het gaat hier nog steeds goed wat het stopen betreft eerste geld zit al in een aparte pot ik heb wel een nieuwe verslaving waar ik ook niet dik van word kauwgum en af en toe een lolly hihi morgen ga ik weer op de weeg schaal suus hoe vaak ga jij op de weeg schaal en doe je dat smorgens? 2 week geleden was ik dus 67 kilo
Gooooo Marnat you hang on girl! Je kunt het! Superknap wat jullie meiden hier doen met dat stoppen (Des ook!)
grrrr en fc groningen - ado denhaag is verschoven naar morgen wanneer houd die sneeuw nou eens op. dan maar naar heerenveen kijken en hopen dat dat gelijk gaat spelen gunstig voor ons bb@ des en ik houden het vol voor ons wondertje toch des want die komt hoe dan ook bb hoe gaat het met jou?
Even snel, ben niet lekker maar was nieuwsgierig naar Suus der echo en gesprek. En lees dat het suopergoed is gegaan. Suus en suusman wat ontzettend lekker voor jullie, lekker klussen maar weer. gr. Nicole
Heeey wou even reageren... Ben even weggeweest, maar heb afgelopen zaterdag n test gedaan en die was vetpositief. Nu ben ik vandaag bij de vk geweest en heb n echo gehad... er ligt n vruchtzakje in mn baarmoeder en er is (nog) geen bloed te bekennen dus t zit nog goed!!! Ikke helemaal happy... volgende week donderdag 2e echo en dan gaat ze t hartje zoeken! Hoe is het hier?????
hoi hoi, Liesben: ik kan je ovutestjes niet zien in je album, klopt dat? Bebek: hoe bevallen de ugs?8) Suus: goed gesprek gehad, dat is super Marnat: is helemaal voetbalgek, wat is jouw favoriete cluppie?? Desmo/Marnat; roken nog steeds niet en sparen een spaarvarkentje helemaal vol, volhouden hoor! Hier alles goed, nog 2 daagjes wachten tot NOD, ben wel bang dat het niet raak is deze ronde, maar toch nog even spannend en afwachten.....
Suus, wat een positieve berichten meid. En nog even met de gyn gehad over aspirine lees ik. Inderdaad, baat het niet, dan schaadt het ook niet. Succes! Marnat, ik ben weegschaalverslaafd, sta er dagelijks op, maar pak wel voor mezelf een vaste dag voor het vastleggen van m'n gewicht. Goed van je dat je volhoudt en dat de eerste centjes al in de spaarpot zijn terechtgekomen. JFT, helaas in de valkuil gevallen. Hoop dat je die valkuil snel vaarwel kunt zeggen! Miranda, wat een goed nieuws voor je meid. Hoop en duim dat de kleine deze keer blijft zitten waar hij/zij zit en er pas over een maandje of 8 uit gaat komen. Gezond en wel. Gefeliciteerd!
Des, lukt het nog een beetje om het niet roken vol te houden? Kan me zo goed voorstellen dat de verleiding momenteel zo groot is na het nieuws over je buurman. Wel fijn dat ze zelf zo positief zijn. Heb je ook wel nodig in zo'n situatie.
Suus wat een fijn nieuws voor jou en je mannetje,dus nu klussen ! Dombo ik las dat je honger kreeg van fruit als tussendoortje, ik ook dus neem een liga of evergreen, misschien dat dat je beter bevalt ? Miranda van harte meis, geweldig voor je, ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Hou ons op de hoogte. Liesben veel klusplezier. Desmo en Marnat jullie zijn kanjers ! Hier: niet gelukt met doorspoelen, zit dicht, dus morgen mag ik mezelf weer naar het ziekenhuis slepen.
sterkte morgen koffie jowjow@ mijn club is fc groningen die wedstrijd is af gelast ze moeten nu morgen het veld is wit en het is hier glad ik glee al bijna weer uit. dombo@ is het dan slim om elke woensdag als vaste dag te nemen voor mij maar smorgens of maakt dat niet uit
Jesses Koffie... Ik duim voor je dat ze het vandaag echt eens GOED schoonmaken! Ik ga werken zo.. MOE.. Dopje was om 5.15 wakker.. heeft een uur staan krijsen in zijn bed (vond het ècht te vroeg) en is nu zingend de CD's aan het uit- en weer inruimen Fijne dag allemaal!