Ik vind sowieso dat ze van ijs geen lightversie moeten maken. Net als chips... Als ik ongezond eet, wil ik ook echt ongezond eten. Inclusief alle calorieen. Zo, en nu ga ik aan het werk (als iemand er naar vraagt hebben jullie me op dit tijdstip hier niet gezien!)
die meing deel ik helemaal liesben! ijs is ijs en als je op je lijn wilt letten, dan neem je maar een glaasje water! ik bestel vaak pakjes voor dochterlief bij www.babybij.nl en dan de snoozy... vind ze zooo leuk
Hai lieve forumdinnetjes Eerst een dikke knuf voor Bebek, Suus, Nicole en natuurlijk Ladouce die voor haar centjes moet knokken (belachelijk !!!!) Ik zag ook schattige pakjes voorbij komen en Limmeke die haver eet, meid wat zul je gebaald hebben. Ik ben dan wel een paard want ik vind havermout heerlijk. Hier gaat HET virus rond, misselijk, overgeven en diaree (eet smakelijk ) de een na de ander gaat neer, gelukkig mijn zoon, dochter, Xander en ik (nog) niet. Jullie hebben gelijk hoor, oke die ontsteking is vervelend, zeer vervelend maar ik heb wel alle tijd voor Xander. Wat zal dat een verwend nest worden Huilen laat ik hem nooit dus dat heeft hij zo door natuurlijk. De sfeer is hier wel k** met al die zieken maar ja gelukkig heb ik jullie nog.
No way dat mien peerden haver te vreten krijgen!! Maar ik begrijp wat je bedoelt Je omschrijft het errug leuk!
Jakkie bah. Kan me helemaal indenken hoe dat is Limmeke, denk je wat lekkers te nemen is het iets anders. Ik heb zowieso nooit light producten met prikkelbaar darmpje is dat echt niet goed. Kreeg alleen maar meer last dus voor mij geen lights! Hier sneeuwt het weer, ben gelukkig voor de sneeuw weer binnen. Boodschapjes gedaan, ga zo lekker koken. Vanavond een of andere zuurkoolschotel uit de oven en ook vanavond maar dat eten we dan morgen, hachee. Is altijd zo lekker en dan zeker als je het een dag laat staan. Doe dus zo direct m'n koks muts maar weer eens op. Suus, volgens mij ben je echt mijn verloren zus. Ik kan ook altijd zo vriendelijk zijn tegen dat soort lui. Volgens mij sta ik bij verschillende callcenters al op de zwarte lijst. Nuon, VGZ, de Friesland, Connexxion etc. Maar mijn lief is er blij mee, hij kan nooit bot doen, is zo'n schat. Nicole, kan me voorstellen dat je een traantje laat. Is toch niet niks een kindje verliezen; Eline zal je altijd bij je dragen en ze waakt over haar broertje. Koffie, volgens mij was Xander anders ook wel verwend, kan toch niet anders. Hopelijk blijf jij verlost van dat virus, kan je er niet echt bij hebben. Oh Lotuss, leukkkkkkk. Als een van de drie een meisje is ga ik daar zeker kijken.
ik ga zo terug lezen meiden hoor. update van mij. ik mag weer alles doen joepie. het zag er prima uit. we mogen voor isci of ivf zij ze, het zaad van manlief is slecht helaas. we mogen weer klussen eigenlijk met condoom een half jaar, omdat de baarmoeder zijn tijd nodig heeft schik. maar wij mogen er voor gaan want we hebben 3 keer 10 procent kans op zwanger worden. als we blijven roken. 3keer 17 procent kans op zwanger als we niet roken. de kans zo klein is mogen we gewoon weer klussen. we zien wel waar het eindigt meiden.
Als 1 van de 3 een meisje is....hihi...klinkt zo grappig en wie weet zo waar strakjes! He bah....Koffie een virus in huis... @Ladouce.....die van mij is ook altijd vriendelijk en geduldig aan de telefoon.....zelf als ie eigenlijk woest is....dat is helaas een eigenschap ,die ik niet bezit.Ik vind altijd alles onrecht Ik heb een zus!!
En ik voelde me al zo naar....krijg ik net te horen dat manlief over 4/5 jaar een collega gaat opvolgen,die echt zo'n beetje nooit thuis is vanwege de grote bergen buitenklussen.....jippie als je een kind hebt!En ook zonder kind jippie!
@Marnat....even kijken of het nu goed begrijp hoor. Je mag een half jaar niet zwanger worden vanwege je buik en daarna ga je aan de ISCI of IVF?
Nou ja...het is pas over 4 jaar.....misschien is dat hele bedrijf dan allang over de kop....en het is kiezen tussen deze man die de liefde van mijn leven is met al die nare dingen die bij zijn werk horen erbij,of niet deze man.....dus...tsja... En gister vroeg zijn moeder voor de 80.000ste keer aan hem waarom ie niet mee was gegaan met vrienden op wintersport(zonder mij dan he) en manlief weer rustig uitleggen,dat hij vorig jaar al 10 dagen zonder mij weg was geweest.En hij is al 2 maanden per jaar weg voor zijn werk(minstens) maar dat mens mij toch weer fijn het gevoel geven,dat ik een of andere claimende tr*t ben.
*een teken van leven vanonder mijn steen* Balen Suus en JFT, dat jullie die ellendelingen ook op bezoek hebben gehad! :x Maar stiekem wel fijn dat ik nu niet alleen boos zit te zijn op mijn nepeieren en baarmoeder met wegversperring en omleidingen Ladouce, dat is idioot zeg, van dat ziekenhuis! Volgens mij sta je volledig in je recht hoor, maar dat neemt niet weg dat het zwaar K U T is dat je er nu weer achter aan moet! Nicole, ik kan heel weinig toevoegen aan je verhaal, behalve dat ik het helemaal met je eens ben dat Eline* altijd je eerste kindje zal zijn! Ik weet zeker dat ze ook altijd bij je is en nu waakt over die kleine neanderthaler in je buik! Dikke knuf meis en kom hier maar lekker uithuilen hoor! Suus, vind dat je groot gelijk hebt over nieuwelingen die hier binnen denderen met hun bleriehoera-verhaal, zonder zich voor te stellen! Maar dat wist je al Enne, ik zie jullie ook echt als mijn vriendinnen hoor!! Lotuss, te lief weer die pakjes! Kan ik ze ook bestellen met baby erin? BiBi, ben je weer bijgekomen van je stapavondje van de week? Was het wel gezellig? Limmeke eet paardenvoer Als je maar niet nu ook kruiwagens vol stront gaat produceren, zoals de peerden van JFT Dopje heeft in zijn eigen bedje geslapen maar heeft zoete wraak genomen door om half zes de dag te laten beginnen...kind naar mijn hart Suus heeft de belastingdienst netjes met hun eigen autootjes laten spelen; braaf zo Suusman; dank je voor de knuf!! Hier gewoon weer ronduit een schijthumeur. Heb erge buikpijn wat ik anders nooit heb en zelfs de tampons hebben last van de wegomlegging, want willen niet echt soepel de goeie richting op, net als de sukkelzwemmers van Lief. Vervolgens op mijn werk weer een gewelddadig incident waarbij een collega gewond is geraakt; da's het derde incident in 5 dagen en dat vergt een hoop van ons. En toen ging ik naar huis en bleek de weg hier één ijsbaan te zijn, waardoor ik eerst 45 minuten in de bus heb gezeten, om vervolgens als klap op de vuurpijl tien minuten te doen over 1 halte. En toen ging ik ook nog op mijn platte bakkes, dus feest compleet :x
Koffie, ga gauw in je cocon zitten met je kids, zodat jullie geen eng virus oplopen! Marnat, fijn dat je alles weer mag doen meis! En we gaan gewoon duimen dat ze ernaast zitten met hun tien procent en dat jullie heel snel op mooi roze gaan!
Nou weet je wat het is,het werk zelf is gewoon heel leuk en als je vaak nee zegt,dan word je gewoon afgevoerd naar radio 2 en mag je je dagen daar in de studio slijten....en dat is saaaaaaaaaaai.Hebben leuke programma's hoor,maar veel saaie diensten.En als hij dit niet doet,dan heeft hij ook het gevoel,dat er geen groei meer zit in zijn werk. Misschien overdrijf ik hoor,ik hoor alleen....ik ga over 4 jaar de baan van S.overnemen en weet dat S.veel in het buitenland zit voor zijn werk.Dus ik hoorde alleen maarver 4 jaar ben ik nog minder thuis dan nu.En ik vind nu al eigenlijk niet te doen.Dus alles wat er nog extra bovenop komt op wat ie nu al doet vind ik niks....... Maar ik hoor het net aan de telefoon en hij zit nu live uit te zenden ergens...dus ik kan ook niet meer vragen hoe en te wat....me er alleen maar nog een paar uur druk over maken.
Ja...dat is lastig dan... Zou er ook echt niet blij mee zijn, snap het best.. En het heeft niets met claimen te maken, gewoon dat je hem graag bij je hebt! Claimen is iets anders vind ik..dan gun je een ander niets. En ik vind het heel logisch dat hij bij jou blijft en niet met vrienden op vakantie als hij voor z'n werk al veel weg is hoor! En ook lief van hem...misschien is hij wel net zo graag bij jou!