35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb de link nu zo vaak geplaatst dat ze hem wel vinden toch?

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

hihi....wat een mutsen zijn we toch!

Ik wil nog wel even kwijt,dat ik het leuk vind dat we er weer zo'n gezellige kwebbel bij hebben :)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik haak af. Ga lekker bankhangen!
    CU tomorrow!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

(En anders sturen jullie het linkje even door middels pb aan iedereen, ik had er geen zin in, erg he? :D )

5. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Goed plan Liesben, ga ik ook doen. Iedereen alvast slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op zullen we maar zeggen!!! Zwaai zwaai....:D:D:D

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    linkje gevonden :)

hi pebs.. leuk weer iemand erbij :)

7. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    @ Liesben,
    Zag net al eerder staan dat je 3 mk's had gehad maar ik kon het allemaal ff niet meer verwerken in mn bovenkamer (zal de leeftijd wel zijn!!) dus , sorry. Ik ben nog niet echt los op de computer dus vergeef me als ik ff niet bij houd hoe jullie dingen in lijstjes zetten enz maar ik ga goed oefenen (mn vent kan de computer ondertussen wel schieten). Ga nu ook ff rusten na 2 dg verjaardag vieren van mn oudste zoontje...

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Peps, welkom hier en hopelijk ben je snel weer zwanger om deze keer zwanger te mogen blijven.

Ik ben zelf mama van 2 meisjes (bijna 4 en 1 1/2) en 5 sterretjes. Was 36 toen ik van de oudste zwanger raakte en 38 van de jongste. Ons gezinnetje is inmiddels compleet. Al zou ik er stiekempjes best nog 1 bij en, laten we het hier vanwege mijn gezondheid bij.
    Ben chronisch moe, ben na beide bevallingen uiteindelijk wel weer opgeknapt, maar de laatste keer heeft het heel lang geduurd voor ik weer een beetje boven Jan was. Dat wil ik zowel m'n gezin als mezelf niet meer aandoen.

Liesben, foei, het is bij de konijnen af :D

Suus, het lijkt me inderdaad vervelend als mensen maar steeds naar de toestand met je dochters vragen. Enerzijds begrijpelijk en ook lief bedoeld, anderzijds voor jou best pijnlijk. Natuurlijk wil je ook graag over andere dingen praten. Logisch toch?

Lotuss, fijn dat je je al weer een stukkie beter voelt, ondanks het gesprek met je zus.

9. Suzanne68

Even ego......

Mijn man heeft een stel vrienden.Hij heeft er wel meer,maar het gaat nu even over 3 vrienden die nog in de buurt van Amsterdam wonen.Toen wij midden in onze laatste mk zaten,lag de vader van 1 van die vrienden op sterven en de zaterdag na de curretage (op donderdag) is die man begraven,maar mijn man had die week al 5 dagen extra vrij gekregen vanwege de mk en de curretage en alles en kon geen vrij meer krijgen voor die begravenis.Nu heeft mijn man daar al 3 kwart jaar een rotgevoel over,dat ie er niet kon zijn voor zijn vriend.Wat logisch is.En ik roep al 3 kwart jaar,dat ze dat heus wel begrijpen allemaal.Nou mooi niet dus he.Ze hadden niet door dat dat gedoe met die mk zo heftig was :$ nou sorry hoor,maar dan mis je volgens mij wel een stukje.....plus dat ze ook nog ff lekker verder inspelen op het schuldgevoel van mijn man.Die echt de goedheid zelve is.(meestal dan :D) en daarbovenop zijn zij de vrienden die wel van alle vrienden en familie het vaakst zien.Maar blijkbaar is het nooit goed genoeg,want we schijnen ook nog te weinig te komen daar.Terwijl ik vrienden heb die ik echt veeeeeel minder zie.
    Ik ben er echt pissig om...ik was verdorie hartstikke ziek van die curretage....en alles komt boven gewoon.....van dat er bijna niemand er mee bezig is geweest dat ik toen in het zkh heb gelegen en me daarna nog zolang lichamelijk slecht heb gevoeld.....en dat mijn man zich schuldig voelt omdat ie gedaan heeft wat goed was....en dat was voor zichzelf en mij zorgen op dat moment.
    Ik heb me echt zo kut en alleen gevoeld toen....

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik ga zo terug lezen wou dit eerst kwijt:D

update mijn vader was hier net en vertelde dat mijn moeder word morgen om 8uur geholpen , er schijnt meer aan de hand te zijn een seenuw zit ook niet goed daar gaan ze morgen ook meteen naar kijken.
    ik begreep van paps dat het zwaar werd operatie duurt ongeveer 2 uur .
    ze is heel verdrietig maar ze word goed opgevangen de broeder bracht zakdoeken en zij kijk van de zaak lol
    umcg is in mijn ogen daar om zo fijn om te liggen daar,

we hebben nu af gesproken dat wij paps bellen morgen, omdat ik zelf om half 11 in het ziekenhuis moet zijn. en niet weet hoe laat ik er weg kom.

ik heb een kop pijn grr en diaree sorry voor de praat, spanning zeker?

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hallo lieffies en welkom Peps,

Liesben bij ons ging het vorige week ongeveer hetzelfde met klussen hahahaha. Wij hebben wat later gegeten ... als je begrijpt wat ik bedoel :D;):)

Peps ik ben 41 en wij gaan voor ons 1e kindje. Heb mijn vriend pas op latere leeftijd ontmoet. Volgens de gyn zijn wij kerngezond alleen moest ik wel stoppen met roken (nou ja zeg :$). Het heeft even geduurd maar met hulp van de meiden hier ben ik er nu 4 weken vanaf gebleven en daar ben ik rete-trots op :)
    Verder gaan wij morgen op wintersport dus ben ik even een weekje foetsie. Mocht er nieuws zijn dan kom ik het wel even melden maar dat zou dan slecht nieuws zijn want ik ga geen testen meenemen.

Allemaal rete veel succes komende week en wees lief voor elkaar :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    voor pebs:

ik ben 40 en mama van 3 en 4e op komst als het goed gaat.
    ik was 24 toen nr 1 geboren werd, en de jongste is nu 8 maanden.
    heb verschillende MKen gehad waarvan 3 in het jaar waarin mijn jongste is verwekt.
    Een aantal jaren daarvoor nog een Mola zwangerschap , dus nu ik opnieuw pril zwanger ben, vind het enorm spannend.

Liesben toch stiekem nog keer bezig onder mom van tv kijken? :)

knuf voor suus

13. Suzanne68

Sorry....ik lees ff niks meer.....ben echt helemaal overstuur....er was echt niemand na mijn curretage....en niemand in die 10 dagen vlak erna,toen mijn man in Amerika zat....niemand die is komen kijken hoe het met me was.Ik heb me in mijn hele leven nog nooit zo alleen gevoeld als toen.....

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieverdje gooi je verdriet er maar even uit hoor. Het klinkt verschrikkelijk wat je hebt doorgemaakt. Juist op zo'n moment kan je wel wat steun gebruiken maar die kreeg jij dus niet :( Mensen vinden het ook vaak eng en weten niet hoe ze moeten reageren. Maar beter de reactie "ik weet niet wat ik moet zeggen" dan helemaal niks.

Ik heb het idee dat zoiets je met dit forum nooit meer zou kunnen gebeuren. Ik ben tenminste rustig in staat naar iemand toe te karren als ze het echt niet meer ziet zitten. Niet dat je iets aan me hebt, ik huil net zo hard mee :)

*Desmo legt haar arm om de schouder van Suus en probeer te troosten*

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Komt alles weer boven Suus? Dikke knuf meis..Wat een rare vrienden..als je dat zo kan noemen..dat ze dat niet begrijpen? Is toch normaal dat je man in zo'n situatie bij je is? En dat hij er niet kon zijn wil toch niet zeggen dat hij er met z'n hart niet bij is? En het erg vindt?
    Wat kunnen dingen soms ineens omhoog borrelen he, door zoiets..

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

schrijf maar van je af lieverd lucht op . en ja wij willen dat wel aan horen .

hele dikke knuffel voor jou

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Samen huilen kan ook fijn zijn Desmo!

18. Suzanne68

@Desmo....dankjewel....je bent echt een lieverd!

Misschien is het wel goed dat het er nu allemaal uit komt.....en die Amerikareis was kwa timing ook echt k*t toen,maar ik denk dat mijn man ook wel met een gerust gevoel is weg gegaan,omdat ie dacht dat er wel op me gelet zou worden.Maar dat was dus niet zo.....zelfs mijn eigen moeder is niet geweest.....
    En als ik wel een kindje baar strakjes dan staan ze zeker met drommen voor de deur.En ik snap wel dat mensen niet weten wat ze moeten zeggen,maar ze hadden toch wel iets kunnen laten horen....maar ja...ik zal zelf ook wel eens iemand over het hoofd zien ,die me nodig heeft.

19. Suzanne68

Jullie zijn allemaal lieverds.....

@Lotuss....ja is toch van de achterlijke dat je je moet gaan verantwoorden,dat je na een mk bij je vrouw wil zijn.....maar het ergste vind ik nog,dat mijn man zich er echt schuldig over voelt.
    Dat voelt voor mij (maar is vast niet zo bedoeld) dat het eigenlijk een vergissing was,dat hij er wel voor me was........

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Misschien maar dat maakt het niet minder verdrietig...
    Dat is gewoon zo'n erg gevoel...dat beseffen ze dan misschien niet maar dat maakt het voor jou niet minder rot hoor.
    Juist dan heb je iemand nodig..
    zeker als je man ook nog weg is.
    Hier..een chocolade hart voor je! In het echt mag je het niet maar virtueel mag alles!

Deel Deze Pagina