35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Is ikke ook. Meer dan trots zelfs.

Haha ja Lotuss, ik zal ze inderdaad maar laten liggen voor een andere liefhebber. Hoef ze echt niet meer terug!

Heb net een paar opdrachtjes van de diƫtiste gekregen in het kader van het oplossen van m'n eetprobleem. Ga daar vanavond maar eens mee aan de slag.

Moet 2 verslagjes schrijven en een (foto)collage maken. 1 verslagje over hoe m'n leven er over 5 jaar uit zal zien als ik m'n eetverslaving niet heb overwonnen en 1 over als ik hem wel overwonnen heb.
    Voor die collage moet ik foto's en plaatjes verzamelen van voorstellingen die laten zien hoe ik zou willen dat m'n leven eruit ziet.
    Al vind ik dit een beetje mutserig (het klinkt erg geitewollesokkerig in m'n oren, maar het verhaal erachter snap ik wel) ga ik ook deze maar braaf doen.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Is dit trouwens je oude of je nieuwe bril, Dombo?

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dit is de nieuwe bril, zal mannetje eens vragen of hij een paar foto's wil maken. Het is toch best lastig om een goede foto van jezelf te maken.

Kleurt goed bij m'n nieuwe haarkleur zeiden ze vanochtend bij de kapper. Haha. Montuur is een beetje metalic bordeaux rood. Zie je niet echt goed op de foto.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Dat dacht ik dus ook maar mijn gyn zegt weer dat iedere dag geen kwaad kan. Dus doen wij maar braaf iedere dag nu onder het mom van "niet geschoten is altijd mis" :D

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tjeses wat een enorm verschil Dombo, echt een ander mens geworden. *diepe buiging*

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ben inderdaad nog steeds gestopt. Soms gaat het goed, soms is het nog steeds een drama. Vandaag is een drama-dag. Zit toch al bijna aan de 3 weken (uitgezonderd slippertje in week 1) maar ik bijf onverminderd in hebben in een sigaret. Maarrrrrrr ik heb nog veel meer zin in een baby dus houden we vol.

Oh trouwens, hoorde net dat er weer eens een buurvrouw zwanger is ... k*tzooi, wanneer is deze buurvrouw nou eens aan de beurt :x Aan de straat kan het niet liggen want zo langzamerhand ben ik geloof ik de enige kinderloze hier :(

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo@ wat een verschil meis knap gedaan toppie
    ik hoop dat het je gaat lukken om zo te blijven meis

ik ga vanaaf ook over op sla eten met bloemkool en aard en vlees.
    het probleem dat ik het niet veel eet komt dat manlief er niet vanhoud.
    hij vind komkommer alleen maar lekker .

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, rauwkost is ook een kwestie van wennen. Ik was er eerst ook niet dol op, maar ik moet zeggen dat ik er wat dat betreft eigenlijk een nieuwe 'verslaving' bij heb. De aldi heeft tegenwoordig een goede klant aan me met de rauwkost, baal gewoon als het is uitverkocht en het niet meer te verkrijgen is.

Maar je kunt toch ook alleen voor jezelf wat sla/rauwkost klaarmaken? Doe ik tegenwoordig ook.

Desmo, ik ben trots op je meid, dat je het nog steeds zo goed volhoudt, het slippertje is je vergeven! ;)
    Dat je die behoefte houdt is herkenbaar, ik kan de behoefte tegenwoordig goed bedwingen hoor, maar er zijn de laatste weken best wel momenten geweest dat ik graag even zou willen toegeven aan een snaaibui. Maar dan loop ik even naar de spiegel, kijk naar m'n nieuwe spiegelbeeld en dan lukt het me goed om mezelf te bedwingen.

En meid, ik kan me zo goed voorstellen dat jij nu eens de buurvrouw wilt zijn van wie men hoort dat ze zwanger is. Hoop echt voor jou en de andere in jouw schoenen staande buurvrouwen hier dat het nu snel eens jullie beurt is.

JFT, die obisimed klinkt erg erg vies. Heb je wel het idee dat het werkt?

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mwah, mijn maag wordt er vol van, dus er is geen ruimte meer voor 2 borden avondeten of een zak chips ofzo. De trek blijft echter wel, en ik denk dat ik na een week niet te hebben gezondigd mezelf vanavond wel iets toesta.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even een applausje voor de prachtige echo van Dop!!!!!
    Jeetje meid, das al een heel mensje! Ben zo blij dat ik wel kan janken, kan je nagaan als het in mijn eigen buik zou zitten!! :D:D:D

En Dombo...meid....wat een verschil. Petje af hoor! Heel goed van je!

Ik heb nieuwe bril net gehaald, ga even kijken of ik plaatje kan vinden op internet....

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Alleen is mijn bril een beetje bruin/rood-achtig...
    Maar dit is m dus

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Wat vrolijkerd, die bril van jou, met die bloemen aan de zijkant :)
    Maar lijkt toch wel een beetje op wat je had qua model?

Ik zeg: goedgekeurd

Enne ... nog getest vandaag?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, qua model lijkt het wel ja. Maar de zijkant is heel anders, en de kleur is anders :D

Ja, heb er net nog een ovutest tegenaan gegooid, maar hij is nog heel licht. Maar ja, ei pas over 5-6-7 dagen denk ik...dus ik moet nog even wachten. Ben wel benieuwd of ik een opbouw ga zien. Volgens de bijgeleverde "ovulatieschijf" (het moet ook niet gekker worden) hoef ik pas vanaf de 31e te gaan testen.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow ja, heb je die Sensitestdingen? Die heb ik gisteren ook binnengekregen en daar zat inderdaad zo'n schijf bij. Ze verzinnen ook de gekste dingen ;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, die sensitestdingus heb ik ook :D

Ow, ik ga me snel mooi maken. Mijn lief heeft net bedacht dat we wel Tapas kunnen gaan eten!
    Doei dus :D

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bij dat restaurant bij de brug?
    Fijne avond en eet lekker ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, leuk montuur en leuk en lekker, tapas eten.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo@ ik maak de sla ook voor me zelf ik heb een klein zakje. maar heeft de aldi kleine of grote zakken nooit op gelet neem het meestal als ik er zin aan heb bij de koop weg,

liesben@ blitse bril hoor

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mijn gyn zij juist weer van wel! hahaha!

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hoi meiden,

Heel kort even want ben weer bekaf.....:(
    Dop, geweldig nieuws echt ben zo blij voor jullie. Mooie echofoto ook!

Morgen misschien ietsje meer energie en reageer dan uitgebreid.

Nicole

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest, nou zou het voor ons wel prettig zijn als de gyn's 1 lijn zouden trekken :D:D

Wat moet ik nou doen vanaaf :( Ben toch geneigd om wel te klussen, slecht kan het toch niet zijn :(

Deel Deze Pagina