Heej JFT, wanneer moet je vader nou gaan dyaliseren (hoe schrijf je dat) dan? Ze leggen hem toch niet alles uit als het nog lang zal duren?
Zijn nierfunctie zit nu op 20%, vanaf 10% moet je gedialyseerd worden. Laatst had hij een urineweginfectie, en plaste bloed, toen was het niet best met de nierwaarden, inmiddels zijn ze hersteld naar de waarden van april vorig jaar. Kan best dat het nooit nodig zal zijn.
Ow da's nie veul 20% Nou hopen maar dat het nooit nodig zal zijn. Waar blijft Suus ... naast het potje gepiest?
Suus heeft ook even gedoucht ...maar het streepje is weer iets donkerder,maar nog steeds niet net zo donker als.Morgen weer klussen,want vandaag gaat manlief vast instorten.Die heeft de afgelopen 2 dagen een zware klus (op zijn werk dan he )
Ik ga jullie even verlaten om boodschappen te doen...ben een beetje grieperig,maar het zet niet echt door,dus heb weinig zin om naar buiten te gaan.Maar ja,we moeten toch eten he @JFT....20% is niet veel....denk ik....heb er absoluut geen verstand van,maar als normaal 100% is,is 20 erg weinig....tot zover dokter Suus Sterkte ermee!
Suus ik weet niet of het streepje wel echt zo donker wordt als het teststreepje hoor. Ik doe nu digitaal en met streepjes. Digitaal zegt al 2 dagen positief maar de streepjes zijn nog steeds niet even donker als de teststreep en volgens mij gaan ze dat ook niet worden. Ze zijn wel superduidelijk (zo een streep die je op je zwangerschapstest wilt). Enne ... kzou het toch nog ff proberen hoor vanaaf Brrr succes met boodschappen doen.
Om de dag zou in principe voldoende moeten zijn Suus, op Fertility Friend schrijven ze dat 't zaad gemiddeld 3 etmalen blijft leven.
En elke dag schijnt zelfs minder goed te zijn als je zwanger wilt worden (anders is het prima natuurlijk!) Er moet wat tijd tussen zitten zodat er nieuwe zwemmertjes aangemaakt kunnen worden. De spoeling wordt te dun anders.
meiden wat doe je met katten die vervelend zijn grr het zijn ook net kinder hihi hij wil bven op de computer kast springen als je niet op let lukt het hem ook nog . de lolly is lekker meiden hihi suus@ is je ei in de war of begrijp ik het verkeerd , tip van mijn gyn. zoiezo 3 keer in de week klussen . en als je steken voelt ook
Whaaah meiden , wat hebben jullie zitten l*llen zeg. Moest erg m'n best doen om me er doorheen te ploeteren. Hoeraaaaa! Doppie's boontje is een echt hummeltje geworden. Niks vaag, gewoon een mooie echo!!! Limmeke, beterschap. Vervelend zeg, dat je al zo lang aan het kwakkelen bent. Hier hetzelfde, word er zo langzamerhand helemaal gaar van. Blegh. Bebekje heeft haar uggly's en maakt een vreugdedansje. Des heeft haar lief besprongen, lief beviel dat wel en wil het liefste iedere dag een positieve ovutest. Suus haar klus is ook geklaard en hoopt op nog 1 goede om het af te leren. Marnat, fijn dat je mams naar huis mag. Vervelend dat ze nog wel een keer een operatie moet, maar dat gaat ook vast helemaal goedkomen. En meid, wie het laatste lacht, lacht het beste hoor! Het gaat jullie lukken om te stoppen met roken, nu alleen niet meer een nieuwe peuk opsteken. Des, hoe is het nu met jou? Kun je het niet roken nog een beetje volhouden? Maels, zag een mooi meisje voorbijkomen en schrijf gerust mee, je zult je hier snel thuisvoelen. We zijn welliswaar een hechte groep, zelf ben ik hier een van de oudgedienden en heb er velen zien komen en gaan, maar 'nieuwe' meiden zijn van harte welkom. Ik ben Dombo, ben 41 en heb samen met mijn man 2 meisjes van 1 1/2 en bijna 4 jaar jong en 5 sterretjes. In principe zijn wij uitgezwangerd, maar net als Des zie ik de meiden hier als goede vriendinnen en kan gewoon geen afscheid nemen van dit topic. Verder helaas niks onthouden, dus als ik iemand vergeten ben, SORRIE.
Haha....manlief zijn uitleg is dat anders zijn zaadjes te moe worden Maar morgen weer een dag hoor. Als onze katten niet luisteren jaag ik ze naar buiten