35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat was gisteren ;)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ook flauw dat niemand er dan even een felicitatie op heeft gezet hier :p
    Dus ik laat hem gewoon staan en zeg: ALSNOG van harte gefeliciteerd Des! ;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb het (ook iets te laat) gisteren al op dr Hyves gedaan :D

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ga even een zomerse feestoutfit strijken, haartjes in de plooi vouwen, gezicht erop schilderen, kadootjes inpakken. Druk druk druk :D
    Tot morgen dames.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoi meiden,

Hier even kort berichtje, na Juarno heb ik nu ook de griep te pakken. Afgelopen dagen op bed gelegen en begin nu een beetje op te knappen. Ook heb ik weer last van zware ongi, dus voel me niet zo lekker.
    Dacht, zal het even laten weten dat ik er nog wel ben. Zit me alleen de afgelopen weken lichamelijk niet zo mee. Eerst kaak en nu dit weer.
    In ieder geval allemaal een fijn weekend en iedereen een dikke knuffel. Ik hoop dat ik over een paar dagen weer genoeg puf heb om mee te kletsen.

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo, sorry maar alsnog gefeliciteerd.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Oeps desmo vergeten meis nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesben, balen van de witte test :(

Koffie, er bestaan nou eenmaal eikels op de wereld...... zoals o.a. mijn baas.

Bebek, beterschap!
    Morgen je eisprong? Als je dan vandaag en morgen kan klussen zit je helemaal goed.

Ook beterschap aan JoMi.

Desmo, nog van harte!

Ik voel me k.u.t., haak weer af voor vandaag.
    Doei!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Natas, knuffel!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je moet dinsdag pas ongi worden?
    O..dan zou het niet raar zijn dat je test wit is..
    Je hebt in de ochtend getest dus ik tel de zaterdag gewoon nog mee als dag, dan is het nog 4 dagen..het kán nog!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Beterschap Bebek en JoMi!
    Toch maar ff klussen vanavond he Bebek..;)

Knuf Natas..:(

Ik heb Desmo ook op haar Hyves gefelicteerd.
    Was makkelijk te onthouden want ze is op dezelfde dag als m'n zus jarig..normaal ben ik er niet zo'n kei in..;)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Poeh! Sopje is morgen 9 maanden! Die maanden vliegen om zeg... ze is ineens zo groot, heeft grote lol met haar zus en kan ineens veel meer. Zelfs een beetje meezingen met kinderliedjes.
    Het lalala van klein zigeunermeisje. Nou heeft ze dat ook wel 100 keer gehoord vandaag want ik was met een filmpje bezig. Staat op m'n Hyves, hihi..Roosje met lang haar!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoe is het Suus?

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lotuss wat een ontzettende leuke filmpjes, jee 9 maanden alweer, kon je de tijd maar even pauzeren...........

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je! :D
    Ja..vind het altijd wel weer lekker als ze wat groter zijn, betekent ook alles weer wat makkelijker meestal..;)
    maar het moet ook weer niet té snel gaan!
    Sopje mag zo wel even blijven, ze is nu zó schattig!
    Maar ja..de tijd he..tik tik tik...;)
    Maar veel foto's en filmpjes maken, kan je later lekker met zo'n samengeknepen gevoel van heimwee terug kijken..:p

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieverds allemaal bedankt voor de felicitaties, hier en op Hyves :)

Het was echt de hele dag feest gisteren en we hebben een poepleuk feestje gehad. Vandaag wel een beetje een houten kop, maar dat was het waard.

Hier helemaal niks bijgelezen en met mijn ouders in huis is het ook behoorlijk druk (en gezellig hoor). Dus sorry voor mijn ongezeligheid maar ik ben gewoon even te druk met van alles en nog wat :)

Succes voor iedereen die het nodig heeft en allemaal een dikke knuf

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dikke knuf. Niet zo gek dat je je kut voelt, het echte verwerken begint nu pas. Nogmaals sterkte meid!

Liesben, een omo-test. Bah. Mag ik toch nog even voor je door blijven duimen?

Jomi en Bebek, beterschap!

Desmo, oeps, verjaardag vergeten. Alsnog van harte meid!

Lotus, je meisje al weer bijna 9 maanden. Time flies!

Limmeke, bedankt voor de tip, maar het anti-candidadieet volg ik eigenlijk al ruim 15 jaar voor zo goed en kwaad als het ging met m'n eetverslaving.
    De afgelopen 10 maanden hou ik me er overigens wel goed aan, heeft me alleen niet geholpen. Gelukkig wel sinds gisterenavond jeukvrij, nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik geen nieuwe kuur meer nodig heb.

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Vanmiddag even lekker bezig geweest in de tuin. Gras is weer gemaaid, m'n stukje grond voor de moestuin is klaar voor gebruik, kan ik daar volgende week lekker mee verder.

Morgen vieren we hubby's verjaardag. Daarvoor net nog even 2 appeltaarten gebakken. Nou ja, 1 zit er in de oven, de ander staat klaar om erin te gaan. Zo dadelijk nog even een kwarktaart maken. De bodem heb ik al gebakken. Ben benieuwd hoe de kwarktaart gaat worden. Is voor het eerst dat ik er 1 maak die voor mij verantwoord is. (suikervrij, gezoet met appeldiksap).

Morgenochtend nog de hartige taart voor het avondeten klaarmaken, beetje poetsen en klaar is Klara. Het ziet ernaar uit, dat we morgen lekker buiten kunnen zitten. Ze beloven 16 graden met veel zon. Alleen hopen dat Yelina dan weer beter is, anders blijf ik alsnog met haar binnen. Ze is vanavond met 38 koorts naar bed gegaan en ik heb liever dat ze morgen koortsvrij is en blijft zodat ze maandag gewoon naar het KDV gaat. Anders gaat er weer een werkdagje voor mij verloren. Dat zou toch wel balen zijn.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Na de witte test gisteren, is mijn temp vanmorgen flink gezakt en heb ik menstruatiepijn (buikpijn, hoofdpijn). Wel nog hele zere borsten, maar ik denk toch echt einde oefening.
    Dus ik ga op zoek naar een hunebed, graag volledig ingericht.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    He bah Lies.....knuf meis..
    Het wordt gewoon tijd dat het raak is bij je! :x
    Geduld op blijven brengen valt niet mee he...

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil geen geduld meer hebben. Ik ben er zo klaar mee.

Deel Deze Pagina