35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo@ daar hoe ik wel rekening mee.tot nu toe de dingen die ik weer een beetje op pak lukt aardig.
    gister trok de wond weer een beetje.
    verder gaat het geweldig goed, ik denk dat wij gewoon weer mogen hoor want ik had geen kindje er in maar een boom.
    mijn huisarts en gyn hebben daar niet over gehad,
    ze wouden het alleen versnellen allemaal om mijn leeftijd.
    we zien het wel.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Net gebeld met het UZG, van de 6 eitjes zijn er 3 bevrucht. Helaas wat minder dan de vorige keer maar dat mag de pret niet drukken. Ben overtuigd dat het dit keer goed gaat en dan maakt het niets uit of het er drie zijn of vijf. Morgenochtend om 11 uur de terugplaatsing van ons trio.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Niet om Jft te ontmoedigen, ik hóóóóp op een positieve test natuurlijk! Maar laatst was er ook iets met vals positieve testen, bebek zei dat geloof ik over een bepaalde test. Ik ben daarover gaan googelen en bij de hele gevoelige testen bleek dat inderdaad makkelijk voor te komen. Omdat iedereen dus altijd een kleine hoeveelheid HCG in z'n lichaam heeft. (ook mannen vandaar dat bij die testen mannen soms positief testen, haha!)
    Dus ik kan me voorstellen dat als je heel veel urine gebruikt de test dus ook positief uit kan slaan.
    Zegt natuurlijk niets over wel of niet zwanger zijn bij JFT, want die test gewóón postief straks! ;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Whaaaa Ladouce!! dat is zóóó spannend...!! dat wordt weer duimen draaien...hoop zo voor je dat het gaat lukken deze poging!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Enne..ik ga voor een tweeling! ;)

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ach als we dan toch bezig zijn,dan maar gelijk een 3ling ;)
    Spannend hoor!!!Ik ga morgenochtend extra duimen.

7. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Nog niet veel tijd om echt te lezen maar ik wil LaDouce veel succes en geluk wensen!
    En wie weet...een tweeling!! :D
    Tis echt zo bijzonder!
    Ah, je word in Belgie behandelt. Ik dacht al, in NL plaatsen ze volgens mij nergens meer 3 terug.
    Nou ja, hoe dan ook VEEL SUCCES morgen!!

Liefs, Daantje

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes met terugplaatsing morgen ladouce!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, het gaat er niet zo zeer om dat er een vleesboom en geen kindje uit je buik is gekomen, maar om de wond die daardoor ontstaan is. Die kan uitscheuren als je te snel zwanger raakt.

Ladouce, wow, 3 eitjes bevrucht. Heeeeeeeel veel succes morgen met de terugplaatsing. Meid, ik duim voor een goede innesteling en dat we je over een paar weekjes mogen feliciteren. Het is in ieder geval meer dan spannend.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lijkt me ook heel bijzonder een tweeling..
    Wel héél druk maar denk als je die eerste periode voorbij bent en ze wat groter worden.. vroeger, toen ik klein was wilde ik altijd een eeneiige tweeling, vond ik zo schattig! :D

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb een tweeling ook altijd zo bijzonder gevonden. Maar met mijn 2 eenlingen ben ik ook meer dan blij hoor!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hihi..ja he..eenlingen zijn ook fantastisch! ;)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

dat was ik met de prodictor test.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

toppie meis succes morgen en hopen dat het raak schiet. duimen draaien.

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O ja, Predictor was dat. En Bebek had toen op een ander Topic gelezen dat dat vaker voorkwam met Predictor, zelfs dat mannen positief hadden getest. Dat vond ik zo vreemd..dus toen wilde ik weten waardoor dat dan zou kunnen komen want er moest HCG in het spel zijn.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

klopt die test komt er hier nooit meer in.
    ieder moet zelf weten waar ie mee test maar ik heb in die testen geen vertrouwen meer.

ik gun het jullie meiden allemaal van daar ik waarschuw.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zijn maar 2 testen waar ik nog nooit vals posi mee getest heb.

de testen van ebay ( erg goedkoop, zouden heel gevoelig zijn maar dat vind ik tegenvallen, krijg bij zwangerschap wel heel snel een heeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje maar voor die roze word ben ik week verder) en de kruidvat 2 voor 5

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, kruidvat vind ik ook fijn. Ze zijn wel zo gevoelig dat je er voor je nod al positief mee kan testen, ligt eraan hoe snel je HCG aanmaakt natuurlijk. Maar niet zo gevoelig dat je vals positief test. En ook geen voorgedrukte lijntjes ofzo. wit is wit en streep, hoe vaag ook, geeft HCG aan.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ben benieuwd of Suus met kruidvat een vaag lijntje kan spotten..spannend...hoop het wel!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik hoop het voor haar..
    wanneer gaat ze testen? (heb ik gemist blijkbaar)

Deel Deze Pagina