35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lekker, pannenkoeken!!
    Bij ons in het pannenkoekenhuis zitten ook heel vaak mensen zonder kinderen hoor, dus je zal vast niet opvallen! ;) Tenzij je met pannenkoeken gaat gooien of het gratis kadootje bij de kinderpannenkoek opeist :D

Lotuss, jij had die Uggs toch de volgende dag in huis? Ik heb ze donderdagavond betaald en ze garandeert dat je ze binnen 48 uur in huis hebt, dus neem aan dat ze vandaag komen dan...
    Met welke pakketservice werden ze bij jou geleverd?

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oja....ook weer getest vandaag natuurlijk.Ovutesten zijn koel...altijd een roze streepje :D maar die van gister is een beetje raar....de ene helft van het streepje was net zo donker als de controlestreep en de ander ehelft dus niet,maar vandaag de test weer een stuk lichter en dat icm de verdwijnende eipijn,denk ik dat die van gister wel postief was en gaan we vandaag dus even klussen,zodat de zaadjes en het eitje ongeveer tegelijkertijd zijn en ze elkaar tegemoet kunnen gaan zwemmen.Nou als dat niet goed gaat komen deze maand ;)
    Oja,de nieuwste roddel in de straat is dat manlief zijn vrouw bij hem weg is,want ze zien mij nooit....whoehaha.
    Dus ik heb hem net gesmst....dat ik had gehoord,dat zijn vrouw bij hem weg is..of ik hem even moet troosten :D

3. Suzanne68

Ok,niet gooien met de pannenkoeken en geen kadootje.....:(
    Wel in de ballenbak?:D

4. Suzanne68

@Bebek....oh balen he..als je iets graag wilt en het komt maar niet met de post.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ballenbak is een must zelfs! Net als de schommels!! :D
    Goh, heb je Roen verlaten? Arme ziel :D
    Moet je de nieuwe roddel verspreiden dat je man je binnen houdt en je zonder hem niet naar buiten mag :D

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, zeer irritant ja! Nou is onze post altijd heel laat, maar ik weet niet of het met de postmeneer komt of met een pakketservice... Eigenlijk moet ik ff douchen zodat ik klaar ben als Lief belt dat ik ff moet helpen met de boodschappen, maar ik zweer het je: zodra ik in mijn nakende niksie onder de douche sta, gaat de bel...:$ Da's altijd zo. Net als dat de bus altijd komt als je net een peukie hebt opgestoken...;)
    Dussss.....maar ga toch maar even gauw haren wassen denk ik!

7. Suzanne68

Schommels hebben ze niet en bij de ballenbak staat een raar bordje waar op staat dat je maximaal 1.20 m mag zijn....flauw he.

8. Suzanne68

Ach,heeft de postbode ook een keer een goede dag :D

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, dat wordt dan toch schoenen aan je knietjes en kruipend naar binnen :D

Ben gedoucht hoor, zelfs haren gewassen! Lief wordt gek als ie hoort dat ik het stiekem toch best heel snel kan :D

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ze kwamen gewoon met TNT Bebek.
    Maar de post is ook niet altijd even snel hoor. Vaak heb je het de andere dag maar lang niet altijd. Heb je ook kans dat ze dinsdag pas komen..

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :$ dinsdag?????? :$
    Nu maak je me heel verdrietig.... :(
    Moet dat ugg-mens mij ook niet garanderen dat ze binnen 48 geleverd worden, de trut :D
    Ik dacht dat ze dat niet deden, die grote pakketten met de post. Getver, nu ben ik helemaal down want ik wou ze morgen aan :x

12. Suzanne68

Misschien komen ze vandaag nog wel hoor Bebek....ik ga voor je duimen.
    Duimen voor een paar Uggs....moet niet gekker worden ;):D

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Als je ze donderdagavond hebt besteld, heeft ze ze waarschijnlijk vrijdag gepost. (mag je hopen dan)
    Als het vlot gaat kunnen ze wel de volgende dag komen. Maar ik bestel veel met de post en het duurt soms toch echt wel langer. Zeker als het weekend ertussen zit. Maar ik heb geloof ik ook wel eens een pakje op maandag gekregen. Alleen weet ik niet meer of dat met TNT post was.
    Geduld geduld...moeilijk he..:(

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik mag toch hopen dat ze ze dan vrijdag wel gepost heeft ja! Ze stuurt mij een heel verhaal dat ze garandeert dat ze er zijn binnen 48 uur, nou dan mag ik wel aannemen dat ze ze gepost heeft! Anders ga ik allemaal mailbommen naar haar sturen :D :D

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus die Uggs haat, duimt voor mijn Uggs... :D Dat noem ik nou nog es lief!

Ow en Lotuss...geduld? Tis dat? :D

16. Suzanne68

Haha....arme Bebek....ik wil het niet nog erger maken,maar in sommigen gemeenten doet de TNT geen pakketjespost op zaterdag.
    Maar ik duim toch vrolijk door hoor :D

17. Suzanne68

#1077 Suzanne68, 30 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2010
    foutje bedankt...ff opnieuw posten

18. Suzanne68

Oh haha...verkeerde quote....ik bedoelde die van dat ik lief was,dat ik duimde voor Uggs..:D

19. Suzanne68

Ach ja zo ben ik he ;) zolang jij maar gelukkig bent :D

zo,nou klopt ie wel

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Bebek, Neocat heb ik vorig jaar met mijn Bella ook gestaan. Maar ze inmiddels internationaal kampioen en ik vind het wel genoeg. Maar shows zijn leuk en wat een prachtige katten.

Ik ben ondertussen bult en jeuk vrij. Vanmorgen naar de kappert geweest, jeuuh mijn haartjes zitten weer in de plooi, boodschappen zijn weer binnen, stoepje is sneeuw vrij. Muisjes gehaald voor mijn python vriendje. En nu nog plees schrobben, stofzuigen en een wasje draaien en dan mag ik op de bank van mezelf.
    Ben snot verkouden en je wil echt niet weten wat voor zooi er uit mijn longen komt.

Ik ga nog even de rest teruglezen voordat ik aan de slag ga.

Deel Deze Pagina