Hmmm, jammer. Lief en ik hadden ons op de bank genesteld (nadat het huis aan kant was gemaakt) om met een pot thee lekker een filmpje te kijken. Keuze viel op Inglorious Bastards. Al was het maar vanwege brad Pitt Maar het is weer zo'n typische Tarantino-film, waar ik dus niet van hou. Weet niet waarom, maar hij creëert een bepaald sfeertje in een film waar ik naar van word. Lief vind hem echter wel leuk, dus ik heb me teruggetrokken achter de pc. Maar zo te zien ben ik de enige hier Maar goed, dan ga ik het bed maar vast opmaken en de laatste was wegvouwen. Ook leuk
Suus, gewoon bellen met het AMC. Je kunt er alleen maar wijzer van worden. Even een vraagje, is bij jou al eens bloed geprikt om te kijken naar je eicelvoorraad? Niet om je bang te maken of zo maar ik begrijp dat als je cyclus steeds korter wordt, richting overgang gaat, oftewel, dat je eicelvoorraad op aan het raken is. Zie ook iets over streepje???????????? Liesben, niet je internet op zeggen. Gewoon blijven. We slepen je er wel weer doorheen de komende weken. Limmeke, stoer, eindelijk weer een nieuwe zwangere. Dat we maar snel met velen mogen volgen. Dombo. lekker geshopt. Ik vind de voorjaarsmode echt helemaal leuk. Allemaal vrolijke kleurtjes. Marnat, hopelijk kunnen jullie morgen wat regelen voor je moeder. Zal het vandaag maar niet over voetbal hebben. JFT, hoe is het met het kacheltje? BB10, ja als je in he 35+ topic zit heb je het wel zwaar als je eens een avondje doorhaalt. Je bent geen 20 meer. JowJow, balen. Weer die k.t duivels. Nicole, denk jij een beetje aan jezelf. Ben het met Dombo eens, misschien minder gaan werken? Bebek, leuke avond gehad. Hopelijk is het mee gevallen met je zusje en zijn jullie weer vriendjes. Oh, en leuk dat je mijn verhaaltje leuk vond, probeer zo beeldend mogelijk te schrijven. Ik lig nog lekker op de bank, helaas wordt ik niet verwend door manlief. Hij moest nog aan het werk vanmiddag maar ikke red me wel. Al moet ik zeggen dat na het uitwerken van alle verdovingen ik toch wel allerlei pijntjes voel. Maar die gaan wel weer over.
Lotuss, geweldige foto weer. Heb niet geblazen. Ik neem aan dat het dan bij Suus is gemeten? Ik wist het niet meer; wil haar ook niet bang maken.
@Ladouce.Ze hebben me idd wel geprikt op eitjes(toen in net in het zkh liep)....en toen zag het er heel goed uit voor een ouwetje en bij de laatste echo zag het er ook allemaal heeeeeeeeeeeeeeeel goed uit.En mijn cyclus is nu iig langer dan die van vorige maand.Zit al op dag 24 en nog geen menstruatie.....lief dat je je zo'n zorgen maakt. Waarom moest je deze keer zoveel betalen?Misschien een onbeschofte vraag hoor....vroeg het me gewoon af. En ik duim nog rustig door voor een mooie terugplaatsing strakjes.
Nou ik blijf maar bruin verliezen,dus het zal wel weer niet Zal wel een vage schaduw zijn van een mislukte innesteling ofzo..... Nou ja.....volgende maand weer een nieuwe kans om streepjes te fantaseren Ik doe morgen voor de zekerheid nog wel een testje.....maar denk het niet.
Suus, regels zijn veranderd in het UZG. Voorheen moest je volgens mij iets van 1000 euro betalen en kreeg je voor de rest een rekening. Vermoedelijk zijn er heel wat wanbetalers en nu willen ze dus van "buitenlanders" direct het hele bedrag voor de punctie. Nu dus snel declareren bij de verzekering en hopen dat ze snel terugbetalen. Ben blij om te lezen dat je voorraadje nog op peil is. Ik probeerde met je mee te denken. Bedoel, als je elkaar kunt helpen met ideetjes dan is dat toch goed. Ga nu snel voetbal kijken.
Nee, je hebt niet geblazen want ze zit nog steeds! O...nu valt ze om.. Wie heeft er geblazen! Zeg op! :x Marnat, ze was er zelf ook verbaast over denk ik
lotuss@ het lijkt me een heerlijk kind , gaat het ook goed met jou? hier gaat het goed . nog 3 daggen joepie hopelijk weer fietsen enz
Suus heeft gelukkig voor een 35+'er nog genoeg eitjes, hoe testen ze dat trouwens? Streepje....???????????? Spannend....!!!!!!! BB10, tja herken het wel, van een avondje door halen moet je de hele week weer bijkomen (hahahaha) Bebek, hoe ging het met zusje toch een leuke middag/avond gehad? Ladouche 6 mooie eitjes, nu wachten, wanneer worden ze evt. terug geplaatst? Zit hier lekker op de bank studio sport te kijken en een beetje te laptoppen.... (hihihihi) Gisteren een goed gesprek met mijn moeder gehad, vroeg mij heel direct hoe wij over kinderen dachten. Op zich vertellen we het niemand dat we ermee bezig zijn, maar misschien dat sommigen wel kunnen raden (mede gezien onze leeftijd). Maar ja als je moeder over zoiets begint..... kan heel goed en weet ook dat ze het geheim zal houden dus heb open kaart gespeeld en moet zeggen lucht ook wel op dat je iemand die heel dichtbij staat deelgenoot hebt gemaakt van ons geheimpje.8)8)8)
Haha....kweenie eigenlijk....ik moest bloed prikken en daarna zeiden ze dat ik nog voldoende eitjes had....en op de echo zagen ze er ook genoeg....heb het zelf niet gezien....manlief wel...en ik had ook alweer eitjes die bijna klaar voor de sprong waren.