Ladouce heeft mooie paaseieren Bebekje klust zich 3 x in de rondte.Op naar de blije roze streep! Jeetje Koffie....dat is schrikken.Kan me voorstellen,dat je van slag bent...
Koffie dat is schrikken zeg. Gatver k*t ziekte. Gecondoleerd en sterkte. Ladouce jij hebt wel goed nieuws gekregen vandaag. Wat kan je toch blij zijn met een ongesteldheid dan hè! Jij hebt straks een 'paaseierstok' vol mooie 'paaseieren'. En leuk dat je bent geslaagd met shoppen.
Ladouce mag eieren rapen met Pasen Was het niet zo dat Pasen iets te maken heeft met het nieuwe leven enzo? Ik heb nu besloten van wel en ladouce gaat daar het lichtende voorbeeld van zijn!!
Ik heb juist het idee dat we het deze maand hélémaal niet goed doen! :x Vraag me niet waarom, want dat weet ik ff niet! Ik heb trouwens een foto gekregen van mijn zusje van heel, heel lang geleden....Sjesus wat was ik een lelluk kind zeg! En dat terwijl ik wel een hele mooie baby was.... *zoekt chinrub smiley*
Die op je Hyves staat? Helemaal niet lelijk joh! Komt door de mode denk ik, lekkere korte pony.. Je had een lekker koppie juist! (nog hoor )
Ladouce, wat heb je trouwens een supergave banner!!! Ik ga zo even met puppie lopen en dan mijn haar verven...als ik daar nog zin in heb Ik had nog een verpakking staan, maar eentje is te weinig, dus heb er maar eentje bij gekocht, kan ik die drie glanzende witte haren wegwerken
Nee man, het is echt té erg gewoon!!! Ik zal es ff aan mijn zusje vragen of ze die bloempot die model heeft gestaan voor mijn kapsel ook nog ergens bewaard heeft!
Ow meiden, ik heb de link met onze NOD lijst ff onder mijn banner geplakt...kunnen we hem heel snel en makkelijk terug vinden
Ik ga even mijn hondenkind uitlaten, voordat het noodweer hier losbarst, want er komt me een lucht aan! Tot laterssssss!
Wat is apelook?? Ik was gelukkig net op tijd weg, want toen ik bijna thuis was begon het flink te regenen en als ik zie wat voor lucht er nu nog aan komt Ik ben blij dat ik niet meer naar buiten hoef!! Lief is vanavond laat aan de beurt Naja, wat ik net weer hoor....een buurvrouwtje van mij (nogal een apart en ingewikkeld geval ) had een hond, dat was echt haar maatje. Vorige week heeft ze hem moeten laten inslapen. Reuze zielig en natuurlijk groot verdriet, heel begrijpelijk. Nu heeft ze vandaag weer een nieuwe hond opgehaald, wat ik al vrij snel vind, maar ze is alleen, dus ok. Ze heeft het beestje (retriever van 1 1/2) vanmiddag opgehaald en ik kwam haar net buiten tegen; hartstikke leuke, enthousiaste hond! Zegt ze; ja, maar hij staat alweer op marktplaats, want hij trekt zo Ik word daar dus echt zoooo pissig van he! Ik zeg; jezus joh, je hebt hem net, zou je het beestje niet een kans geven?? Het is geen paar schoenen wat je terug brengt omdat ze niet zo lekker zitten!! Mijn hond trekt ook en ik heb naar een oplossing gezocht én er eentje gevonden in de vorm van een gentle leader! Nu gaat ze gelukkig de hond weer van marktplaats afhalen en zo'n ding aanschaffen, maar ik zie het gebeuren dat het arme beest binnen de kortste keren weer huisloos is...
Bebek wat een rare actie van die buurvrouw zeg. Ik ben blij dat jij haar bent tegengekomen, voordat die hond weer moest verhuizen. Hoop maar dat ze die riem wat vindt. Ik vraag me wel af of ze wel goed is voor die hond ..... als je al zo makkelijk doet om er vanaf te komen.
Ja, ik vraag me dat ook af IS. Ik word er zo vreselijk boos om, als mensen zo met dieren omgaan! Ik heb haar net de gegevens van de site gemaild waar ik die riem heb gekocht en morgenmiddag ga ik naar haar toe om de mijne even te laten passen, zodat ze de goeie maat koopt. Zie haar er nog voor aan dat ze de verkeerde maat koopt en die ziel zijn snuit kapot trekt :x Dus gaat Bebek zich er maar weer even mee bemoeien!
Ladouce, ik wens je prachtige paaseitjes toe! Koffie, gecondoleerd meid. Bebek, 1x in de twee dagen klussen rond ei is voldoende hoor. Misschien is het wel beter dat die hond zsm naar een andere (goede) baas gaat, voordat deze mevrouw 't arme hondje verknald.
Het mooiste is nog wel dat ze zelf de dierenbescherming al een paar keer gebeld heeft voor een ander stel hier in de flat, omdat die zo slecht voor hun hond zijn!! Ik denk dat zij wel lief voor het beest is hoor, hoewel die vorige echt een heel zielig staartje had...het was meer een antenne met een paar haren erop Ze zei dat dat van ouderdom en allergie kwam en verder zag ie er goed uit, dus tja. Ze ging met die hond ook om twee uur en vijf uur 's nachts wandelen omdat hij zijn plas niet meer kon ophouden, dus op zich heeft ze wel veel gevoel voor het beest.... Sommige mensen zijn gewoon te dom om te poepen D) en die kiezen dan de gemakkelijkste weg, terwijl er hartstikke veel oplossingen zijn!