Hoi meiden Ik heb niets bijgelezen, ben hartstikke ziek geworden maandagavond; heb de hele nacht alles uit mijn lijf gespuugd en ontlasting als water Kan bijna niks binnenhouden, hoewel het spugen gestopt is na die nacht. Gisteren hele dag op bed gelegen en nu zo slap als een vaatdoek. ga straks proberen bij te lezen! En nog steeds geen Uggs, dus ga vette herrie trappen met dat wijf, want ik heb geen 40 euro om over de balk te smijten!!
He get Bebek...dat is toch zo erg.. Logisch dat je helemaal slap bent, schijnt te heersen he. En je Ugg's...het kan gewoon wat langer duren met de post hoor, is echt niet raar. Maar even informeren kan zeker geen kwaad.
Lotuss, denk dat ik een voedselvergiftiging te pakken had...Lief had maandagavond turks besteld en ongeveer uurtje na het eten werd ik niet lekker. Sigaret maar half opgerookt en misselijk als wat. Hele nacht het gevoel gehad alsof er iets in mijn buik en in mijn keel zat. En toen kwam het er aan twee kanten tegelijk uit...en ik spuug dus echt nooit, laatste keer was 4 jaar geleden, maar die 4 jaar is er nu wel in één nacht uitgekomen! En al twee dagen waterdunne ontlasting en een rommelende buik en idd zo slap als een vaatdoek...zo maar proberen of ik een boterhammetje binnen kan houden... Suus, gefeliciteerd met de goede uitslag!! Dat geeft een mens moed! Koffie, heel veel sterkte vandaag! Wat een ellendig nieuws zeg, net nu het beter leek te gaan! Desmo en Marnat nog steeds gestopt; hartstikke goed van jullie! Liesben, is ff wennen met die testen he, maar uiteindelijk ben je er heel blij mee, want geeft het duidelijkheid! Ben alles al weer kwijt nu, sollie....
Wat een rust hier... Ga even een pogong tot stofzuigen doen en dan maar ff liggen...voel me nog niet echt heppiedepeppie zeg maar...
Mogge Miranda, nog niet in het vruchtzakje te zien? Geen bloed is goed! JowJow bijna NOD... spannend! Koffie, auwwwwww sterkte meid Bebek scheterbapjes Liesben update? 't Is weer zover, kacheltje in mijn buik brandt, graaf eitje, graaf, en blijf dan plakken aub...
Dank meiden! JFT, da's altijd positief bij jou toch, als je kacheltje hebt? Ik duim met je mee dat eitje zich goed, strak ingraaft en goed blijft plakken, 9 maanden lang! Limmeke, hoe is het met jou??
@Miranda.....gefeliciteerd!Ik ga ook heel hard duimen voor een plakkindje. @Bebek.....ziekjes....he bah...beterschap! @JFT.....oe spannend! En Dop was gezellig vroeg wakker En de rest ben ik alweer kwijt...sorry. Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Ben nog steeds grieperig,maar knap al iets op.
Suus, fijn dat het weer de goede kant op gaat meis! En dan met het mooie echonieuws; er komen gewoon vanaf nu alleen maar mooie tijden aan!! Miranda, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Had in mijn www op hyves gezegd dat ik zo ziek was, mijn zusje meteen vragen of ik soms zwanger ben Nou, of je moet zo ziek kunnen zijn van een innestelling, maar anders denk ik dat ik zwanger ben van een voedselvergiftiging Heb ook zo'n afschuwelijke krampen in mijn kuiten gehad de afgelopen nachten, niet leuk meer gewoon! En maar boeren. Heel charming allemaal Zusje wil geloof ik nog liever dat ik zwanger ben als ik, haha
Nou..ik help je hopen deze maand hoor bebek! Net als voor iedereen natuurlijk! Wordt weer spannend hier straks... En beterschap voor de zieken..maar daar gaat het de goede kant mee op lees ik. Hier een sarixell ingenomen omdat ik migraine gevoel had vanmorgen. Slaap al een paar nachten wat minder en in combinatie met spanning van de afgelopen dagen, behalve de grote stap naar de peuterspeelzaal waren er nog wat onderhuidse vreters, kon ik dat verwachten. Meestal als je dingen wat los gaat laten achteraf. Ik ga lekker even van het mooie weer genieten, het is droog!
Lotuss, is niet zo gek hoor meis, dat die spanningen zich op een lichamelijke manier uiten! Ik hoop alleen dat je migraine niet doorzet!! Lekker even uitwaaien in de buitenlucht doet je misschien wel even goed ja! Rustig aan meis!
bebek@ ugg s binnen joepie. beterschap meis heb net ziekenhuis gebeld 15 maart uitleg afspraak met gyn over ivf of isci yes schiet op nu help ik ben op de weeg schaal geweest schrik me rot 69 kilo nog nooit gewogen grr mag nu ook niet meer zwaarder worden volgen bmi ik krijg al meer het gevoel dat het ook mede door deboom komt die vrat ook veel van mij denk ik. sins de mmm schiet ik de lucht in wat de kilos ik hoor de gyn wel aan 10 feb meiden die het nodig zijn knuf
Bebek eindelijk je uggs binnen Beterschap meis. Lotus gaat het nu weer een beetje meis ? JFT heeft een kacheltje nu maar hopen dat hij lekker door blijft branden. Ik ga zo maar richting ziekenhuis met schoonzoon,daarna maar ff langs een electronicawinkel want mannetje en dochter zijn morgen jarig. Hoop dus maar dat ik nu eindelijk van bed af mag. Dit weekend vieren we het maar we houden het nu maar ff klein. Dochterlief wil heel graag een permanent, dus dat mag ze dan op onze kosten doen. Kijk ook ff of ik nog ff gauw naar de blokker kan, ik wil zo graag een activitycenter voor Xander halen. Jullie zien plannen genoeg Maar voor hetzelfde geld wordt ik zo`n pijn gedaan dat ik blij ben als ik mijn bed weer zie. Nou ja maar ff hopen van niet
Heel veel sterkte Koffie! Ik hoop dat ze je even verdoven voor ze in je gaan wroeten en poeren en dat je dan eindelijk eens even wat plannen ten uitvoer kan brengen Kan me voorstellen dat je er daar genoeg van hebt na al die tijd in bed liggen! Ik hoop echt heel erg dat het meevalt en je nu voor eens en voor altijd van je ellende afgeholpen wordt!!