Ik snap helemaal wat je bedoelt Suus. Het zelf in de hand hebben wanneer er iets gebeurt is aan de ene kant prettig maar aan de andere kant ook heftig. Want na het inbrengen, tsja dan gebeurt het dus echt en moet je definitief afscheid nemen. Ik heb bij het inbrengen gejankt. Bebek, de klus gisteren was toch prima? Een dag voor je ovulatie, een uur blijven liggen, klinkt niet verkeerd hoor. Dank voor de knuf! Vind het wel tijd voor een grote groepshug hier eigenlijk. Emotioneel zit ik in een zwart gat, ik kan mezelf er maar niet uit trekken. Ik weet wel dat we nog een kans hebben maar ik voel het niet zo. Bij alles wat ik doe voel ik de leegte, bedenk ik me hoe het anders geweest zou zijn, wat ik dan nu zou doen, elke keer ermee geconfronteerd worden, etc. Lichamelijk voel ik me ook niet top, maar dat overleef ik wel. De buik is gelukkig rustig, het vloeien wordt minder. Voel me wel slap en heb giga knallende koppijn sinds gisteren.
@Bebekje...beterschap! Haha....ik las je verhaal te snel en las dat je even gauw roti ging eten.Zat al te denken...ieuw 's ochtends roti Koffie...bedankt voor de knuf.
En Bebek bedankt voor de knuf....iedereen die me geknuft heeft bedankt! En voor Natas een extra dikke knuf!
Goeiemorgen meissies, Gisteren mijn ouders de hle dag op visite gehad, gezellie! Ze hebben een nieuwe pup een bruine labrador, en het is zo'n scheet. Dus vandaar mijn afwezigheid. Ff denken of ik het allemaal onthouden heb. Suus, sterke vrouw! Wat knap dat je de stap toch gewaagd hebt. En fijn dat het is meegevallen, ik hoop dat je bm nu helemaal schoonis. Natas een hele dikke knuf, ik wil je graag een keukentrapje (of ladder) geven om uit je zwarte gat te kruipen. Liesben, meis ik kan je gevoel zo goed begrijpen. Het lijkt vaak net een achtbaan wat gevoelens betreft. Hoop, afwachting, geen hoop meer, boosheid, verdriet, onmacht en dat weer proberen om te zetten naar hoop. Wat heeft de gyn gezegd over het slagingspercentage van een IUI? Bebek beterschap en geniet maar op een terrasje want het weer is heerlijk. Dombo ik krijg spontaan zin in appeltaart. Alvast gefeliciteerd met je hubbie. Desmo fijn dat je het zo gezellig hebt met je ouders. Nog van Harte gefeliciteerd! Lotuss haar meissies worden groot (maar wat een prachtmeiden!) Verder weet ik het ff niet meer sorry. Ik ga vandaag lekker genieten van het zonnetje.
Ik doe een wens... Ik wens dat alle meiden hier (die het willen dan..) binnen drie tot zes maanden zwanger zijn én blijven... Ik wens dat Suus toch zwanger wordt, al is ze er klaar mee..(ze vergeet de pil of hij werkt niet goed en ze komt er pas met 12 weken achter zodat ze die angst niet meer mee hoeft te maken) en dat ze een prachtige tweeling krijgt...een jongen die op Suusman lijkt en een meisje dat op Suus zelf lijkt (of andersom, mag ook) En die wens gaat gewoon uitkomen ook! Zo! Ik heb gesproken..
Liesben, ook een knuf van mij. Ik begrijp zo hoe je je voelt en hik tegen dezelfde gedachten aan. Helaas kan ik je dus ook geen advies geven omdat ikzelf nog niet eens weet wat te doen. Het enige wat ik je mee wil geven is dat het hormonen gedoe met een vruchtbaarheidsbehandeling wel zwaar is maar ook wel weer mee valt als je er mee bezig bent. Suus, sterke vrouw!! Goed dat je je gevoel gevolgd hebt en dat je in elk geval achter je beslissing staat. Ik hoop voor je dat het ergste nu achter de rug is. Natas, jij ook knuffel en onaardige baas moet een schop onder z'n reet hebben. Dombo, fijne dag vandaag! Het is inderdaad prachtig weer. Bebek, beterschap! (Hoestje = misschien toch stoppen met roken) Oh en wat het klussen en zaadjes betreft. Misschien heb je ze nu juist de goede weg opgehoest Lotuss, ja ook bij jou worden kleine meisjes groot. Helaas zit ik niet op hyves dus kan niet van je filmpjes genieten. Verder iedereen die ik vergeten ben, heel veel plezier vandaag in het zonnetje. Geniet er van. Hier nog steeds dezelfde gevoelens, weet het gewoon niet meer. Gisteren voelde ik me zwaar klote maar was in mijn eigen cyclus ook nod dus zou kunnen kloppen. Ik maak echt van die golvende bewegingen in mijn hoofd. Het ene moment denk ik, ja ik ben zwanger en het andere moment denk ik, nee kan niet want ik voel dit en ik voel dat. Misschien ook zelfbescherming, het is gewoon zo moeilijk. En dan moet ik op korte termijn ook nog een beslissing nemen of ik mee wil met het bedrijf naar de andere locatie of dat ik mezelf er uit laat gooien met een leuke oprotpremie. Ok, dat is een luxe probleem dat weet ik ook maar ik wil er helemaal niet mee bezig zijn. Nog maar 2 nachtjes slapen...
Ladouce, ik kan me voorstellen dat je gek wordt van de spanning. De duimen draaien overuren! BB10, doe mij maar een brandweerladder dan alsjeblieft Mooie wens Lotuss!
@Lotuss...ik schat de kans dat je wens uitkomt vrij klein in ,maar wel heel lief van je! @Ladouce....nog 2 nachtjes...spannend hoor.Ik ga heel hard voor je duimen.
Ik vertelde net mijn angstige gevoelens aan lief. Hij wist nog niet van dalende temp en buikpijn. Weet je wat ie zegt? Misschien moeten we de gyn maar eens bellen of we iets eerder met die IUI mogen beginnen. Want ik merk aan jou dat deze spanning elke maand erger word, en dat je ook steeds harder valt.... *huil* IK ga er hard over nadenken. Maar niet vandaag. Vandaag is het zondag, de zon schijnt en schoonpapa en vriendin komen vanmiddag en eten hier vanavond. Tuintafel en wc's heb ik al schoongemaakt. Nu mijn humeur nog.
Ladouce, ik duim nu zo hard voor jou. Want als ik al klaag....hoe moet het dan wel niet bij jou zijn?
Lies, ik weet hoe erg je tegen die iui op ziet, ik had dat ook met de ivf (bij ons is iui niet eens ter sprake geweest). Maar het stomme is dat ik met de behandelingen het idee heb dat er nu echt iets gedaan wordt. Ook al is het nu 2x misgegaan heb ik er een beter gevoel over dan dat we zelf aan de slag gingen. Gewoon omdat het op die manier elke keer mislukte en je niet eens wist of je het wel op het juiste moment deed, of er een bevruchting ontstond, noem maar op alle dingen die er op zo'n moment toe doen. Met de behandeling had ik het idee dat er in elk geval echt iets gebeurde. Ik weet niet of je hier iets mee kunt maar ik wilde het in elk geval even vertellen. Succes met nadenken en in elk geval toch vandaag veel plezier met jullie bezoek.
Oh ja en meiden, aan jullie en de rest die meeleeft zal het niet liggen. Er zijn inmiddels zoveel mensen die met ons meeleven en voor ons duimen dus daar kan het dan niet meer aan liggen. Nu de natuur nog.
Heb even gauw bijgelezen en wil toch even kwijt dat dit eigenlijk wel een hele waardevolle club meiden is hier hoor! Ik voel het echt alsof we allemaal echt vriendinnetjes zijn van elkaar en dat vind ik toch wel heel bijzonder! *heeft beetje emo-bui, dus knijpt er gauw weer tussenuit*
Bebek ik ben het helemaal met je eens! Enne ik heb net ijs uit de vriezer gehaald, wie wil er een bakkie?
Ikke Meiden, ik ga nog even verder met de badkamer, daarna ga ik weer even van het zonnetje genieten (proberen).
Oh lekker BB! Maar ik ga er ook van door. Heb een verjaardag, leuk in Noordwijk! We zijn nu nog aan het puzzelen hoe we om de Keukenhof heen kunnen want daar zal het nu wel druk zijn. Tot later.