35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, bedankt. Ik ben (nog) niet nerveus, heb gisteren een beetje met mannetje doorgenomen wat we kwijt willen en vanmiddag hoor ik nog of broertjelief al dan niet komt.

Verder, nog even over honden, er zijn helaas erg veel mensen die hun hond onderschatten en beginnend agressief gedrag niet herkennen. Ze willen van hun lieve schatje nu eenmaal niet weten dat die ook best wel eens agressief zou kunnen zijn en dat ze wat steken in de opvoeding van hun hond hebben laten vallen. Erg jammer, maar zoals gezegd, je doet er niks aan. Deze mensen willen gewoon niet veranderen.

En helaas komt dit gedrag meer voor dan je zou denken bij dit als vriendelijk bekend staande ras. Dit is helaas de consequentie van de populariteit van dit ras. En echt niet alleen van dit ras, maar ook van andere hondenrassen. Er gaan mensen fokken met deze honden die er geen verstand van hebben, fokken door met 'foute' honden et voila, daar creëer je een groot probleem. Jammer, meer dan jammer.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bebek, ja, je zal het wel herkennen he, gebed zonder eind. ik ben altijd bereidt om met iemand te praten en ik vind het fijn als ze daarna ook een beter gevoel hebben. En als iemand belt in een crisis situatie zal ik natuurlijk alles even laten vallen. Maar na het zoveelste gesprek...en als iemand ook gewoon niets doet aan een situatie na zo'n lange tijd, tja..wat moet je dan nog zeggen? Je kan wel eeuwig blijven praten maar op een gegeven moment zal iemand toch zelf iets moeten dóen, zeker als ze eraan kapot gaat.
    Maar..ik kreeg net een paar zomerjurken met de post..dus ik ben alweer wat luchtiger, nu de zon nog...;)

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Succes ja Dombo!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja Lotuss, ik herken dat inderdaad...Je wilt graag helpen, maar later heb je er zelf meer last van en degene die je belde is het kwijt!
    Leuk, zomerjurken! Foto, foto, foto!

Dombo, goed dat je er rustig onder bent en dat jullie even goed hebben doorgenomen wat je wilt vertellen! Succes!

Net weer een ovulatietest gedaan; het streepje lijkt een ietsiepietsie donkerder dan gisteren, zo'n streepje waar je héél blij mee bent als het op een zwangerschapstest staat :D, maar nog niet genoeg voor ei, dus we testen nog maar ff door. Vorige keer had ik volgens mij de donkerste test op de dag dat ei er zou moeten zijn, dus ik geef de moed nog niet op! ;) Hoop alleen dat het morgen of maandag is, want da's klustechnisch het meest handig, haha!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind deze ook al leuk! Leuke kleur!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik had een topic geopend of iemand nog een maine coon wist en nu kreeg ik een reactie van een vrouwtje, die heeft een kitten bij de fokker gezien die voor minder dan 500 euro weg mag, simpelweg omdat hij wat kleiner is dan de andere katten...:$
    Maar hij is zo mooi, ben helemaal verliefd op hem! Ik heb meteen de fokker gemaild met de vraag wat de prijs is, want als ie betaalbaar is wil ik hem graag hebben!

Het gaat om dit katje...nou, ben je dan verliefd of wat?

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Cuuuuuuttttteeee!!!!!!!

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh wat een poepie Bebek.....smelt

Lotus mooie jurk meis.

Ladouce wat een ellende zeg met die wel/ niet streepjes :(

Natas fijn dat het een warm afscheid was,heel veel sterkte en kracht ook aan je mama.

Dombo knap van je meis dat je weerstand hebt geboden aan je trek,ik weet als geen ander hoe verschrikkelijk moeilijk dat soms is.

Marnat veel plezier bij de kapper !

Hier: Nog steeds op bed met lappie, begin er al aan te wennen :D
    Wond is nu 5 cm diep, wordt schoner, ruikt nog wel een beetje.
    Pijn wordt beduidend minder behalve tijdens het verzorgen. Ze proppen nl nogal door met dat algengaas. Ik zei vandaag al op een komische manier, ah daar is mijn martelaar weer, ze kon er gelukkig om lachen.
    Gisteravond even uit bed geweest, in luie stoel gezeten beneden maar dan zie ik dat er aardig wat steken vallen in het huishouden en daar erger ik me helaas dood aan.

Desmo hoe gaat het met niet roken ??

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bebek, als op Marktplaats 'maine coon' in tikt krijg je ook heel veel kittens te zien he?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ marnat kijkt niet te lang naar dat lief katje want dan wil ze er ook weer 1 hihi
    ik ga mijn peuk op roken en gaat naar de kapper en boodschap doen later meiden

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja het staat daar helemaal vol. Helaas heb ik slechte ervaringen met kittens van marktplaats en bovendien heb ik nu gewoon geen 500 euro voor een katje...dan zal ik nog een jaartje moeten wachten helaas!
    Maar deze ging voor minder weg en komt bij een goede fokker vandaan, dus ik hoop dat ze er een mooie prijs van kan maken!

Koffie, arme ziel, iedere dag je martelaar op bezoek...als het er nu maar wel beter van wordt! En dat huishouden, tja, ze doen hun best maar het gaat nooit zoals je het zelf doet! Toch maar lekker laten gaan hoor! ;)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek @ dan heb ik geluk zeker mijn kat komt ook van marktplaats

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mijn hondje komt ook van marktplaats, is een scheetje dus je kunt ook een goede treffen meis.

Alleen de grote hond heb ik via de fokkersvereniging maar met een boef moet je goed uitkijken wat je koopt vandaar.

Vanmorgen vroeg kwamen we er trouwens achter dat dochterlief de achterdeur en de poort had open laten staan, Spike heeft ds de nacht van zijn leven gehad, stukje om en weer naar naar binnen :S Gelukkig kijken inbrekers wel ff goed uit voor ze naar binnen komen. Je hebt niet graag een grote zwarte hond van 65 kilo met witte vlijmscherpe tanden in je broek hangen :D Dus we missen niets gelukkig.

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Onze Mainecoon kwam ook van Marktplaats.
    Soms kan je ze daar ook wel goedkoper krijgen namelijk. Hebben ze misschien alleen geen stamboom maar als je toch niet van plan bent om te fokken..

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dombo: ik wil je nog even succes wensen met het gesprek vanavond! Succes dus :D

Ladouce: He jasses, Omo-test? Vaag (indroog)streepje? En dan weer Omo? Jakkes.

Bebek: CUTE!!!!!!!
    En oh ja, ovutesten...moet ik nog gaan bestellen! Goed dat je het zegt ;) (maar heb mijn ei nooit voor dag 17, dus ik heb nog even...)

Desmo: Goed zo, de kleine man is thuis!
    Hoe gaat het met het niet roken? Volhouden hoor, je bent al zo'n eind op weg. Lichamelijk ben je er nu van af...nu de rest nog. Je kan het!

Lotuss: soms is het ook heel lastig om aan te geven als het je even niet goed uitkomt om een crisis-gesprek aan te gaan...Zeker als je al zo gevoelig bent, dan vind je het waarschijnlijk helemaal moeilijk.
    En wat een leuke jurk!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    desmo joepie je neefje is weer thuis en is aan gekomen fijn meid

zo ik ben weer fris en fruitig het is prima gegaan in de kappers stoel geen probleem.
    we kunnen er weer een tijdje tegen aan.

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dombo succes.. komt vast goed.. en als niet.. dan toch!!
    Lotuss.. leuke jurk!!
    Bebek.. misschien is het wat.. dit katje!! Zou mooi zijn. Ik ben niet zo voor beesten van MP.. niet omdat de beesten er wat aan kunnen doen of niet 'goed' zijn, maar omdat er vaak broodfokkers adverteren en mensen die maar wat 'aanklooien' met het op de wereld zetten van beestjes terwijl er al zoveel zijn die onze zorg heel goed kunnen gebruiken... Ook fokken zonder op aandoeningen en afwijkingen te letten.. het is me een doorn in het oog.. Let wel.. ik hecht echt niet persé waarde aan 'stamboek'.. bij broodfokkers helemaal niet zelfs.. maar je ziet toch maar al te vaak 'vuilnisbakkjes' die 'voor de leuk' een nestje hebben, zonder dat er gekeken wordt naar combi van rassen, combi van karakters, en kans op aandoeningen...
    Hoest met Lies?
    En bij koffie gaat dus het spreekwoord: "zachte heelmeesters maken stinkende wonden" op.. ellendig maar waar.. alles voor het goede doel: Een mooie schone wond... nou.. een knuffel van mij voor jou hoor.. het komt je allemaal niet aanwaaien!

Ik heb vanmiddag heerlijk bijna 2,5 uur geslapen met Dopje.. best lang ;) Maar wel lekker!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lies leeft nog ;)
    Heerlijk an die arbeit geweest vandaag. Om 05:45 de wekker, in het weekend. Wat bof ik toch met zo'n baan...
    Gelukkig doe ik mee aan de Florence Nightingale verkiezing 2010. Ik wil die lamp als hoofdprijs. Als ik die niet win dan weet ik het niet meer hoor......:D

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben heerlijk gewerkt vandaag!

Dop heerlijk liggen slapen met Dopje.

Bebek heeft weer een prachtkitten op het oog, ik duim voor je dat hij betaalbaar is.

Koffieleutje is weer gemarteld, maar overall voelt de wond gelukkig weer minder pijnlijk aan. Dat gaat langzaam de goede kant op meid!

Zo, ga eens wat eten maken.

Broertje en schone zus komen vanavond ook. Ben ik best blij om. Zij komen tegen een uurtje of 8, de rest van de familie rond half 9. Ben benieuwd naar hun reactie dat broertjelief er ook bij is. Heb ik ze niet verteld.
    Bewust niet, aangezien zij alleen naar mij toe een reactie hebben gedaan naar aanleiding van mijn antwoord op hun mailtje en broertjelief wat dat betreft verder helemaal niks van ze heeft gehoord. Erg vreemd. En dat voor iemand die zegt zoveel van z'n kinderen te houden. Vreemde manier van laten blijken altijd bij hun.
    Tel daarbij op dat ik ervan baal dat het altijd en eeuwig Dombo is die zich mag verantwoorden.

Eet smakelijk!

Deel Deze Pagina