Ja klopt, en ik ga niet naar bed of zelfs naar Zwitserland $ wat zeg ik nou weer) voordat jij weer droge ogen hebt en enigszins gekalmeerd bent. Ik zit hier trouwens ook alleen, ventje ligt al op 1 oor en ik heb zo'n kinderachtige "joepie ik ga morgen op vakantie"-bui waardoor ik helemaal hyper ben. Oh ja en er staat hier een babyfoon van de buren ... 3 kids onder mijn hoede. Kan dus nog wel ff duren voordat ik mijn bedje zie
hihi nee...die gaat niet zo graag op de foto en zeker niet op Hyves! Maar ik heb wel eens een filmpje gepost met onze dochter op het strand..
Oh gezellig BB10, jouw ei springt gelijk met die van Liesben. Wakker blijven hoor want deze klus mag je niet overslaan. Succes!
Oja....hoorde net een heel naar bericht (en dan ga ik het topic weer terug geven hoor) dat meisje wat in groningen is dood gegaan in die brand is de dochter van een man waar mijn man heel veel mee samenwerkt....ik ken hem niet zo goed,heb hem een paar keer gezien....maar vandaag moest ie naar groningen om haar te identificeren.....vreselijk he....wilde het eerst niet posten,want vind het zo stom....omdat het voor mij een hele vage kennis is,maar schrok er best wel van.... en ook maar in het kader van:het leven kan altijd k*tter.....
Ik bedoel dus dat filmpje...niet het berixht van Suus over die brand.. Want dat is helemaalniet mooi, wat érg..jeetje..
@Lotuss....staat dat filmpje er nog op? @Desmo...jij gaat echt wel naar Zwitserland lekker er ff tussenuit!Dat je man kan slapen....ik zou ook een hyper-ik-ga-op-vakantie-bui hebben.Ben je al helemaal ingepakt?
Oh gatverdarie Suus wat akelig. Ik had wel gehoord van die brand en dat er iemand was overleden, maar het zal je dochter maar zijn Zoiets kom je toch niet meer te boven, te erg voor woorden zulke dingen Tja dan sta je wel weer ff met je "poten in de klei" om het maar eens Hollands uit te drukken.
@Desmo...nee,en het schijnt dat papa en dochter ook heel close waren...samen alle festivals af....stom,ik heb het wel gelezen in de krant,maar je leest het altijd en daarna gaat je leven gewoon weer verder........terwijl het altijd iemands kind is....ook al ken je die personen niet......
Goedemorgen, kon je dat niet even aankondigen! Wat een GEWELDIG filmpje. OMG wat een enorm geluk om je (leuke en stoere) man zo met je dochter te zien spelen. Nou heb ik ook tranen ... van ontroering hoor
Ach..haha..lief he.. Is alweer bijna een jaar terug, waar blijft de tijd..als je ziet hoeveel groter ze alweer is! Maar het heeft bij mij een poos geduurt eer ik het droog kon houden als ik het zag. De hele familie trouwens, haha..
Ik ga naar m'n mandje meiden..morgen een druk dagje, Rosalie ook weer naar de peuterspeelzaal..hoop niet dat ze gaat huilen! Trust!
@Lotuss.....wat een leuke man!Echt zo'n blije...met van die lachkraaienpootjes....vind ik altijd zo schattig. Ik voel me alweer wat beter hoor,dus jullie kunnen met een gerust hart naar bed
Eventueel kan ze een nosode van de enting krijgen, in korrelvorm, dan is een reactie op de vaccinatie vaak minder erg.