Als jouw kindje straks geboren wordt dan bepaal jij wie er aan je kraambed staat en verder helemaal niemand Rare lui hoor die vrienden, je zou toch verwachten dat ze beter zouden moeten weten
Het is ook best moeilijk om je níet schuldig te voelen als je een goed van inborst bent en mensen je aanvallen over iets. Hij kan zich nu eenmaal niet in tweeen verdelen, kwam gewoon rot uit allemaal. Maar dat ze zo reageren....heel raar!
Dat mag je niet denken hoor Suus, natuurlijk wilde hij in die situatie het allerliefste bij jou zijn. Misschien voelt hij zich schuldig omdat hij zich niet in twee-en heeft gesplitst
@Lotuss.....mjammie!!! Ik weet niet of manlief dit gaat waarderen,maar dit is zijn antwoord op mijn geraas (hij zit op zijn werk,we mailen) Je hebt ook wel gelijk hoor, en ik weet ook echt wel dat ik het goede heb gedaan toen hoor, moest er nog es ff bijkomen dat iemand dat in twijfel trekt! Zoals ik al zei.....soms is het goed als dingen naar boven komen..... sorry dat ik jullie hiermee lastig val....nou ja,het is iig zwangerschapsgerelateerd
hihi...maar die kennen we óók een beetje via jou! En als ik jullie foto's zie...zo'n leuk stel! De gekkigheid en de liefde straalt eraf hoor!
@Limmeke....het is ook alweer bijna een jaar geleden hoor.... en het is echt goed dat het er nu allemaal uitkomt,want het blijft al die tijd maar vaag naar de oppervlakte komen en dan voelde ik me er naar over en dan stopte ik het gauw weer weg.Maar goed dat die vrienden in mijn slootje hebben geroerd
Ja he.....ik heb ook echt een hele lieve man....en een grappige ook nog....niet ook nog een andere man,die grappig is....1 man,die lief en grappig is
Proest ... Lotuss post iedere keer net iets sneller als ik en dan heeft zij al gezegd wat ik wilde zeggen. Maar hiero wel de bevestiging dat jullie zo'n leuk maf setje zijn. Dat knalt van de foto's af die ik van jullie heb gezien
haha..ja, dat zie je ook aan hem, een vrolijke olijkert of olijke vrolijkert! maar jij kan er denk ik ook wat van als ik die pretoogjes zo een zie..
Alleen wel vervelend dat als mensen in je slootje gaan roeren, je dan altijd net even alleen thuis bent Voel je je nog meer alleen en verdrietigerder.
Ja,maar dat is altijd....gedoe met die meiden is ook altijd als manlief 14 dagen in het buitenland zit ofzo...en ik ben niet alleen thuis.Ik heb jullie toch!
Suus is schoon schip aan het maken voor een helehoop nieuwe emoties (plezierige zwangerschapsemoties) Je moet maar denken dat je emotionele schoonmaak houdt. Het gevoel blijft kut maar het is wel goed voor het verwerkingsproces. Een hele dikke knuffel voor jou en deze verhalen horen er natuurlijk ook bij! Ik stap wel bij Des in de auto om een potje mee te komen brullen. Sorry voor de rest, heb wel bij gelezen maar ik ben kei kapot om op iedereen te reageren. Ben eigenlijk aan het wachten tot de film is afgelopen die mijn Lief aan het kijken is. Want er stond vanavond een smiley op mijn clearblue test dus we moeten nog ff in actie komen. Maar mijn ogen vallen bijna dicht.
Ik lees net mijn berichtje naar jou Suus, kun je er nog kaas van maken want ik zie dat ik er een beetje onduidelijk verhaal van gemaakt heb....sorry het is goed bedoelt en het komt uit een goed hart.
Haha....ja,we zijn een behoorlijk vervelend stel samen.Waren we eerst irritant klef....nu zijn we vaak irritant jolig samen Maar Desmo heeft ook een leuk manmens gescoord zag ik op haar foto's.En die van Lotuss zie ik nooit op foto's.
@Bibi....ik als chaoot snap je berichtje helemaal Lief van je en je hebt helemaal gelijk....en laten we idd hopen,dat het van de goede hormonen komt allemaal. Enne trusten !