post zul je merken dat je snel binnen de groep wordt opgenomen ;)

Natas heel veel sterkte meis het klinkt allemaal heel erg heftig en zwaar en dat is het natuurlijk ook !

Lotus als rasechte uggshater vind ik ze bij jouw moppie echt geweldig staan, meen ik echt.

Dames heel veel geluk met jullie eitjes, op naar roze !

Ladouce de eerste spuit zit er weer in, sterkte met de volgende.

Verder weet ik het eigenlijk niet meer :$

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja het is nu Lady Bebek en ik wil Dop heel veel plezier wensen met beebje koekeloeren. Ik snap best dat je het spannend vind meis, ik kan het me nog zo goed herinneren.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    marnat had even der hooft er niet bij maar dat is ook zo dop gaat beeb kijken veel plezier meis.

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jeetje, ga ik eens een avondje bankhangen en dan is er allerlei actie.
    Bebek heeft eindelijk haar Uggs :p jippie.
    Las iets over Crocs en birkenstocks, sorry maar daar wil ik niet eens over praten.
    Maels, na een beetje stroeve start welkom hier.
    (Suus, Bebek en Liesben, sluit me wel bij jullie aan, wil ik nog wel even gezegd hebben)
    Dop, succes morgen! Kom snel het boontje laten zien.
    Verder is niets blijven hangen, ga nu naar bed ben doodop.
    Iedereen welterusten en klus ze! (Wij gaan dit weekend maar gewoon funklussen!;))

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden trusten allemaal marnat gaat op bed film kijken met manlief.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Waaaaah,wat hebben jullie veel geschreven toen ik aan het klussen was.Duurde allemaal wat langer...zat ik van de week nog blij te vertellen,dat manlief niet zo'n moeite had met verplicht klussen...nou euhm....hij keek alsof ie naar de slachtbank werd gebracht :D maar later werd ie er erg melig van en kreeg ik elke keer bijna de slappe lach van hem.Maar het is weer gelukt ;)
    Ik zag een mooi kindje voorbij komen van Maels :) lijkt heel erg op mij vroegere oppaskindje.Die had een half-indische mama .
    Lijkt me wel pittig zo'n samengesteld gezin.

Ben blij,dat je je zo uitgebreid hebt voorgesteld...voelt al een heel stuk fijner zo.En we zijn wel hecht,maar niet zo'n kliekje waar je lastig tussen komt hoor.

Zelf ben ik Suus....ik heb al 2 grote meiden van 15 en 17 bij mijn ex.Die wonen daar ook,maar dat is net als bij Lotuss een lang en vooral naar verhaal.Mijn huidige man is 7 jaar jonger en had/heeft een hele grote kinderwens.Ik moest wel even aan het idee wennen.
    Ondertussen zijn we al 3 jaar en 3 mk-en verder...

Ik weet niet of ik al welkom had gezegd ;) maar:welkom!

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

En Bebek heeft Uggs ..jeej!:D en natuurlijk hebben de Uggsliefhebbers ook Crocs ;) die net zo afgrijselijk (misschien nog afgrijselijker worden gevonden door Suus dan Uggs)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik heb geen crocs hoor Suus...die vind ik ook niet zo mooi..

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat het klussen gelukt is..;)
    Zal wel een vrolijk kindje worden dan! :D

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

JAAAA HOOOOOORRR!!

Ik ben verdorie een half uur bezig geweest met bijlezen!!! :$
    Gelukkig ging het in meer dan de helft van de posts over Uggs.. dus die kon ik sowieso overslaan :D Hoewel ik die roze bij Roosje wel té schattig vind :) Then again.. trek dat kind een jutezak aan en dat ding krijgt nog de Elle-fashion-award :D

Suus .. niks overtrokken reactie... ik snap 'binnendenderen' ook nooit.. doe je irl toch ook niet? Stel je jezelf toch ook voor, als je ergens voor het eerst komt? * heeft beeld van Meals die mijn huis binnen komt lopen, een bakkie voor zichzelf zet en op de bank gaat zitten :D* Maar gelukkig de lucht alweer geklaard!

Meals welkom.. ik hoop dat je snel zwanger bent!
    Hier ook een halfbloedmams :D De oudste lijkt wel een marokkaan, de middelste (volle broer) een blondie met blauwe ogen en de jongste zit er tussenin, terwijl die feitelijk gezien meer indisch bloed heeft dan de oudste twee (andere vader) De natuur kan het mooi maken ;)

Nou.. en verder heb ik dus enkel diagonaal bijgelezen.. ben gematigd blij voor lady bebek.. blij omdat zij blij is met haar Uggs.. gematigd omdat het natuurlijk té erg is dat iemand die ik i.p. vrij hoog heb zitten op die dingen durft te gaan lopen... (en dan nog nepperds ook!!! :D:D:D )

Nou ja.. ben verder zelf wat opgeknapt en ga nu manlief ujit bed gooien en de pindakaas redden (Dop in de bocht ;)).. we gaan naar het echobureau!!!!!!!!!
    Komt straks (natuurlijk) verslag uitbrengen!
    *zwaai*

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ter illustratie:
    De oudste en de jongste (wat is het toch een lekker ding, die oudste.. al zeg ik het zelf :D )

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

En de middelste (mijn skattie!)

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Wow Dop wat heb je toch een mooie kids! Die oudste is inderdaad gewoon een stuk :D

Ladouce gaat funklussen dit weekend hihihi, bij ons is het ook nog best leuk hoor (maar soms ook niet moet ik eerlijk bekennen).

Suus een tegenstribbelende man?:$ En dat melig zijn ... herkenbaar! Wij hebben gisteren ook vreselijk gelachen voordat er ook maar iets kon gebeuren. Het is toch ook eigenlijk een komische situatie, dat verplicht klussen?

Had je vandaag al getest eigenlijk? Mijn test was weer onverminderd positief dus vanavond gaan we er weer tegen aan :)
    Trouwens nu ik door die testen weet dat mijn ei aan het springen is, voe ik het ook. Sinds gisteren een zeurende onderbuik alsof je ongi gaat worden en af en toe wel een steekje. Ik leer mijn rare lijf weer een beetje beter kennen :)

Dop ... ik blijf aan de laptop geplakt tot je weer thuis bent hoor. Ben zooooooo nieuwsgierig.

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Jeu!!! Er is naar ons gezwaaid! Ik = blij!!! (en ben 3 dagen 'vooruit' gezet ;) )

Deel Deze Pagina