liesben... maar doe dat hunnebedding eens weg.. veel te 2009! bleeeeeeeeeeeh, bounty... bleeeeeeeeeeeeeeeeeeh ladouce: jij gaat morgen ook niet onder steen.. heb verder niets bijgelezen.. misschien dat ik dat straks even ga doen
Lies hele dikke knuffel en ik stuur je een hele fles roosvisee naar je hunnbed. Ladouce, als je het maar uit je hoofd laat om en hunnebed op te zoeken. Wij gaat hier niet mee akkooord hoor!
Nou lekker dan, ik open deze topic en zie meteen de nieuwe banner van Liesben, die te veel op de vorige lijkt. Shit meid! Weer niet, ik had nog zo anders voor je gehoopt. Als ik verder lees kom ik er achter dat het er ook erg ingehakt heeft. Misschien eens serieus nadenken over wat je vriend zegt. Ik zou denk ik ook alles wel willen ondergaan om alles geprobeerd te hebben. Ik denk zelfs wel voor een tweede. Af en toe denk ik er al wel eens aan. Maar ik ben bang dat vriendlief daar niet aan zou willen. Voorlopig zeker niet in elk geval. Maar misschien moet ik het al eens opperen om hem over het idee na te laten denken. Jomi, beterschap, balen griep met dit lekkere weer van het weekend. Suus, fijn dat het zo mee viel. Nou ja, lichamelijk dan. Voor de rest nog veel sterkte. Hahaha Bebek, jij denk toch niet echt dat JIJ zwemmertjes er na een uurtje uit kunt niezen he! hahha, als dat wel zo is vind ik je vreselijk BLOND en moet je op "fertilisatieles. Arme Ladouce is op van de zenuwen. Meid wat kan ik me dat goed voorstellen, morgen D day meid, duimerdeduimerdeduim. Fijn is te lezen dat Nicole extra dankbaarheid voelt voor haar mooie wonder Simon. Dat herken ik ook wel. Doordat je weet hoe veel geluk je moet hebben en hoe moeilijk de weg er naartoe is geniet je zeker nog meer dan een geen vuiltje aan de lucht zwangerschap. Meiden voor wie geïnteresseerd is: Korting bij Sensitest. Hoe werkt het? Kies je producten en leg ze in je winkelmandje. Bekijk je winkelmandje en voer de actiecode NIEUWE in. Je korting wordt direct berekend. Let op deze actie is geldig tot en met zondag 25 april 2010. Hopelijk tot gauw in onze nieuwe webshop: Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest Oh ja, wij hebben een bootje in de buurt erbij. Op krap 1 km van ons huis ligt nu het motorbootje van mijn schoonvader. Laat het mooie weer maar komen nu! Nou hebben we al een andere boot hoor. Deze is voor de af en toe een middagje of om lekker op te picknicken. Verder is het weer tijd voor actie hier, maar weer eens zin creëren.
100 OVULATION/PREGNANCY TEST TESTS - U CHOOSE+FP chart on eBay (end time 26-Apr-10 16:17:14 BST) ik gebruikte altijd deze.. combinatie van 100 ovu en zwangerschapstesten voor omgerekend zon 22 euro. je kan zelf via mail aangeven hoe je de combi wilt.. dus hoeveel ovu en hoeveel zw testen je hebben wilt ook kan je zelf aangeven welke gevoeligheid je wilt
Da's erg goedkoop zeg Limmeke. hihi dan kan je lekker doortesten ook. Ik maak mijn kleine voorraadje op en hopelijk blijft het daarbij. Je moet toch iets positiefs denken.
hehehe ja, hoop dat jullie ze niet meer nodig hebben... maar ik heb ze toen gekocht.. iets van 40 zwangerschapstesten en 60 ovu.. en heb alles opgetest hahahaha.. voor dat geld kon het ook he. (en dan zo erg dat er toch ook nog wat KV testen bijkwamen) ik ben trouwens behoorlijk pissed. Wij hebben huis gekocht he.. hypotheek alles is rond.. koopcontract zou 29 april getekend worden. Wij hoorden echter niets van de notaris en net eens gebeld. ja zegt die.. ik kan die datum niet reserveren voor u, want de verkopende partij heeft wat problemen onderling. Wat nu blijkt is dat de oude vrouw waar wij huis van hebben gekocht, in de clinch ligt met haar kinderen. Het huis moet hypotheekvrij gemaakt worden en de kinderen moeten daarvoor formulieren tekenen. En dat weigeren ze tot op dag van vandaag.. Makelaar was hiervan op de hoogte en heeft verzuimd dat te melden bij de verkoop. Notaris zegt: tis een formaliteit, alleen kan het langer gaan duren.. zou de huur dus nog maar niet op zeggen. Mijn stoppen slaan dus lichtelijk door.. zeker omdat hij het een "beetje" overdreven vond.. als wij de verkopende partij in gebreke zouden stellen als 29 april voorbij is.. blijkbaar is het wel allemaal oke als jij als koper niet aan je verplichtingen kan voldoen dat ze je dan in gebreke stellen a zoveel promile per dag van verkoopprijs, maar andersom moet je maar begrip tonen? dat dacht ik dus niet koop niet voor niets een huis.. makelaar is op hoogte van feit dat ik zwanger ben, dat er hoop aan huis moet gebeuren en ik ben dus echt niet van plan om al puffend tussen de verhuisdozen te gaan zitten.
Jeee Limmeke, Die kinderen van die dame kunnen nog wel heel lang weigeren te tekenen. Gaat die dame anders een zaak aanspannen tegen haar kinderen? Lijkt me allemaal lang duren en inderdaad als jullie hen in gebreke stellen en er geld verloren gaat, zou dat de zaak normaal gesproken toch wel versnellen. Gewoon doen ja! En wat een **kel van een makelaar zeg! Die is er toch voor jullie. Ik kan me goed voorstellen dat je er van over de kook raakt. Eigenlijk gaat zwanger zijn en een woning kopen niet goed samen. Ik weigerde ook in mijn laatste maand om zomaar een keuken te kopen, omdat Bruynzeel het nodig vond om dat een jaar voor de geplande oplevering rond te hebben. Alsof ze omkomen in het werk zeg! Het hele huis stond er nog niet eens en het kamertje in het oude huis moest nog op orde. Vond ik veel belangrijker een nestje voor mijn kind. Hopelijk gaat het verder voorspoedig voor jullie. Maar wees vast voorbereid voor nog wat tegenslagen, dan kan het alleen maar meevallen. En houd voor ogen dat jouw rust (dus gezondheid) en die van je kindjes het enige belangrijke is. Nats, Bounty ijsjes zijn toch niet lekker??!!
Liesben.... Mensen wat ben ik moe, vandaag met de bus naar het ziekenhuis waar dochterlief wat onderzoeken kreeg. Ik heb het gevoel dat ik dagen kan slapen. Ladouce heel veel sterkte voor de laatste nacht.
Dikke knuf voor Liesben!Balen weer meis Hier eindelijk iets leuks te vertellen.Buiten dat ik gister teveel gedaan heb en zo stom ben geweest een wijntje te nemen en dus vandaag weer lekker misselijk was.Maar dat schijnt normaal te zijn,dat dat zo langzaam zakt.Had het zkh gebeld Maar:ik heb vandaag gekocht:een appelboom..jeej!....een kersenboom...jeej!....een lila hibiscus...jeej! en wat bloembollen....nog meer jeej!Ik ben gek op plantjes! Ik wil nog een sering en wat vlinderstruiken,maar manlief wilde ook nog eten deze maand.Flauw he
@Koffie....he bah,dat blijft ook maar een getob met je dochter he....dikke knuf.Ook voor haar! @Ladouce.....ben je al erg nerveus voor morgen?Heel veel succes en ik hoop hier morgen een blije Ladouce weer terug te zien.
Even een ego bericht. Deze week ga ik de gyn bellen, en een eerste afspraak maken voor de IUI. Eerst maar een goed voorlichtingsgesprek waar we al onze vragen kwijt kunnen. Voordat we van start gaan zijn we zo weer een maand verder en is het mei of juni. En deze maand? Deze maand doe ik niets. Ik ga straks niet over stokjes plassen, ik ga niet tempen. Ik doe helemaal niets. Ja, sex hebben als wij dat willen, en niet omdat het moet. Ik weet zelfs nog niet of ik me hier laat zien, maar ik denk dat ik hier toch niet weg kan blijven. Maar ik ben er echt even klaar mee, met eieren, eisprongen, zaadjes, kindjes, vruchtbaarheid en meer van die ellende.
Hoi meisjes! Ik zit met een zieke Lief en ben zelf ook nog niet echt fit, dus hou het even kort, maar kwam vooral langs om Ladouce heel erg veel succes te wensen bij de bloedtest morgen! Ik duim me helemaal suf lieverd! wil iemand mij ff via sms op de hoogte stellen van de uitslag? Nu even bijlezen en proberen te reageren.... Liesben, ik snap de gedachte van je mannetje ook wel...geloof dat ik ook die richting op zou neigen, maar dat zeg ik nu en ik weet niet wat ik zou doen als ik in de situatie zit. Wel heel erg lief van hem dat ie zo'n rekening met jouw gevoelens houdt! Natas, ik hoop dat je snel een beetje uit je zwarte gat omhoog kan krabbelen meis! Liesben, ik lees het nu pas, van die kloteduivels! Dikke knuffel meis! En bedankt Anna Limmeke, wat een achterlijke actie van die notaris zeg! Ik zou ook gewoon de verkoper in gebreke stellen hoor, dit kan toch zomaar niet? En dan ook maar gelijk die notaris aansprakelijk stellen, want als hij op de hoogte was en niets gezegd heeft, is dat ook een zakkenwasser eerste klas! Kan me voorstellen dat je uit je stekker gaat! Suus, fijn dat je allemaal van die leuke blije boompjes voor in de tuin hebt gekocht en daar weer een beetje blij van kan worden!! Koffie, ik hoop dat de onderzoeken bij je dochter nu eens wat duidelijkheid gaan geven! Kan me voorstellen dat je moe bent meis, pas goed op jezelf! Liesben, knap dat jullie een beslissing hebben genomen en ik kan hem helemaal begrijpen! Ik hoop dat dit je wat meer rust geeft! Knuf! Hier is het voor deze maand waarschijnlijk ook hopeloos...buiten het feit dat ook ik geweigerd heb om over stokkies te piesen, is het bij die ene klus van zaterdag gebleven, omdat Lief gisteren ziek uit zijn werk kwam Geef het du weinig kans deze maand! Ach, scheelt me weer een hoop gestress en niets-voelen
Liesben, ik kan alleen maar zeggen dat ik van harte hoop dat de MMM jullie op de valreep bespaard zal blijven. Dikke knuf. Bebek, beterschap voor je mannetje en ook voor jou. Suus, leuk, boompjes en plantjes kopen. En tsssss. Wilde je man ook nog eten kunnen kopen? Nah, snap ik niks van! Limmeke, wat een gez**k zeg, met dat huis. Hoop dat er snel schot in gaat komen. Maar wat een oetl*l van een makelaar dat hij jullie dat toch meer dan belangrijke detail even niet heeft verteld. Ladouce, hoewel ik het sneu voor Liesben zou vinden als ze zo in haar eentje in dat hunnebed zit, alleen is toch maar alleen, hoop ik eigenlijk dat jij de komende 8 maanden op een heel ander bankje gaat zitten. Ik duim voor je meid! Koffieleutje, pittig dagje dus, in het ziekenhuis met je dochter. Wanneer krijgen jullie de uitslagen van de onderzoeken?
Uhm Dombo.... ik hoop ook met heel mijn hart dat ik hier alleen in mijn hunenbed blijf en dat Ladouce morgen gewoon enorm zwanger blijkt te zijn !
Moedige beslissing Liesben, knuf! Anna, ik vind nu even alles lekker waar ook maar een beetje chocola in zit. Ik vreet me klem. Van de 4 kilo die ik de laatste maanden kwijt was geraakt heb ik er alweer 1 aangegeten. Hmmm, ik moet maar es naar Sensitest. Zijn die goed? Lekker buiten bezig zijn met plantjes Suus. Ladouce, ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een weekje niet online geweest dus ik had heel wat bij te lezen. Blijdschap, maar ook een hoop verdriet. Allereerst Nicole en Nicoleman van harte gefeliciteerd met jullie Simon. Fijn dat alles goed is met hem en zijn mamma. Geniet ervan. En dan de andere kant .. Natas wat vreselijk zeg dat deze zwangerschap niet goed mocht gaan. Wat ontzettend verdrietig. Ik wens jou en Natasman heel veel sterkte en een dikke kus. Suus bij jou wilde het niet vlotten, maar inmiddels ben jij ook je kindje verloren d.m.v. medicijnen. Ik begrijp dat je enorm opzag om te pillen te gebruiken, maar gelukkig is het je meegevallen. Jij en Suusman ook nog heel veel sterkte en dikke kus. Fijn dat Suusman heeft besloten om een tijdje niet te gaan werken. Hij gaat woensdag geloof ik weer werken hè?! Je bent lekker in de tuin bezig .. werkt bij mij altijd therapeutisch .. hoop bij jou ook. Anna ik was in Italië, maar dat had BB al duidelijk gemaakt *zwaai* BB jou heb ik al 'gesproken' over de niet gelukte ronde. Nu verder in de MMM .. ik hoop zo dat de eerste IUI poging net als bij mij direct raak is, maar dat het kindje bij jou wel blijft plakken. Succes en knuf. Bebek jij was of bent wellicht nog steeds ziek beterschap. En dat ook nog eens rond de eisprong Desmo heeft gezellig haar ouders op visite. Geniet maar lekker van elkaar. Dombo worstelt af en toe met haar eetgewoontes en ook wat andere zaken waarvan ik niet weet wat het is, maar iig sterkte ermee. En één van jouw dochtertjes moet een ingreep ondergaan, ook daarmee sterkte. JFT . jeetje meis ook dat van de spullen van je vader er nog bij .. onbegrijpelijk dat dat soort dingen gebeuren. Veel sterkte nog. Jomi ook jij bent volgens mij ziek beterschap. Is je wond van de getrokken kies helemaal over? Jowjow *zwaai* KL is er inmiddels nou precies duidelijk wat er met jouw dochter is en nog belangrijker, is er een duidelijk behandelplan? Fijn dat je een begripvolle arbo-arts had .. je hoort toch ook andere verhalen. Ladouce jij hebt een slecht gevoel over deze poging .. ik hoop zo dat je gevoel je enorm in de steek laat. Heel veel succes en sterkte met wachten op de uitslag morgen. X Liesben ach meis ik vind het zo naar dat je zo ontzettend verdrietig bent .. begrijpelijk natuurlijk allemaal. Ik vind het wel heel wijs wat Liesbenman heeft gezegd over het eerder naar het ZH bellen om al te kunnen starten met IUI. Hele dikke kus. Limmeke nou zeg lekker verhaal van de notaris . en die makelaar is ook niet echt volledig geweest zeg . heb je hem daar nog over aangesproken? Gewoon doen waar jullie recht op hebben hoor. En hoe is het nu met het luidruchtige geslaap van manlief. Het is lief, maar zeker ook terecht dat hij ergens anders is gaan slapen. Lotus sorry er is ff niet blijven hangen bij mij wat jij hebt meegemaakt, maar volgens mij heb jij ook niet zoveel geschreven afgelopen week .. toch? *zwaai* Ik heb niet alles kunnen onthouden hoor, dus als ik belangrijke dingen ben vergeten sorry. En ik weet ook niet of ik iemand ben vergeten, ook dan sorry. Ons weekje Italië was lekker. Redelijk goed weer gehad. Babietje is heel zielig, hij heeft namelijk enorm veel last van buikkrampjes en de huilpartijen zijn dan niet van de lucht .. zo zielig zo'n klein humpie die dan zo'n pijn heeft. We zijn elke dag bij mijn schoonzusje geweest. Het was niet makkelijk, maar het viel ons beiden toch mee, we hadden het nl. erger verwacht. Ik vond het wel ontzettend zielig voor mijn vriend als hij de kleine vasthad en dan zag ik hem denken en wist precies wat hij dan dacht. Dat deed me wel veel pijn. Verder hebben we heel veel met zijn tweetjes gedaan, tijd voor onszelf. Heeft ons ook goed gedaan even een weekje weg. Nou lieve meiden ik geef jullie allemaal een dikke knuffel want die kunnen de meeste wel gebruiken. Het is alleen jammer dat zo'n knuffel niet alle zorgen weg kan nemen of wensen uit kan laten komen. Ben er weer vandoor .. fijne avond!