35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

JFT: Ik klus en test ook gewoon nog even door hoor :D
    En jehebt er een dinnetje bij ;)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

succes meis knuf

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hmm, mij lijkt dat je onderste test het donkerst is...
    Kijkend naar je temp moet je piek en eisprong nog komen.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja, ze heeft er er erg naar haar zin. Ze kan echt niet wachten tot ze weer naar school mag. Fijn idee is dat.
    Donderdag gaat ze weer, dan is er een andere juf. Ben benieuwd hoe ze het bij deze juf gaat vinden.

Vandaag tot zover gelukkig niet meer zo'n extreem hongergevoel gehad als gisteren. Toen werd ik er echt helemaal gek van.
    Gek lijf van me ook. Tussendoortjes eten is goed zegt men, nou, voor mij dus niet, ik krijg er alleen maar meer trek door. Was vorige week begonnen met 's ochtends fruit eten in het kader van het opvoeren van de calorieën en sindsdien is het hongergevoel ontstaan.
    Dus nu 's ochtends maar geen tussendoortjes meer en het zo houden als het de afgelopen maanden was en op een andere manier aan extra calorieën zien te komen. Gaat vast wel goedkomen.
    Gek, eigelijk wist ik dit al wel van mezelf, maar was het gewoon vergeten omdat ik in m'n 'zware' periode gewoon altijd toegaf aan dat hongergevoel en gewoon door(vr)at tot ik proppievol zat.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

(Sorry dat ik jullie steeds zo lastigval met dat gebazel over mijn ovulatietesten! Maar ja, tis voor mij ook de eerste keer, dus ik snap er nog niet zo veel van...)

Knap hoor Dombo, dat je je eigen valkuilen herkent!

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik herken ook valkuilen, maar heb er gisteren heftig aan toegegeven :(
    Vandaag was er iemand jarig, en 't gebakje keek me te lief aan... en ben nu met mijn tweede rol Fruittella bezig :(

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben een valkuil denk ik wel eens....
    Heb nu niets in huis, dat scheelt. En het is te vies buiten om eruit te gaan om iets te kopen. Dus ik trek me zo terug op de bank, met een pot thee, een boek en de kachel hoog!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O jee..in je eigen valkuil gevallen.. klim er gauw weer uit Jft!

Geeft niets Liesben, is ff wennen, dat getest!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als het zo moet dan is dit voor mij de eerste en de laatste maand dat ik aan ovutesten doe denk ik ;)
    Nou ja, misschien een keer die enorm dure dingen van CB proberen...

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lies.....ik vind het geen gebazel hoor.Van mij mag je gezellig nog een poosje doorkletsen over je testen ;)

Nou ik ben er weer :D
    Met alleen maar goed nieuws eigenlijk.Mijn ei was idd pas gesprongen en er stonden nog wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel eitjes te wachten tot ze ook mochten.Dus ik ben voorlopig nog vruchtbaar :D Mijn baarmoederslijmvlies extra dik,dus ook meer dan goed.Alle stollingsuitslagen goed,maar heb wel toestemming gekregen om extra aspirine te slikken .Volgens de gyn was het baat het niet,dan schaadt het niet.Dus daar ga ik vandaag mee beginnen.
    Chromosonenuitslagen nog niet binnen,dus dat is nog even afwachten.
    Toen ik vroeg wat ik moest doen als ik weer zwanger was ,zei hij:juichen :D
    Oja...mijn schildklierfunctie was iets afwijkend,maar niet zorgwekkend....voor mijn gemoedsrust mocht ik over 2 maandjes nog een keer extra erop laten prikken bij de huisarts,maar was eigenlijk niet nodig.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Op het verdrietige en chagerijnige gezicht van Desmo breekt een brede lach door :) Wat een heerlijk nieuws Suus en Suusman. Niks aan de hand, klussen tot je erbij neervalt en wachten tot het jullie beurt is. Kwestie van tijd en een beetje geluk.

Gefeliciteerd met deze heerlijke uitslag!!!!

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Desmo...dankjewel,je bent een lieverd!
    Hij zei ook dat het een kwestie was van de aanhouder wint.Ooit zal er een heel kind uitkomen.Als de chromosonendinges ook goed is.

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou dat vind ik hartstikke positief. Hij zegt dus dat het misschien niet volgende week is maar jullie droom zal wel in vervulling gaan.
    Da's toch supergoed nieuws :D

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus en suus man@ topie nieuw feli
    veel klus plezier meis wat kan ik er anders op zeggen hihi
    en geniet van elkaar. jullie tijd komt weet ik zeker

dikke knuf

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed nieuws Suus!

*doet een vreugdedansje*

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Geweldig nieuws Suus!! Da's toch lekker om te weten he! Ben blij voor je!!!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En hoe zit het met de Ugg's van Bebek??

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeeeeuuuuu goed nieuws voor Suus en Suusman!!!!
    Nou dan heeft dat gespronge eitje zich mooi laten bevruchten en is nu op weg naar dat geweldige dikke zachte baarmoederslijmvlies om zich heerlijk in te nestelen en daar de komende 8,5 maand te blijven zitten tot het er als perfect geknutseld mensje uit mag komen om jullie te ontmoeten.

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Supernieuws Suus!!!

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    He Suus, wat een goed nieuws. Nu alleen dat verdomde (af)wachten. Maar dat het gaat lukken is zeker!!

Dombo, wat leuk dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Is toch een fijn gevoel.

Liesben, wat doe jij hier nog. Er moest toch geklust worden?

Koffie, jeetje zeg, dat is toch echt niet lekker. Ga je er vanuit dat het de betere kant op gaat, krijg je dit weer. Het zit ook echt niet mee.

Bebek, uggies al aangekomen?

Desmo, nog steeds rookvrij, super hoor!!

Marnat, ook! Volhouden!

Vandaag weer een goeie dag. Nergens last van. Lekker gewerkt. Was gewoon even een dipje, gelukkig.

Deel Deze Pagina