Eng altijd, die honden bij je kind.. Gelukkig liep het goed af deze keer. M'n zusje is vroeger in haar gezicht gebeten, bij haar neus. Gelukkig zie je het nu (bijna) niet meer maar kan het me nog goed herinneren. Schrik! en veel bloed..
Vind het wel bizar dat ze hun hondje niet straften en de kamer uit deden. Dat is wachten tot het weer gebeurt natuurlijk...
Goedemorgen, Jee wat veel gekletst weer. Even korte reactie van wat ik heb onthouden van giaterenavond even snel bijlezen. Bebek is boos omdat haar UGGs er ng niet zijn (kan ik me voorstellen) Dop heeft in de armen van mama geslapen die nu dus begrijpelijk moe is. Dombo is met kids bij mensen geweest die hondje niet opvoeden. Heel dom van die mensen, ik had dat hondje echt flink gecorrigeerd en had gevraagd of ze de hond uit de kamer wilden doen! Wij hebben zelf 2 grote flappies en ik ben ook altijd heeel voorzichtig met kinderen. Honden mogen dan alleen in mand liggen en kinderen mogen niet bij mand in de buurt. (helaas zijn er ook hele onvoorzichtige ouders... die laten kun kind gewoon op elke hind afstormen (zelfs als ze vast staan gebonden aan een boom)) Ben net wakker en voel me redelijk, had vrijdag weer even een flinke terugslag in mijn energie. iedereen fijne dag!
Dombo: Wat zal je geschrokken zijn? Je hebt er toch wel wat van gezegd ook tegen die mensen? Kan niet begrijpen dat ze er zelf niets aan deden...
Meiden die verstand hebben van ovulatietesten: HELP! Vanaf wanneer zou ik een opbouw moeten gaan zien? Ik zit nu op CD 14, maar ik zie nog niets (ja, een hele vage schaduw... maar dat is al dagen hetzelfde). Ik heb naar mijn weten meestal ei op CD 17/18/19. En ik had verwacht (gehoopt?) dat de test nu toch wel langzaamaan iets donkerder zou worden?
He sjips, was eigenlijk wel toe aan een andere Was gisteren inderdaad wel even schrikken en het is zo ontzettend jammer dat veel eigenaren hun honden niet goed of zelfs helemaal niet opvoeden. We hebben dit stel regelmatig tips gegeven over hondenopvoeding, maar zij hebben het niet in zich om een hond op dergelijke momenten ferm aan te pakken. Cursus op de hondenschool is niet nodig, want ze weten het zelf toch beter. Tja, dan ben je al snel uitgepraat. Onze eigen honden krijgen zo'n kans niet eens aangezien we de een altijd uit voorzorg in de bench hebben als er visite met kinderen is en de ander wordt in een andere ruimte opgesloten. Dit vinden veel mensen vreemd, maar wij zijn meer van liever voorkomen dan genezen. Nicole, ik heb die hond inderdaad zelf gecorrigeerd. Heb hem een paar flinke tikken op z'n kop gegeven. Beest werd wel naar z'n mand gestuurd, maar werd niet aangepakt als hij eruit ging. Hem op de gang zetten had geen zin, aangezien er steeds kinderen in en uitliepen en hem boven in een ruimte opsluiten is een beetje lastig aangezien beest onhandelbaar en ontilbaar is. Beste optie was om hem even een riempje om te doen en hem ergens in een hoekje waar de kids niet bijkonden vast te leggen, maar van andere visite weet ik dat ze beest dan toch weer losmaken omdat het zo zielig is voor hem. Dus was voor ons de beste optie om onze kindjes uit de buurt te houden van beest.
Lieverd geeeeeen stresssssss!!!!!!! Mijn ovu testen zijn tot de dag van ovulatie wit of een heel licht lijntje. Pas de dag van de piek krijg ik een dikke streep ik heb dus helemaal geen opbouw. Dus geen paniek je zult op 17/18/19 vast een hele dikke streep te zien krijgen.
Hier ben ik inmiddels snot en snot verkouden. Mijn holtes doen zeer en ik roggel er op los (sorry) Volgens mij heeft Bebek mij aangestoken Vanmorgen dus maar sinaasappeltjes, kiwi's en grapefuits geperst. Volgens mijn lief was het heeeel zuur maar ik proefde er niets van. Een paar molletjes er achteraan en B-complex en nu maar wachten tot het over gaat. Aan alle meissies, fijne zondag!
Hoi Liesben, mogelijk ben je nog wat vroeg. Bij mij is hij meestal positief 1 a 2 dagen voor eisprong. Hij wordt dan ook van een vaag streepje ineens duidelijk positief. Nou is ieder vrouwenlichaam anders, maar ook als je de test er goed op na leest geeft hij ook aan na een positieve test (even donker of donkerder dan de controlestreep) springt meestal je ei binnen 24-48 uur. Stel dat deze cyclus je ei zal springen op de CD 19 dan zou hij positief kunnen zijn vanaf CD 17. Daarnaast komen een boel vrouwen er via de OVU testen achter dat hij op een ander moment springt dan gedacht! Succes...
Sorry meiden, heb wel alles gelezen maar weinig onthouden. Zal proberen te reageren. Liesben, geen paniek. Sommige vrouwen hebben altijd een vaag streepje en bij sommige komt ie echt pas kort voor de ovulatie. Dus niet stressen. Zag ook een mooie bril voorbij komen. Dop, is dopje alweer opgeknapt? Hopelijk wel, vind het altijd zo zielig zieke kindjes. Dombo, zo das niet fijn zo'n woef. Hebben die mensen zelf geen kids? Neem aan van niet of anders zijn ze net zo goed opgevoed als woef. Bebek, hoe was de kattenshow? Volgens mij vonden de katjes het wel prima dat jij niet op uggs rondliep . JFT, gelukkig van de jeuk af. Succes met alle allergieen, heb er zelf helaas ook een paar. Koffie, eindelijk vooruitgang en minder pijn. Klinkt positief. BB10: beterschap! Suus, hoe waren de pannenkoeken? Als ik verder dingen vergeten ben, sorry. Heb het erg druk gehad. Vrijdagavond uiteten met schoonfamilie. Gezellie maar prut voor het prikken. Moest het op het toilet doen van het restaurant en dat is toch wat minder. Gisteren lekker geshopt en daarna eten bij vrienden. Zij is hoogzwanger, moet nog een weekje maar is echt een supervriendin. Houdt met alles rekening met ons en is enorm meelevend. Waren om half 2 vannacht thuis . Dus vanochtend heerlijk uitgeslapen. Komende week 4 daagjes werken en dan vrijdag naar Gent, kijk er enorm naar uit.
Koffie, wat fijn dat je bijna geen pijn meer hebt. En wat ben jij dan Suus, de nieuwe minnares van je manlief? Marnat, jij bent degene die het laatste lacht hoor! Met een grote frisse rookloze smile. Wat schrikken Inez, met die hond van vrienden! En heel irri dat ze hun honden niet wat beter onder appèl hadden. Omdat Raisa bij vreemden een angstsnappertje kan zijn en ik niet continue als een havik wil en kan opletten doe ik haar dan in de bench of naar boven. Veel fijner voor iedereen. Liesben, met ovutesten heb ik meerdere versies gehad : een opbouw van een dag of 4, een opbouw van meer dan een week op en af, nauwelijks een opbouw en in 1 dag vette streep. Je kan dus alle variaties hebben. Zit nog bij mijn mamsel, ze slaapt even. Ze heeft het ontzettend zwaar maar doet haar best. Dat is al beter dan vorige week, toen liet ze zichzelf echt helemaal gaan zeg maar. Vanavond na het eten naar huis, morgenochtend naar het CB, morgenmiddag komt Chris z'n oudste met haar zoontje Geno langs, moet m'n hele huis en de was nog doen, dinsdag weer werken...... zucht.
Hoi altesaam Pannenkoeken waren lekker,ben alleen goed ziek,dus blij dat ik weer thuis ben.Griep. Ga ook later op iedereen reageren...want laptop is stuk...moet hem heel de tijd vasthouden en dat typt niet zo fijn. Verlies 1 dag na mijn ei allemaal stukjes weefsel en wat roze slijm....lijkt me nie goe nie....dinsdag echo...kunnen ze gelijk ff kijken wat er mis is. Ga nu met dekentje op de bank instorten.
JFT, ik heb ook twee bulten van voren hoor! En twee beste ook! Jemig Dombo, dat is linke soep met zo'n bijtgraag mormel! Logisch dat het beest zelf steeds uit zijn mandje gaat; als ie toch niet gecorrigeerd wordt! Ik wijs ouders van kinderen er altijd op dat ze hun kindje beter even kunnen laten vragen of ze de hond mogen aaien, ipv dat ze die kids er op af laten vliegen! Nou is de mijne echt gek op kinderen, maar toch. We hebben ook een regel: als hij een bot of bal heeft, mogen ze niet in zijn buurt komen en ze moeten altijd zorgen dat ze hoger dan de hond blijven, zodat hij ze niet als gelijke gaat zien. Vind het onverantwoord wat daar gebeurde en ergens is het nog zielig voor de hond ook....Gelukkig maar dat ze niet gebeten is zeg! BiBi, ik ben van mijn holtes af, dus kan zomaar zijn dat het naar jou gevlogen is Nee hoor, ik heb geprobeerd het ver van jullie vandaan te houden! Beterschap! Suus ook ziek, getsie! Zonde dat dat soort dingen altijd gebeuren als je iets leuks hebt gepland! Jij ook beterschap! Kattenshow was echt te gek!! Ben nog meer verliefd geworden op Main Coons en Noorse Boskatten...En missie geslaagd, want ook Lief is helemaal om en wil echt flink gaan sparen voor zo'n prachtbeest Hij vindt een Siberische kat ook wel gaaf en Perzen, maar die laatste komen er hier niet in! Ik heb ook voor het eerst van mijn leven een Cornish Rex geaaid...Mén wat zijn die beesten lelijk zeg! Ze hebben de staart van een rat en als je ze bij Monty in zijn kooi gooit, vreet ie het gelijk op omdat ie het aanziet voor een rat! Te lelijk gewoon Maar wel, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, heel zacht, lief en aaibaar. Maar echt te lelijk gewoon! Dit is dus zo'n Cornish Rex en dan is deze nog niet eens zo lelluk las dat beest vanmiddag!
Jemig wat een saaie, dooie boel hier...Dan ga ik ook maar aghaken! Byebye ladies, slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op! (gaat mij niet lukken, want de wekker loopt om 4.45 af )
bebek ik ben er wel had het even druk met mijn eigen topic en spelletjes hihi en heb in jou topic gereageerd
Dat was schrikken Dombo jeetje dus dat scheelde maar een haar ? Ik was dan dus zo opgestapt want dat zit toch niet relaxed met van die mensen die hun hond maar laten wapperen ? Bebek dat beest is echt lelik..... Hmmm pannekoeken, was het gezellig Suus ? Leuk he die roddels.. Ik ben blij dat het ietsje, pietsje beter met je mams gaat Natas. Liesben volgens de ovusticks had ik nooit een eisprong oftewel ik kreeg geen duidelijk resultaat. Dat ik er wel een had is inmiddels bewezen. Maw maak je niet te druk om die dingen, temp je nog ? Hier krijg ik de indruk dat Xander alleen bij mij wil zijn, huilen, krijsen bij een ander... Maar dat kan toch helemaal nog niet ?
Ja hoor Koffie...dat kan best! Aantal van m'n neefjes/nichtjes hadden dat ook. (heb er veeeel) En die van mij werden eenkennig met 4 maanden. Echt verlegen voor anderen en lipjes trekken. Beterschap Suus!