35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tussenin.
    Ik ben niet zo iemand die elke dag rond zelfde tijdstip tempt. Ben ik te lui voor ;)
    Dan moet ik op vrij dagen de wekker om 05:45 uur zetten. Dus ik temp of om 0545 uur, of om 0800 uur. Vanmorgen was 0645 uur. Heb je niks aan he? ;)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Enne..omo? Dat was toch niet de afspraak?

Meiden ik ben off. Heb net anderhalf uur in de kou gezeten, stroom was uitgevallen. Dus geen verwarming, geen warm water, geen koffie!
    Maar nu doet alles het weer, jeej :D

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Diana heeft er wel bijgezet,dat ze voorlopig alleen meeleest....en ik zie haar idd regelmatig voorbij komen.....alleen *ik durf dit eigenlijk niet te zeggen na het laatste akkefietje* ze gaat deze maand al bevallen en dan weer weg uit dit topic...en dan staat er dus iemand op de lijst,die hier waarschijnlijk nooit geschreven heeft......aan de andere kant is het voor andere 35plussers wel fijn als er zo hoopvol weer iemand op de bevallijst staat.....wat vinden jullie?
    Sorry Diana....wij bespreken altijd alles openbaar.

Voor de duidelijkheid....ik vind er nog niks van.Voelt alleen raar een onbekende op de lijst te hebben *rent alvast weer hard weg* ....maar vind het niet zo storend als de vorige keer.

4. Suzanne68

Hahaha...ook echt erbij vermelden,dat je zonder koffie zat...grin :D
    Alweer een beetje opgewarmd Liesben?

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, ben het met je eens hoor, vandaar ook dat ik de vraag stelde. Ik ben trouwens ook degene die Maels van de lijst heeft afgehaald omdat die NOD al januari was en als je dan op de lijst staat moet je 'm ook wel bijhouden.
    Ik ren trouwens wel hard achter je aan als er "geslagen" gaat worden al gaat het nu niet zo hard met die sneeuw.

6. Suzanne68

*gaat gauw haar NOD veranderen op de lijst* grin :D

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zoiets Suus:

8. Suzanne68

Sprekend!!!:D

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dan moet jij mijn verloren zus zijn :D

10. Suzanne68

Jeej!Ik heb altijd al een zus willen hebben! :D

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :x Rode middag...

Bebek, schuif eens op....laten we wat meer stenen erbij pakken, zo, dat is beter.
    Bekijk bijlage 50468

12. Suzanne68

*ligt in een stuip om JFT*

wel balen van de rode middag meis :(

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Als er nog iemand bij wil... wel graag gordijntjes meenemen...

Tja, gewoon ronduit K U T. Maar wel zekerheid. Kreeg gisteren van iemand op een paardenforum een PB, en die vertelde dat iemand op energetisch niveau en met druppels haar baarmoeder weer in orde had gemaakt (ik geloof daar wel in, een lijf is vaak niet in balans), en die was nu 21 weken zwanger, heb uitgerekend dat ik nu 22 weken en 2 dagen zou zijn. Op zo'n moment voel ik wel even flink zelfmedelijden hoor, en dat mag ook, een zwelgje hier, een zwelgje daar...

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is wat ik nu ook eerst met Sopje ga doen, die krijgt korrels om de schade van de eerdere vaccinatie te ontstoren, voor ik haar opnieuw laat prikken.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

He bah JFT...dat was niet de bedoeling!!!

Suus: ja, ik had zo'n zin in koffie....Maar ik ben inmiddels opgewarmd, gedouched en ruim voorzien van koffie ;)

En wat betreft "onbekende" dames...
    Tja, ik vind het altijd dubbel.
    Zolang mensen af en toe meekletsen hier mogen ze wat mij betreft op de lijst. Maar als ze alleen meekletsen om te melden dat ze zwanger zijn en vervolgens nooit meer terug komen.....dat vind ik ook lastig/moeilijk/vervelend/dubbel of wat dan ook. Ok, het is positief als er weer een 35+ zwanger is, maar ik vind het ook een beetje zout in de wond als iemand alleen maar even meld zwanger te zijn en vervolgens nooit meer terug komt hier...

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    JFT ook de duivels op bezoek...:( Knuf voor jou!

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik nu even aan het nadenken ben of ik misschien ook wel contact met die persoon opneem. Dat kennisje van die pb had allerlei schimmels in haar lichaam, waardoor de boel uit evenwicht was, baarmoeder was in slechte staat, ook heeft hij haar van Lyme afgeholpen.
    Wie weet kan ik er een consultje aan wagen, hij heeft ook praktijk in Zwijndrecht. Of wellicht weet hij iemand hier in de buurt.

Nu even naar paps toe, medicijnen klaarleggen voor de rest van de week.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jtf@ duivels op bezoek grr . dat is niet de afspraak hihi knuffie voor jou.

vanmiddag naar het ziekenhuis om 15 uur.
    als ik terug kom wel een update.
    moet nog wel boodschap doen voor mijn schoonouders.
    en auto terug geven.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :(

waarom vliegt iedereen op rood?

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Denk dat het in elke geval geen kwaad kan Jft..
    Er zijn soms nu eenmaal dingen waar de reguliere geneeskunde niet veel mee kan maar waar homeopatisch wel goede resultaten mee te behalen zijn. Kinkhoest is ook zoiets. Ze moeten er natuurlijk toch doorheen als ze het krijgen maar het kan aanzienlijk schelen en veel milder verlopen.
    Een gewone arts kan er niets mee.

Las op een forum een post van een moeder die vertelde dat ze haar dochtertje had laten ontstoren na de waterpokken. Ze bleef maar zo hangerig en moe, terwijl de ziekte al over was. Er verscheen tijdens de kuur weer 1 grote waterpok op haar borst en ze werd weer wat ziekig. Daarna begon ze snel op te knappen. Toch bijzonder, vooral die ene waterpok die verscheen. :D

Deel Deze Pagina