35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kansen om zwanger te worden - Zwangerschapspagina

Hier nog even een linkje geschreven door een van de verloskundigen van dit forum. Altijd boeiend om te lezen.
    Lees ook het stukje over alcohol in kleine hoeveelheden..balen! ;)
    Je mag ook niets..:x

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Snap het Lies...
    Ken het gevoel nog wel, deze dagen zijn hell..je hebt ook het idee dat het gewoon nóóit meer lukt dan he..
    Maar toch is het ineens raak op een keer..;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is goed met ze, ze kunnen met zijn allen de boom in. Ik mag niks, al anderhalf jaar niet. Blijkbaar is het mij niet gegeven om kinderen te krijgen. Dus ik drink gewoon mijn glas wijn op zijn tijd.

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Het is zelfs normaal er twee jaar over te doen..

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Veel te lang he..dat is bij veel diersoorten toch makkelijker.
    Maar goed..dat zal z'n redenen wel hebben.
    De natuur past zich meestal zelf aan.
    Maar je zit er maar mooi mee..de natuur sucks soms gewoon..

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk er steeds harder over na om gewoon te stoppen. En dus ook geen IUI te gaan doen. Ik kan er gewoon niet meer tegen.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan ik me ook wel wat bij voorstellen ja.
    Vooral deze dagen zijn zó k#t..

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Toen ik zwanger wilde worden van m'n oudste heb ik er bijna twee jaar over gedaan..(en ik was pas heel begin 20)
    Toen ging het ook nog eens 2x achter elkaar mis. Gelukkig ging het daarna wel allemaal probleemloos en snel maar ik weet nog goed hoe wanhopig ik me voelde. (had ik bij de meiden ook weer maar dat duurde niet eens zo lang gelukkig en toen had ik het toch al 2 keer meegemaakt, dat scheelt toch)
    Ik weet nog dat ik buiten een kind om mama hoorde roepen en dat ik moest huilen omdat ik zelf ook zo graag zo genoemd wilde worden. Of hoe rot ik me voelde als ik bij de bushalte een meisje hoorde zeggen dat ze nu 4 maanden zwanger was...
    En dan de tijdsdruk er nog bij, op deze leeftijd...valt niet mee allemaal..:(

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Yep....:(
    Toch hoop ik dat je het nog even op kan brengen allemaal.
    Maar ik snap ook heel goed dat mensen er een punt achter zetten op een gegeven moment. En vooral dat je je rust terug wil..
    Dat niet alles meer staat in het teken van kinderen krijgen.
    Moe van alles is het goed woord denk ik ja.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Kom even snel Liesben een knuffel geven.

Duik ik gauw me bedje weer in, voel me nog niet zo vandaag.

12. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Lees de teleurstelling en het achterliggende verdriet van Liesben :):( en kan me er ook alles bij voorstellen. Hoewel wij pas in ronde 11 zit, slaat ook hier de twijfel toe, maar we geven nog niet op hoor:D. Maar de stap naar de MMM is momenteel nog even te groot voor ons.

Als je alleen met heel veel graag willen een beebje kon maken dan waren er al heel veel meer meiden hier zwanger geraakt8). Maar helaas zo werkt het dus niet. Veel geduld en iedere maand weer door die hormonale schommelingen, iedere maand weer het gevoel van zou het dan toch...... maar ook weer de teleurstelling van helaas niet.... en hoewel ik het een ieder gun denk je soms toch een beetje ego waarom ik niet en een ander wel..... ;)

Hele dikke digiknuf Liesben ;););)

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen,ben ik weer.

Allereerst een dikke knuf voor Lies.

Gisterochtend toen er weer niets gebeurde toch maar besloten om die pillen in te brengen.Vond het echt doodeng na al die horrorverhalen op dit forum.Had trouwens de nacht ervoor gedroomd over mijn opa(die leeft al een paar jaar niet meer) en was een levensechte droom...en mijn opa zei altijd:kind,wat moet,dat moet.
    Dus met die wijze raad van mijn opa toch maar besloten wel die Cytotec te gebruiken.Om 10 uur ingebracht en ' s middags begon ik al wat te bloeden.Om een uur of 5 meer bloed met krampen.Maar allemaal goed te verdragen.Ik had van het zkh Naproxen 500 meegekregen en die hielp heel goed.Stolsels verloren en wat bloed....echt veel minder dan ik verwacht had.Gewoon kunnen slapen om 10 uur en vannacht wakker geworden van de buikpijn om een uur of 3 en 1 stolsel verloren wat niet uit elkaar viel.Dus nou hoop ik dat dat het was.Ik heb nog wel buikpijn en verlies nog wel wat bloed en stolsels.Al met al is kwa pijn een zware menstruatie al niet van toepassing.Ik heb veel minder pijn gehad en veel minder bloed verloren als dat ik bij een menstruatie verlies.Nu zegt dit helaas meer over mijn menstruaties ben ik bang,dan over dat opwekken.Als alles schoon blijkt te zijn,heb ik echt dikke spijt,dat ik het de vorige keer niet zo gedaan heb.het viel me echt voor 300 % mee.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dappere Suus!! Wat fijn dat het meeviel...en nu maar hopen dat je alles kwijt bent.. het blijft naar allemaal maar als het nu klaar is valt dát in elk geval nog mee. Knuf!

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Liesben een hele dikke knuffel, ik begrijp dat je er klaar mee bent maar ik hoop dat je je weer op weet te laden.

Suus fijn dat je de pillen "mee vond vallen "ik hoop dat je lichaam nu klaar is en je het geestelijk weet te verwerken. Ook jij een hele dikke knuffel.

Dombo fijne dag vandaag en natuurlijk nog gefelciteerd met hubby. Hopelijk kunnen jullie lekker buiten zitten.

JowJow nog niet helemaal opgeknapt lees ik....

En hoe is het met Bebek ??

16. Suzanne68

Ja dat hoop ik ook,dat alles weg is....of nog weg gaat vandaag.
    Maar dan nog heb ik niet het gevoel dat ik nu iets vreselijks heb moeten doen.Het was het proberen dan nog waard....ook als er niets los is gekomen.Maar ik hoop van wel,want een curretage zit ik echt niet op te wachten.
    Zo dapper ben ik niet hoor....heb manlief naar de winkel gestuurd voor Valdispert extra sterk :D daar werd ik heel rustig van.Dat wachten tot er wat gebeurde vond ik echt zenuwslopend.Toen het eenmaal aan de gang was,was ik wel weer rustig.

17. Suzanne68

Dombo...ook van mij gefeliciteerd met Domboman.
    En Desmo...ook nog gefeliciteerd :)

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed gedaan Suus!
    Lichamelijk vielen die pillen mij ook mee.

Liesben, soms is het leven klote en oneerlijk. Gatver!
    Jullie wachten al zo lang, dat vreet aan je en is slopend. Bemoeienissen van anderen begrijp ik ook nooit zo. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, bijvoorbeeld ik drink en rook nu niet meer, maar dat is persoonlijk en zou het ook moeten blijven. Over de zware keuze van en de gang naar MMM, ook dat is voor iedereen anders. Ik zou het zelf denk ik wel doen omdat ik het gevoel zou willen hebben echt alles te hebben gedaan, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand anders beslist.
    Knuf!

Hier gaat het nog hetzelfde. Emotioneel in een zwart gat, lichamelijk voel ik me een wrak met giga koppijn.

19. Suzanne68

@Natas...geestelijk vond ik het ook wel heftig,...vooral bij het inbrengen.Het voelde toch als een kind met geweld wegdoen.Nou ja,dat is misschien wat overdreven,maar kan even de goede woorden niet vinden.Het bewust wegmaken van een kindje.Ook leeft het niet meer.Heb zelfs nog sorry gezegd tijdens het inbrengen.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam even spieken hoe het hier gaat....

Liesben, ik weet zo goed hoe je je voelt meissie....hele, hele dikke knuffel! En weet wat je altijd tegen mij zegt als ik er doorheen zit: de volgende ronde raap je toch al je moed weer bij elkaar en ga je er weer voor! En wij slepen je er weer doorheen meid!! Knuffel!

Suus, wat goed van je dat je toch de pillen hebt genomen! Dappere beslissing en ik hoop dan ook dat je lichaam nu snel herstelt! Ook voor jou een dikke knuf!

Natas kan ook wel een knuffel gebruiken denk ik!

Hier gisterenavond geklust, al heb ik het gevoel dat deze ronde gewoon verloren is....ik ben wel braaf blijven liggen, maar moest na een uurtje plassen én heb mijn longen uit mijn lijf gehoest, dus alle zwemmers zullen wel weer linea recta terug naar buiten zijn gezwommen...ze zijn toch al niet zo goed in richting bepalen geloof ik ;)
    Vanavond nog maar een keer...

Ga ff eten en dan de twee rotti's van mijn buurman even uitlaten en vanmiddag zou ik terrasje pakken met goede vriend, maar voel me nog niet optimaal, dus weet nog niet of ik dat ook echt ga doen. Word zo moe van het hoesten :x

Dombo, fijne dag vandaag met het feestje van je Lief!

Deel Deze Pagina