Vandaag afspraken op het KDV gemaakt voor een eindgesprek over Alyssa en over haar afscheidsfeestje. Slik, zo komt het wel erg dichtbij ineens. En binnenkort zal ik ook nog een kennismakingsgesprek krijgen voor Yelina en bericht over wanneer zij mag proefdraaien op het KDV. Ben benieuwd. Ben ik straks zomaar ineens 2 hele ochtenden 'kindloos'. Zal best even wennen zijn.
dombo@ kinderen worden groot mams mama is straks alleen ach knuffie voor jou. even tijd voor je zelf is ook wel lekker toch? we komen allemaal bij jou op de koffie ben je ook niet meer alleen
Rosalie gaat 1 febr. voor het eerst naar de peuterspeelzaal..slik.. Als ze eenmaal gewend is zal ze het best leuk vinden maar tot die tijd.. En ik ben zelf nog wel peuterjuf geweest, zou ik toch tegen moeten kunnen maar is niet hetzelfde met je eigen kind!
Hey Dombo, hartstikke bedankt dat je me een PB hebt gestuurd met het nieuwe topic....8) (en gefeli dat je het streefgewicht gehaald hebt, dat is wel een extra komkommertje waard hoor!)
Lotuss, dat zal inderdaad even wennen zijn voor je. Jowjow, graag gedaan en bedankt. En ik heb het vanavond gevierd met een beetje ... chips. Haha. Was best lekker. Moet ik natuurlijk niet te vaak doen, maar zo nu en dan is dat een lekkere manier om aan m'n calorieën te komen. Die ben ik op advies van de diëtiste nu rustig aan aan het opbouwen. Marnat, op de ochtenden dat hier geen kindjes zijn zal ik mijn tijd nuttig besteden, nl. aan mijn bedrijfje. Nu werk ik nog op de middagen dat Alyssa naar het KDV is, dat werkte heel lang erg goed, aangezien Yelina rustig een tuk van een uurtje of 4 maakte waardoor ik vrij ongestoord kon werken. Sinds kort zijn haar tukjes aanmerkelijk korter dus komt er van werken niet zo heel veel meer. Evengoed zal het wel even vreemd zijn om straks 2 ochtenden helemaal geen kindjes in huis te hebben. Vandaag voor het eerst sinds een tijdje weer Alyssa naar het KDV weggebracht op de fiets. Dat was best wel weer lekker en de meisjes genieten altijd zo van een fietstochtje. Op de terugweg maak ik dan altijd nog even een omweg. Goed voor de beweging en heerlijk om te doen.
Goeiemorgen meiden.. Marnat en Bebek... FOEI... doen jullie eens niet zo oppervlakkig?! Klagen over dat je één avond geen tv kan kijken, omdat er een actie is voor mensen die NIETS meer hebben!!!!! *kijkt vermanend* Zo langzamerhand druppelt iedereen weer binnen hier! Fijn! Koffie.. wat een SCHATJE!! Inderdaad ECHT een ventje! Zoet hoor.. enne.. van mij mag je spammen hoor!!!! Was weer gezellig gister bij de vk.. ze was blij om ons weer te zien Nog te vroeg om het hartje te horen en dus 'alleen maar' lekker gekletst en de stagaire in de war gemaakt Jong meiske, net met de opleiding begonnen. ... oftewel.. ik wist meer dan zij En de sfeer was nogal melig.. (vk en wij kunnen het goed met elkaar vinden) .. dus was niet zo makkelijk voor de stagaire.. Straks eerst naar de tandarts en dan komt een kennis wat klusjes in huis doen. Dop was weer fijn om 5.15 wakker.. dus vanmiddag maar even samen plat!
Oh ja.. en gisteravond kwam een goede vriendin nog even een bakkie doen.. ik laat haar binnen, ze kijkt me aan.. en zegt met een big smile: "hé.. ben jij zwanger??" Ik had niets verteld.. en ze is niet helderziend... maar ze zag het aan me zei ze Achteraf vertelde ze dat ze schrok van zichzelf dat ze het er zo 'uitklapte'.. voor het zelfde geld was het helemaal niet zo Nou.. ik vond het wel grappig
Goomorning meisjes, jaaaaaa Desmo is al wakker (althans mijn lijf, mijn geest ligt geloof ik nog te slapen) Dop wat bijzonder is dat he, dat iemand aan je ziet dat je zwanger bent. Blijkbaar straalt er iets in je ogen ofzo. Gelukkig is het ook echt zo, anders zou het heel verkeerd uit kunnen vallen. Tjeej Dombo wat zal het vreemd voor je zijn om je dochters straks allebei een ochtend niet te "hebben". Kan me best voorstellen dat zo'n mijlpaal een traantje loslaat. Maar als ze dan straks trots met haar eerste tekening thuiskomt lijkt me dat ook weer heel bijzonder Hier vandaag een dagje shoppen met mijn vriendinnetje. Ze is vandaag jarig en gaat in juni trouwen met mijn beste vriend (naja, na mijn lief dan natuurlijk). Vandaag gaan we op jacht naar trouwschoenen, helemaal leuk En dan komen de mannen vanavond en gaan we lekker uit eten. Dus een leuk dagje in het vooruitzicht. Met mijn kleine neefje gaat het ietsiepietsie beter in het ziekenhuis. Hij heeft gisteren zowaar wat yoghurt met melkpoeder erdoor gegeten. Duimen jullie mee dat hij het weekend in zijn eigen bedje slaapt?
Haha Dop! Maf is dat he? Heb ik ook gehad met een vriendin toen ik net zwanger was van Sophie. En ik had een dikke jas aan dus m'n beginnende buikje was zelfs niet te zien! Dombo, dat zal inderdaad wennen zijn voor je! Weet nog wel dat toen ik het met m'n jongens eenmaal gewend was, ik het ook wel heerlijk vond hoor...even tijd voor mama! Maar wennen was het wel...nieuwe fase weer he..
Mogge...hier is oppervlakkige Bebek Dombo, kan me voorstellen dat het even slikken is hoor, allebei je meiden ineens twee ochtenden weg! Dan word je er ineens mee geconfronteerd dat het wel heel hard gaat en ze snel groot worden! Wanneer was je gesprek nou met paps en aanhangsel, morgenavond toch? Lotuss schiet nu al in de tranen omdat Dracula-Soppie straks naar de peuterspeelzaal gaat Ik kan het goed begrijpen hoor, is toch ineens een ander die voor je kind zorgt en jij moet haar achterlaten, waar ze in het begin natuurlijk niets van snapt...maar ongetwijfeld dat ze het heel snel naar haar zin gaat hebben! *zwaait naar Liesben onder haar steen* Desmo, ik zal heel hard duimen dat het manneke lekker in zijn eigen bedje slaapt het weekend! Goed dat ie wat gegeten heeft zeg! Dat positieve nieuws konden jullie wel even gebruiken! BiBi, hoe gaat het met je vriendin? Natas, hoe was het gisteren? Gaat het een beetje met jullie? Ik hoop dat het een mooi en waardig afscheid was! *denkt aan jullie* Dop, lijkt me heel apart, dat mensen het aan je kunnen zien! Leuk! Maarre, stomme vraag misschien, maar wanneer kunnen ze het hartje horen dan? Ik dacht nl al met 6 weken, maar dat is dus niet zo? Hier weinig nieuws, ik hoop vandaag iets te horen over de Coonbaby, maar ik reken maar gewoon nergens op, valt het altijd mee!
NOD 16-01 Ladouce ----- Nefertary ----- Giegel ----- Benthe 25-01 BB10 31-01 Sloppyslayer 04-02 Limmeke, Jowjow 07-02 JFT 08-02 Bebek 11-02 Desmo 11-02 Suzanne 19-02 Liesben AFSPRAKEN 11-01 Ladouce gesprek UZ Gent 21-01 Dop vk 29-10 Dop Echo 02-02 Suzanne echo ivm onderzoek herh.mk + gesprek gyn BEVALDATA 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 31-08-2010 Dop BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Marielle 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 10-09-2009 Sloppyslayer - dochter Megan Lyza 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM 06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand Heb mezelf even op de NOD lijst verplaatst, want ei is later gekomen dan verwacht.
Knuf aan oppervlakkige ( ) Bebekje *knuffffff* En het hartje kan je op de echo al snel horen hoor.. bij mij vorige echo al.. het klopt ongeveer vanaf een week of 6.. maar met de doptone kan je het doorgaans pas vanaf een week of 11 horen (soms iets eerder, soms iets later) omdat dan pas je paarmoeder achter je schaambeen vandaan komt! Ik vond het ook moeilijk.. Dopje op de psz. .. Vooral in het begin, toen hij het wennen zo moeilijk vond.. ik nam hem het liefst meteen weer mij, mijn lieve, om mama roepende, snotterende snuitebolletje.... Maar nu geeft hij geen kik als ik hem breng.. wandelt naar binnen en ziet mij niet meer staan Da's weer het andere uiterste... was snel klaar bij de tandarts.. 2 minuten... Heb nooit wat.. dus da's lekker.. Dop piekerder er niet over om haar in zijn giegel te laten gluren, dus die was ook zó klaar Ik ga aan de koffie!! *zwaai*
Haha, Doppie is een kind naar mijn hart: gewoon lekker je kiezen op elkaar houden zodat de tandarts er niet in kan kijken! geweldig echt!