Hee meiden, ik heb ff bijgelezen. Heb niet veel gereageerd. Mijn lijf doet weer raar. Ik heb uitval verschijnselen in mijn armen. Arts zegt dat het met mijn zenuwen te maken heeft. Dus 7 buizen bloed afgenomen. Dus maar afwachten wat daar uit komt. Anders een doorverwijzing naar de ....weet ff niet meer. Nou ik heb mijn portie artsen deze maand wel gehad hoor. Verder heb ik geen kwaaltjes en voel ik niets (zegt ze heel hard) Soms wat gevoelige boobs en wat krampjes down under, maar verder voelt ik echt helemaal niets Nog 3 dagen werken en dan heb ik VAKANTIE!!!!!!! Lekker een paar daagjes naar de Ardennen. Wie weet komt ik wel gewoon zwanger terug, dat zou een bak zijn! Ach hopen mag. Voor iedereen een dikke knuf!
Suus en JFT beiden omotesten. Dat was niet de afspraak ... Bebekje, hoe is het bij jou? BB, heerlijk vooruitzicht en hopelijk kom je inderdaad zwanger terug, dat zou geweldig zijn. Peps, geen idee, heb geen verstand van tempen, maar er zijn er hier genoeg die er wel meer van weten. Marnat, lekker druk bezig geweest dus.
Goede middag, Nou ben bang dat nu al ik slecht nieuws heb... Zit op cd 26 dpo 11 (normaal cyclus v 29 dg) en ging net naar het toilet en zag een kleur op mn papiertje die mij niet aanstond!! Ben dus bang dat mn ongi eraan komt... Ben wel een beetje verdrietig geloof ik.... De vorige keer(was ik wel zwanger) had ik ook op dg 26/ dpo11 een temp dip en ongipijn (en dacht ik dat t bekeken was) en toen ging mn temp de volgende dg weer omhoog maar daar reken ik nu niet op omdat ie toen in 1x omlaag ging en nu al 2 dg en ik had geen gekleurd wc papiertje. Is er iemand die hier nog iets positiefs van kan maken?? Voel nu ook nog n dikke pukkel opkomen en pijn in mn buik. Mijn ongi is 3 dg te vroeg maar ja heb dus wel een cyste dus misschien is dat de schuldige.... Hoop dat het jullie beter afgaat deze maand......liefs peps Grappig zie nu ineens dat ik eindelijk mn banner aan de praat heb gekregen en nu hoeft t niet meer!! Kunnen jullie mn temp nog checken in ieder geval!
Ben er weer en de trotse "mama" van drie embryootjes. Jammergenoeg was er maar eentje erg mooi en de andere 2 van matige kwaliteit maar ik zie hier op zp toch heel veel verhalen voorbij komen van meiden die zwanger zijn geworden van middelmatige embryo's. En daarbij komt, de vorige keer waren het 2 pracht embryo's en dat lukte ook niet. Dus ik ben er van overtuigd dat het dit keer gewoon gaat lukken. JFT, Suus, Bebek, Liesben en Desmo, ik kom dus naast jullie zitten op het wachtbankje. Desmo, wat erg van die kleine meid. Hopelijk gaat het gauw weer beter en kunnen jullie allemaal nog een beetje van de vakantie genieten. Suus en JFT, wat is dat nou, omo test. Daar doen we deze maand niet aan; dus eind van de week nog maar eens testen. BB: klinkt allemaal niet echt leuk. Ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak vinden. In elk geval mooi vooruitzicht die vakantie en dan zwanger terugkomen is nog mooier. Peps: sorry geen ervaring met tempen, oh zie dat je inmiddels duivels op bezoek hebt gehad. Baalen.
laduoch @ hoop en duim heel hard voor je dat ze alle drie goed gaan groeien meis. knuffie peps@ balen van je ongi knuffie.
Peps, aan je kaartje te zien gaat dit niet goed aflopen, ben ik bang. Balen joh! Schuift een extra rotan bankje bij, en duimt ook voor Ladouce. Bekijk bijlage 50269 Suus en ik zitten nog voor NOD he, dus we geven de moed niet op!
BB, klinkt inderdaad niet fijn, hoop dat ze hier snel de oorzaak van vinden. Peps, balen. Ladouce, m'n duimen draaien overuren voor je!
O Ladouce...wat spannend meis!! Hoop zooo voor je dat er mínstens 1 blijft zitten! Maar wie weet wel twee of drie...
wat fijn dat TP in elk geval gelukt is ladouce.. we gaan voor je duimen.. hoelang duurt het nou voor je bloed mag prikken?
Zo pieuw weer bijgelezen Ff denken hoor,oh ja desmo gatver wat vervelend allemaal, heel veel beterschap aan het arme schaapje. Ja das zo gebeurt he bij een kleintje. Peps lagere temp duide bij mij altijd de komst van de duivels aan, behalve de laatste keer werd hij 1 dag laag en toen ras omhoog. Ladouce ik ga voor je duimen meis. Bebek je doet nu maar eens geen bebekje deze maand hoor maar gewoon een mooie rose test. Suus je maakt het nog steeds spannend he, die laatste dagen voor NOD ook. Vreselijk vond ik ze. Hier nog steeds met ienieminie piepkleine stapjes vooruit, nog steeds onwelriekend wondvocht en wat steekjes in de wond. Verder wat verhoging dus ontsteking is helaas nog geen verleden tijd. Door die verhoging mag ik niet wandelen met Xander maar moet eerst even wat conditie op doen door af en toe uit bed te gaan. Vanmorgen geslapen tot kwart voor 8 (goed he van Xander ) samen om 9 uur weer in slaap gekukeld om tegen half 12 wakker te worden van Xander die aan mijn lip lag te pulken. Toen ik mijn ogen opendeed had hij de grootste lol en kreeg ik meteen een stralende glimlach
koffie@ stap voor stap kom je er wel weer meis. en ja als je dan wakker word zo heerlijke glim lach van xander dan gaat het weer goed met mams toch?
Hmmm, zonde peps. Maar gezien je dip ben ik toch bang dat je ongesteld gaat worden... Ladouce, welkom op de bank! Bank met poes nog wel zag ik, gezellig! Nu maar hopen dat de beeb mooi blijft plakken! Koffie: heerlijk wakker worden denk ik zo?
Haai allemaal Heb niet alles terug gelezen hoor....ben ik te lui voor vandaag Maar las wel dingen over doorzettende ongesteldheden enzo.Dat was niet de afspraak! Zelf begin ik al meer te neigen naar een mislukte innesteling . heb wel weer een stapel zwtesten besteld Mijn cyclus is iig wel weer wat langer nu...zit nu op dag 26 en heb wel licht bruinverlies,maar nog geen menstruatie.Dus ik zou zeggen:jeej!voor de herstellende cyclus van Suus
* Bebek zit diep ingegraven onder een steen, voorzien vn donderwolkjes en een tranendal en komt er voorlopig niet onder uit* | | | | | \/