He bah koffie! Dat is inderdaad balen! Ik hoop zo voor je dat ze nu eens "goed" actie ondernemen, en dat je snel van die ellende af bent.
Oh ja, ik ga vandaag voor een positieve ovutest! Gisteren steken, en eggwhite. Nu ook zere borsten. Vanavond mijn mannetje nog even "verleiden" (alhoewel hij heel goed weet hoe laat het is, want dat heb ik hem al verteld ) Nu hoop ik dat die test het ook doorheeft. En anders vertrouw ik die testen niet. En mijn lichaam wel. Zo.
Lies koop anders volgende maand (als het nog nodig is) dat dure kreng van CB. Ik heb er deze maand voor het eerst eens mijn ei mee gevonden en ik kan je zeggen dat het veel rust geeft en ook vertrouwen dat mijn lijf het nog doet. Hij kost een paar centen, 37,95, maar dan heb je wel een stuk zekerheid. Succes met klussen vanaaf, dat het maar raak mag zijn
Hee meiden! Ben weer beter en weer drukdrukdruk. Deze week gaat Roos niet naar opa en oma, dus ik moet nu alle dagen voor mijn eigen prakje zorgen. Alles goed hier?
Zie heel erg op tegen het zkh vandaag....ben benieuwd of er al uitslagen binnen zijn en voelt gewoon weer naar.....dat je er gewoon weer mee bezig moet zijn.Niet gewoon zwanger en 9 maanden later een kindje...nee,alleen maar moeilijk gedoe.
Hahaha, ik heb zelfs het idee dat test nu lichter is? Bijna wit zeg maar? Rare testen! Heb zelf ook stiekum het gevoel dat eisprong al geweest is namelijk...Nou ja, manlief ontkomt er toch niet aan vanavond. Just in case Misschien volgende maand maar aan die dure krengen ja. Suus: dikke knuf en succes vandaag! Herken je gevoel!
Heb geprobeerd testen op foto te zetten, maar daar zijn ze te licht voor. Gisteren tweemaal getest, de eerste leek dan nog het donkerst, maar bij lange na niet zo donker als de controlestreep. Gisteren eind van de middag nogmaals getest, en die leek al wat lichter. En nu lijkt test dus bijna wit! Misschien dat ik dan zondagavond een positieve test zou hebben gehad, als ik getest had...maar dat heb ik dus niet. Wel geklust die morgen, dus wie weet
Dank jullie voor het meeleven....ik moet over 10 minuutjes de deur uit.De echo is om kwart voor 2 en dan 2 uur HET gesprek.
Suus toytoy Liesben, ik heb die van cb van een dinnetje gekregen om te lenen. Ik zal laten weten of ik net zo enthousiast ben als Desmo. Hier vandaag vruchtbaarslijm gespot dus ik denk een heel vroeg ei deze maand. Mannetje zit weer in het buitenland dus ik zal hem eens vragen wanneer hij terug kan zijn.
@Lies....je moet ook gewoon nog wel naar je lijf luisteren hoor....het zou zomaar kunnen dat je net je LHpiek gemist hebt met testen.
Ja, dat denk ik dus ook (dat ik de piek gemist heb)! We zullen zien. (ik heb een foto in mijn album gezet. de middelste test is van gisteren 12:00 uur. Die lijkt het donkerst. Als ik de piek gemist heb denk ik dat deze zondagavond is geweest. Maar ik test nog wel even door, wie weet) Succes straks! Ik denk aan je!
Jeetje wat een vaag gedoe met die testen..volgens mij krijg je daar ook niet echt meer zekerheid van. CB digitaal is wel een stuk duidelijker dan. Maar ook duurder helaas.
we waren nog geen "vriendjes" en dan kan je mijn fotoos niet zien. Ik heb gevraagd of je mijn vriendinnetje wil zijn
YouTube - I Would Die For That meiden dit is een prach nummer van kelly coffy hier word ik rustig van als ik me kloten voel de meiden die het kunnen gebruiken even een steuntje van mij
Liesben, ik zou denk ik ook gewoon naar m'n lijf luisteren. Meestal geeft dat wel goed aan wat er gaande is. Suus, als het goed is heb je dadelijk je echo en dan het gesprek. Hopelijk krijg je wat meer rust na vandaag. Dop, wisselende reacties op je zwangerschap. De meeste gelukkig wel positief. Het most ook niet maggen, al die zwangerschappen die fout zijn afgelopen. Gewoon 'even' zwanger worden en blijven. Dat zou het meest ideale zijn. Vandaag is Alyssa weer naar school geweest. Vol enthousiasme en eigenlijk wilde ze gewoon niet weg. Goed teken. Donderdag mag ze weer.
Suus, je bent nu binnen... ik denk aan je! Liesben, volgens je temp (en dus je lijf ) heb je je eisprong in ieder geval nog niet gehad, die had je vorige maand ook pas op dag 18 terwijl je nu op 16 zit. Geen album te zien, eens kijken of ik een dinnetje kan scoren Alyssa heeft het dus naar haar zin Dombo!