35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Gedeelde smart is halve smart ;)

Bleriehoera-verhaal......grin.:D

Je hebt echt je dag vandaag!knuffffff

2. Suzanne68

@Lotuss.....mijn schoonouders hebben zelf een relatie,dat mijn schoonpa een paar dagen van tevoren in de agenda van mijn schoonmoeder schrijft,dat hij 2 dagen weg is voor zijn werk,dus het niet eens vertelt.Dus kwa relatie waren ze toch al niet mijn grote voorbeeld.Maar vind het gewoon irritant,dat ze hun manier van leven aan mij op willen dringen.Ik krijg daar altijd het gevoel,dat ik manlief beperk ofzo.En dat is misschien met sommige dingen ook wel zo,maar ik heb toch geen relatie om altijd maar in mijn uppie te zitten.Dat kan ik alleen ook.

3. Suzanne68

Sorry hoor allemaal....ik zit een beetje in de zeurmodus....

4. Suzanne68

*Suus heeft iedereen weggejaagd:(*

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

nee dat is vanwege de baarmoeder die moet herstellen.
    maar omdat wij zo weinig kans op zwanger worden hebben , mogen we gewoon klussen zonder bescherming,

15 maart uitleg over isci en ivf.

bebek@ dankje meis hoop ook dat ze het mis hebben maar we zien het wel.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee hoor Suus! Was je een pb aan het schrijven..:D
    Daarkan ik ook slecht tegen ja...en inderdaad, dan kan je beter alleen leven!

7. Suzanne68

@Lotuss....ik zag het....lief van je!
    @Marnat....spannend hoor!Ik hoop,dat je als je baarmoeder een beetje geheeld is,gewoon spontaan zwanger raakt.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, ik zou dat ook niet leuk vinden hoor, als Lief bijna niet meer thuis was! Is geen zeuren en ook geen claimen; dat is gewoon dat je graag samen bent met je Lief! En schoonouders...tja....die moeten zich niet met jouw relatie bemoeien. ozo. Leven en laten leven!

Ow enne, mij jaag je niet zo snel weg hoor ;) Was even met puppie uit en het weer is echt bizar; je ziet geen hand voor ogen want het stormt kleine, venijnige sneeuwtjes! Ach ja, kusjes van de wolken denken we dan maar...en hopen dat het echt zo slecht wordt als ze zeggen, want dan rijden morgen de bussen misschien niet! :D

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hihi...kusjes van de wolken ja...moeten ze er niet stiekem bij bijten alleen! Stoute wolken..

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *proest* :D
    Foei stoute wind-die-zere-sneeuwkusjes-veroorzaakt!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga aftaaien...heb zere buik en een schijthumeur!

Knuffel voor jullie allemaal en ook eentje voor mijn kloon :D

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow enne; slaap lekker en morgen gezond weer op!
    En als jullie de weg nog op moeten: succes en doe voorzichtig!

Liesben; jij hebt late dienst he? Doe in godsnaam voorzichtig straks, want als het bij jou net zo'n ijsbaan is als hier, is het levensgevaarlijk!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole, natuurlijk is en blijft Eline* jullie eerste kindje. En gek is het absoluut niet dat als je soortelijke ervaringen van andere mama's hoort, dat de waterlanders dan gaan stromen.
    Dikke knuf.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, vreemde relatie, die van je schoonouders. En nee, zo'n relatie zouden denk ik weinig mensen willen hebben.
    Kan me goed voorstellen dat het je totaal niet trekt dat je mannetje straks naar een job gaat waarbij hij bijna niet thuis is. Daar heb je toch geen relatie voor.

Bebek, dikke knuf. Lijkt me erg pittig, die incidenten op je werk.

Marnat, fijn dat jullie er toch al weer voor mogen gaan en hopelijk gaat het toch vlotter dan voorspeld door de gyn. (al blijft het vanwege je buikwond toch beter om de eerste 3 maanden niet zwanger te raken)

Koffieleutje, gezellige boel bij jullie met al die zieken. Beterschap daar.

Hier is inmiddels ook alles weer wit. Joepiejeee. Iedereen die vanavond nog de weg opmoet voorzichtig aan maar.

15. Suzanne68

@Dombo....hoe gaat het eigenlijk met het stabiliseren van je gewicht?

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve knuffels.
    Is heel dubbel, ben heeeeel blij met deze zwangerschap en voel me zo bevoorrecht dat ik hier van alle meiden gewoon 1 van de weinigen ben die zwanger is op dit moment. En dat is tegelijkertijd verdrietig omdat ik wil dat jullie ook allemaal zwanger worden!!!!!
    Maar wel fijn dat we hier kunnen klagen, zeuren, huilen schreeuwen en lachen met elkaar.

We hebben meer goed roze nieuws nodig, echt (bijna)iedereen lijkt in een dipje te zitten.
    Ik zou zeggen laat het vruchtbare voorjaar er maar aankomen!!!

Oh ja en heb besloten dat ik gas ga terugnemen op mijn werk, ga geen vergaderingen meer doen en ga proberen de woensdag af te schuiven op een collega (die gaat dat tijdens mijn verlof ook doen) En dan de donderdag en vrijdag alleen de middag/avond op school en de rest van het werk doe ik thuis. Ik denk dat dat een stuk gezonder is en hoe meer ik aan het idee wen hoe blijer ik er van word.
    Dan maar eerder met verlof (dat is wel het verplichte gevolg ervan als je eerder "ziek" wordt door de zwangerschap)
    Ben trots op mezelf (nou maar hopen dat ze het op het werk ook begrijoen want alle andere mama's hebben gewoon part- of fulltime doorgewerkt tot het laatste...)

slaap lekker ,
    Nicole

17. Suzanne68

Wat goed van je Nicole,dat je minder gaat werken!Ik ben ook trots op je!En wat de rest van de mensen op je werk ervan vinden,vinden we gewoon niet interessant ;) jij kiest gewoon lekker voor jezelf.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Nicole, ik vind dat een heel verstandig besluit van je. Je kindje gaat nu voor. Dat de rest wel 'gewoon' hun rooster heeft kunnen blijven volgen da's fijn voor hen, maar jij bent jij en niet hen.

Suus, vind het best wel een beetje lastig, dat stabiliseren, ben erg bang om aan te komen, maar op zich gaat het wel goed. Blijf goed op gewicht, met soms eens een uitschietertje naar boven, dan weer eentje naar beneden.
    Ben wel erg blij dat ik hier nu hulp bij krijg, want die heb ik hulp erg hard nodig.

Heb deze week een intake gehad bij het bureau waar m'n nieuwe diëtiste bij aan is gesloten en ik heb het gevoel dat zij me wel in het programma op willen nemen. Dan krijg ik ook nog wat gesprekken met een maatschappelijk werker en/of psych.
    En anders kan ik in ieder geval nog een paar keer bij die diëtiste terecht, dus wat dat betreft word ik niet helemaal voor de leeuwen gegooid.

Nog even en dan kun jij ook stabiliseren, of ga je toch nog proberen meer af te vallen?

19. Suzanne68

@Dombo....nou,nu het zo lekker blijft gaan wil ik eigenlijk wel proberen om naar een gezond BMI te gaan(67 kilo) maar ik zie er ook wel tegenop om weer te stabiliseren en dan weer zonder strak schema te gaan eten.Omdat(hoe stom het ook klinkt) ik door dat dieet ook wel wat te doen heb en het is zo'n uitdaging om elke dag weer toch gezond te eten en af te blijven vallen.Je ziet gelijk resultaat van je inspanningen en ik heb iets om trots over te zijn.
    Op gewicht blijven is veel lastiger...alhoewel het me de vorige keer ook aardig gelukt is.Ben toen een paar jaar op gewicht gebleven.
    En ik moet er nu ook wel aan wennen,dat mijn gezicht zo veranderd.Had jij dat ook?
    Eigenlijk vind ik lijnen nu het zo goed gaat wel leuk :) ik ben niet bang dat ik erin doorsla hoor,als het eenmaal zover is laat ik het ook zo wel weer los.
    Maar wat goed van jou,dat je naar een dietiste gaat.En wat psychische ondersteuning hebt.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo'n vermoeden had ik al wel, dat je nu het zo goed gaat nog wel even door zou gaan. Kan je geen ongelijk geven.

Vind lijnen zelf ook nooit zo heel erg moeilijk. Het je ertoe aanzetten en daarna stabiliseren wel. Ik vind het nu ook erg moeilijk om het los te laten. Je kunt wel zeggen dat ik er vrij obsessief mee bezig ben. Nou nog steeds nauwkeurig de calorieën en beweging bij en heb een innige relatie met m'n weegschaal, hoop echt dat dat allemaal minder gaat worden. Heb dat ook aangegeven bij het intakegesprek van gisteren. Dat de angst om aan te komen groot is en dat het op dit moment allemaal echt een obsessie is. Ik heb hun hulp echt hard nodig.

Morgen nog even om een verwijsbrief van de huisarts vragen, moet daar toch nog heen voor wat andere dingetjes, dus dan kan ik dat mooi combineren.

Deel Deze Pagina