Kheb het ff gegoogled. Op de ene site staat dat ze eerstvolgende WERKdag na aanbieding afleveren, op de andere dat ze ook op zaterdag leveren.... Get your story straight TNT! Maar goed, gezien de tijd zal het wel niet meer gaan gebeuren.... En nu ben ik dus officieel supersjaggie!
Jaah!! Komt de pakjespost dan niet tezamen met de gewone post? Naja, ik ga er maar van uit dat het weer es niet mijn lucky day is, wan tik geloof nooit dat ze op zaterdag nog pakketjes gaan rondbrengen om deze tijd...Zitten de pakketjesharken al thuis aan de boerenkool denk ik!
Nee de pakketjes komen niet samen met de gewone post,maar met een speciale postauto.Lijkt me echt een leuke baan trouwens...maar Suus kan niet autorijden.....
Nou, dat lijkt me dus echt een ontzettende rukbaan! Al die zeikers, de helft is niet thuis, je moet door al die priegelstraatjes, kan nergens parkeren, zit je net lekker, moet je de auto alweer uit...Nope, niet mijn job! But then again; er is maar één echt leuke job en da's de mijne!! Las trouwens dat BiBi geen pukkeltjes en bultjes meer heeft én een kappertje gepakt heeft Jeuj, BiBi heeft een verwendagje! Ow enne, je geeft die muisjes toch niet levend aan pythy he?
Hihi....ik zie het al helemaal voor me....als in een soort tekenfilm. Alle muisjes op een rijtje en BB ze 1 voor 1 op hun hoofd slaan.
Proest! Da's ook zielig....ik snpa wel dat pythy ook moet eten (en ik vind slangen nog leuk ook!), maar ik zou hem echt geen levende zielige schattige ieniemieniemuisjes kunnen geven hoor...
Hij mag ook wel een muisjesburger, vol geplette muisjes, maar dan zo dat je niet ziet dat het muisjes zijn
bebek.@ lijkt me leuk zoon katten show. en je uggs er al . hier komen ze ook wel om 17 uur ze hebben bij ons is dat wel eens gebeurt zat ik de hele dag thuis.grrr boodschappen zijn binnen wat scheelt dat aan geld als je geen shag koopt hihi we hebben later nog even bij mijn schoonouders gezeten . en die roken allebei we hebben geen peuk gehad. mijn schoonvader moest lachen dat wij geld in de pot gaan doen . hij zij daar kom je toch aan ik zij dacht het niet. dat is voor vakantie of kinderkamer hij moet 16 feb naar zieken huis dat wil die eerst en dan pas als ie moet stoppen. hij is aldoor benauwt en gewoon door roken he lol wij zijden waarom dan nu niet stopen gaf die geen antwoord op. we zullen zien wie hier straks lacht
dombo@ ik heb de rouwkost bij de aldi gevonden hoor en die is nog goed koper ook en zit meer in dan bij de coop. coop betaal je bijna 2euro en aldi 75 cent. en we zagen ook soep groente dat scheelt ook heel wat. aldi 35 cent coop 1 .a 2 euro appie ook bijna 2 euro meis bedankt voor de tip.
marnat heeft een voetbal avond fc moet ook spelen en dinsdag al weer thuis dan nu moeten ze uit tegen az, des@ wanneer moet utrecht morgen zeker?
Hihi moet wel lachen om de vegaburgers hoor. Maar ik denk niet dat Monty daar op zit te wachten. Hij heeft inmiddels 4 muizen achter de spreekwoordelijke kiezen. En tja, na 15 jaar ben ik het wel gewend hem levend voer te geven. Hij accepteerd nl geen dood voer. Maar alleen muizen die daarvoor gefokt zijn. Hamsters vind ik te zielig (ja ik weet het hypocriet) maar die zijn te aaibaar. Verders ben ik snot verkouden bij mij leuke hoestje. Leuke combi en die witte wereld draagt daar weinig goeds aan bij. Nog twee weken werken en dan weer een weekje vakantie, kijk er nu al naar uit.
Zo zeg, mocht weer aardig wat pagina's bijlezen. Eens zien wat me nog bij is gebleven. Zag een mooie bril van Liesben voorbijkomen. Dopje is ziek en heeft heerlijk bij mams in de armen geslapen. Koffieleutje is bijna pijnvrij (hoeraaa), maar is nog wel erg moe! Meid, heerlijk, maar doe het voorlopig nog maar wel even kalm aan! BB is weer bultenvrij en python eet graag levende muisjes. Zou ik ook willen als ik een python was. Bebek heeft er 2 bulten van voren hangen (tjee, ik ook zeg) en was nog steeds aan het wachten op haar ugs Marnat heeft de rauwkost bij de Aldi gevonden en heeft ook ontdekt dat ze daar veel goedkoper zijn dan elders. Veel uggly's voorbij zien komen hier, maar ook toen we vanavond in Diemen bij IKEA waren. Vanmiddag op de verjaardag van een vriendin geweest. Die hebben een schat van een hondje. Not dus. Beestje lag ergens onder een tafel. Ons kleinste meisje lag er ruim een meter voor maar keek hem niet eens aan ofzo. Beestje vliegt naar voren, valt naar haar uit en bijt haar net niet in haar gezicht. Was dus even wat minder gezellig. Niet dat beestje dan vreselijk op z'n donder krijgt en de kamer uit wordt gezet ofzo. Dat op z'n donder geven heb ik notabene gedaan. Dit pik ik van geen enkele hond, ook niet van die van vrienden. Wij zijn altijd voorzichtig met onze kinderen en honden. En ook met onze honden naar andere kinderen toe. Helaas denkt niet iedereen daar hetzelfde over. Maar goed, voor de rest was het wel gezellig, alleen jammer dat wij heel erg ons best moesten doen om onze kinderen bij beestje vandaan te houden. En dat de bazen weinig deden om beestje bij de kindertjes vandaan te houden.
jeetje mina dombo dat meen je niet die hond had van mij ook een op tater gehad. hoe is het met je meisje nu die is wel geschrokken zeker? zijden je vrienden ook niks toen jij de hond wat deed?? een goed op gevoede hond hebben zij not!!!!!!!!!!
Heb ik ook vaak. 't Is gewoon goedkope zooi. PEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHPPPPPPPPPP FOUT, U gaat NIET door voor de wasmachine!! Ik wasset met de bulten van voren Balen van die hond, zo jammer dat eigenaren hun honden niet opvoeden. Zwaait naar Benthe. Trusten!