35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ken hem Marnat, heb hem al eens langs zien komen op het forum en je hebt helemaal gelijk; is een erg mooi nummer! Maar wel confronterend...

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik kon hem nog niet ik kreeg hem van iemand
    hij is id heel confrontered,

ik kan er nog 1 kelly coffie heet ze ik kan hem niet vinden zo snel staat ook op you jupe gaat over adoptie

heb je je eigen topic nog gelezen ik had gereageerd

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat zal ik zeggen? Het is niet mijn ding.....
    Maar ik geloof wel dat er mensen zijn die dit prachtig vinden, en er veel troost of wat dan ook uit putten!

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, Liesben, bedankt! Zit er inderdaad even door op dit moment en jullie woorden alleen al doen goed. Zit zelfs met tranen in m'n ogen maar het gaat morgen vast weer beter.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tuurlijk gaat het morgen beter Ladouce! Maar nu even niet. Lekker op de bank, potje thee of koffie erbij en zinloos zappen is mijn devies. Daarna op tijd naar bed, en dan zal je zien dat het morgen een klein beetje beter gaat!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ladouce, het is al meer gezegd, maar meid, lucht hier maar lekker je hart. Dikke knuf. Die hormonen ook.

Liesben, mooie avatar. Die moet wel geluk brengen.

JFT, leuk vooruitzicht, 2 paarden laten bezwangeren.
    Jammer dat bij jou het hongergevoel niet minder is door de RDX. Ik had er echt heel veel baat bij.

Eens zien hoe het deze week verder gaat, anders bestel ik gewoon nog maar een keertje voor 3 maanden. Grote kans dat ik dan tegen de tijd dat de RDX weer op is echt al helemaal gewend ben aan m'n nieuwe eetpatroon.

Bebek, op maandag wordt nog wel brievenbuspost bezorgd, maar pakketpost pas weer op dinsdag. Dus helaas meid, nog even een dagje geduld hebben.

Suus, heel veel succes morgen met de echo. Zal aan je denken!

Lotuss, fijn dat je meisje het zo leuk heeft gehad. En lekker meedoen met de rest, dat komt vanzelf.

Morgen mag onze grote kleine meid weer proefdraaien op de basisschool. Haar tasje met een pakje drinken en een tussendoortje staan al klaar. Ze heeft er weer erg veel zin in.

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Jij nam 2 capsules per dag he, Dombo?

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Even een dikke knuf voor Ladouce.....ik hoop,dat je je snel wat beter voelt en dat al die hormoonellende leidt naar een mooi kindje.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier nog een met een pesthumeur, denk dat ik nu maar eens onder een steen ga zitten ! Vanmorgen bij het masseren van die verdraaide &^^%$% schjf zat ik weer bijna tegen het plafond, blijkt dat de ontsteking zich weer aan het inbinden is omdat het gangetje dicht aan het gaan is als dit zo doorgaat ga ik me echt melden bij de gyn en dan moet onder narcose alles maar worden schoongemaakt. Ik heb her zo geen zin meer in. Dweilen met de kraan open noem ik dat. In elk geval neemt morgen de coordinerend vpk contact met me op om te kijken of we het weer open kunnen spuiten :(

Lotus zo`n eerste dag is en blijft moeilijk he meis.
    Dombo ik ken dat had zo`n zin in een zak M&Ms heb er aan toegegeven maar ligt nu alweer het hele weekend een halve zak in mijn la doe er dus wel lang mee.
    Natas meid, denk je ook aan jezelf ?
    Marnat hou vol he met niet roken ?
    Alle meiden die verder verdrietig zijn of een pesthumeur hebben, dikke knuf !

11. Suzanne68

He nee he Koffie :( dikke knuf!Het houdt ook maar niet op ....

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ het vol houden lukt nog steeds
    suus@ knuffelen is zo fijn hihi

13. Suzanne68

Jaaaaa!Ik hou erg van knuffelen :D

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lol suus

marnat houd er ook erg van helemaal sins ik op moment niets anders mag :D

nog even geduld wel moeilijk hoor. dan mag ik weer meer dan alleen knuffelen:D

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O nee Koffie...kan ik me voorstellen hoor, zo duurt het eeuwen eer het geneest. Steeds een stapje naar voren en weer terug. Kan me voorstellen dat je dan maar liever gelijk weer onder narcose gaat, zo schiet het inderdaad niet op..

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Desmo, mijn moeder is niet kwaad op mijn stiefvader maar op allerlei andere mensen (zijn kinderen, doktoren, buren, etc.). Het heeft iets kinderachtigs, haar gelijk willen krijgen, aandacht willen, dat soort.

Ladouce, dikke knuf!

Koffie, wat een ellende meid!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, klopt, ik nam inderdaad 2 capsules per dag. Kon volgens m'n diëtiste absoluut geen kwaad.
    Nam alleen de laatste 2 weken nog maar 1 per dag, was op de een of andere manier bang dat de overgang anders te groot was.

Koffieleutje, getsie meid, die rotontsteking ook, kan me goed indenken dat je het er helemaal mee hebt gehad. Dikke knuf.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    het moet niet gekker worden mijn kat ligt naast mij op de bank met een dolfijne kleed over zich heen te pitten:D

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Djiezzzzzzzzzzz Koffie, wat KLOTE zeg! <knufffffff>

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen op de dag dat Bebek haar Uggs aankomen!! :D

Hè getverderrie Koffie! Dit schiet niet op... Ik kan me voorstellen dat je niet op narcose etc zit te wachten ... maar mijn zusterhart zegt net als Lotuss: "Nu maar eens goed... dus onder narcosen en eens goed laten 'uitbaggeren' die wond"
    In ieder geval een hele dikke knuffel!
    Ladouche.. ik hoop dat vandaag weer wat minder rot is... het houdt wat...jij ook een hele dikke knuf!
    JFTD .. jaaaa.... veultjes... leuheuk!! Merrie van vriendin (quarab x singlefooter)is bezwangerd door haar rocky hengst.. kind komt ergens begin mei... ik kan echt niet wáchten wat dáár uit komt rollen!!

Op mijn werk weten de meeste mensen trouwens nu dat ik zwanger ben. Ik lig in een deuk om de meeste reacties.. uit éénlopend van: "Wat gááf" .. tot "Huh.. nóg één???" :D

Ik ga zo Dopje naar de psz brengen, dan bloedprikken (trippletest) en weer terug naar psz om inventaris op te nemen ivm verhuizing. Vanmiddag boodschappen doen (véél.. ik ga 1x per week naar de Lidl ;) ) en daarna komt een lief dinnetje buurten en eten. Gezelli.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina