Ik zou zo graag iedereen zwanger willen wensen hier. Ik merk nu Simon er is hoe ongelooflijk dankbaar wij zijn dat we dit mogen meemaken. Het is zo bijzonder... Verdrietig word ik wel van alle berichten die toch vooral over de hoop op een kindje gaan, en waar we helaas niets maar dan ook niets over te zeggen lijken te hebben. Ik zou zo graag willen dat ik iets voor jullie kon doen meiden!!! En ben tegelijkertijd zo dankbaar dat ik Simon in mijn armen heb Even leuk;;; We hebben hem net op zijn buik gelegd in de box en hij gaat me toch te keer, koppie ene kant op en weer de andere kant op , wat een kracht al. En dan zijn voetjes de lucht in en proberen af te zetten om naar voren te komen. En hij is al aan het oefenlachen en gekke bekken trekken. Kortom ik ben zoooo aan het genieten. Gisteren wel even verdrietig geweest en moest erg aan Eline* denken, was ook wel mooi. gr. Nicole
@Nicole....fijn,dat je zo aan het genieten bent van je mannetje.En het verdriet om Eline zal altijd wel blijven.Goed,dat je het zo een plaatsje kan geven. @BB...aaaaaaah,lief...wat een schatje!Ik lust wel een ijsje trouwens
Doe mij alle smaken ijs maar...... kan er wel bij, maakt nu toch niet meer uit na de 10 koekjes, 3 bounty's en grote bak chips vanmiddag Liesben, ik volg je lief wel. Niet dat het daarmee minder eng wordt, maar ik zou zelf denk liever tot aktie over gaan. Liever iets dóen dan elke keer de teleurstelling en alleen maar hopen.
Suus, toch maar de pillen gedaan. Hoop mee dat je bm nu helemaal schoon is. Dikke knuf. Natas, het is niet zo gek meid, dat je je zo rot voelt. Hoop dat je snel de kracht vindt om uit dit dal te kruipen. Ook voor jou een dikke knuf. Liesben, oh meid, wat had ik het anders voor je gehoopt. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik kan me er best een redelijke voorstelling van maken hoe je je moet voelen. Sterkte meid en een dikke knuf! Ladouce, wat moet dit ongelofelijk spannend voor je zijn. De duimen draaien hier onverminderd voor je door. Nicole, fijn dat je zo van je kleine man kunt genieten. Het is niet zo gek dat je nu sterk aan jullie meisje* moet denken, zij hoort er toch ook gewoon bij. Vergeten zul je haar nooit, dat hoeft ook niet. Het verdriet zal altijd blijven, maar met de tijd zullen de scherpste kantjes er van af gaan. IJS. Jammie, jammie. Ik ga eerdaags ook maar weer eens m'n ijsrecepten voor de dag halen om zelf ijs te kunnen gaan maken. Wat was het vandaag weer een heerlijke dag. We hebben gelukkig lekker buiten kunnen zitten met mannetjes verjaardag. Het was erg gezellig. De taarten en het eten vielen in de smaak. Altijd fijn als je kookkunsten op prijs worden gesteld. Wel helaas nog een zieke Yelina die vandaag de hele dag wat koorts heeft gehad. Hoop dat ze morgen weer beter is. Altijd zo sneu, die zieke kindjes.
Temp is nog verder gedaald. Ik verwacht vandaag menstruatie. Ik meld me tzt wel weer als ik mijn hunebed zat ben.
Liesben, had het toch nog zo gehoopt voor je. Kan alleen maar een knuffel geven en zeggen dat ik aan je denk en meevoel. (Hou je een beetje ruimte over voor mij zodat ik morgenmiddag bij je kan gaan zitten)
Knuf Liesben! Ik ga naar de winkel en op zoek naar bounty-ijsjes......... veeeeeeeeeeel bounty-ijsjes!