Ik snaptuh 'm wel hoor! Lente lente...... da's leuk hoor lente, maar daar heb ik NIKS aan als het de hele dag regent, miezert, met bakken uit de lucht, grijs, onweer, etc.
Hier snapt het weer ook nog niet dat het lente is.Was droog....denk ga gauw rondje met de hond....halverwege kwam het met bakken uit de hemel.
Haha, dat was ik dus net voor! Het flitste hier zelfs net Als ik ergens bang voor ben.... Ik ga even afwassen en de 2e was ophangen en dan mijn haar in de verf zetten! Als dat aan het intrekken is kom ik jullie ff vervelen ben er weer met half uurtje max denk ik!
Proest, je gaat me toch niet vertellen dat suusman ook bang is van onweer he?? Geef ff een gil als het tien over 8 is, dan moet die prut nl uit mijn haar.... En het is op hoop van zegen, want het is geel En het moet lichtbruin worden Naja, tis nog nooit fout gegaan, dus wacht het maar weer af. Wat wel een beetje jammer is, is dat net mijn haar op mijn rug viel en ik nu een paarse rug heb.... Ik heb van die speciale doekjes om die verf weg te halen, maar ik kan niet overal bij, hahaha Nu heb ik dus een hele zielige halve rug
OMG, ik weet niet meer of het nou bijna tien voor acht of net tien over half 8 was toen ik klaar was met die zooi in mijn haar smeren... Straks vallen al die weelderige lokken uit!
Nou, hoe lief ik suusman ook vind, ik wil toch wel graag mijn haar houden! Ik weet eigenlijk niet wat erger is: te kort die verf erin of te lang...
Wil toch graag mijn verhaal kwijt hier.Vind het wel moeilijk,want moet natuurlijk blij zijn dat ik zwanger ben.Maar vannacht zijn mijn borsten minder zeer gaan doen en ben ook een stuk minder misselijk..... Dan lees ik dat iemand schrijft over een blij streepje.....maar sinds mijn blije streepje word ik elke ochtend wakker en eerste wat ik denk ish nee,het is vast weer mis.En ik denk niet dat ik het nog een keer ga trekken een mk.Geestelijk niet,maar lichamelijk ook niet.Weer die angst,dat het niet schoon is daarna. Ik weet dat het nog niet aan de orde is,maar als dan mijn verschijnselen afnemen,zit de schrik er gelijk weer goed in...... Sorry voor de nietzwangeren,dat ik zo'n ondankbare welzwangere ben.Maar wilde het toch kwijt aan jullie.Jullie zijn tenslotte mijn dinnetjes.
Zo, klaar! Mijn haar zit nog op mijn hoofd, maar in wat voor toestand durf ik niet te zeggen, want het zit nu in een handdoek gewikkeld om te drogen.... Toen ik het erop smeerde was het geel en toen ik het uitspoelde was het grijs/groen en rook het naar gewassen hond, dus dit is weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik al een man heb
Die iemand was ik Suus. En ik kan me je angst heel erg goed voorstellen! Ik kan niet veel zeggen om je hoop te geven, want woorden komen toch niet aan en ik wil je gevoel niet bagetalliseren! Maar het is een bekend verschijnsel dat klachten afnemen, dus dat betekent niets! Ik weet het, het is een dooddoener. Maar je kan niets anders dan afwachten, afwachten tot je de cruciale weken voorbij bent.... Ik kan je angst niet wegnemen en ik kan niks zeggen wat je een goed gevoel geeft. Ik zit niet in jouw situatie en ik kan er dus ook niet over oordelen...ik ken alleen mijn eigen situatie en voor mij zou het een blij streepje zijn, maar ik kan heel goed begrijpen dat er bij jou nog geen blij gevoel is!! Dikke knuffel!!
Het is weer dooie boel hier, dus ik ga lekker bankhangen! Tot morgen meiden, slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op!
Je bent geen ondankbare zwangere Suus..je bent gewoon bang! Dat is iets heel anders. En wie zegt dat het ophoudt met moeilijk zijn zodra je eindelijk zwanger bent, dat je je zo zou moeten voelen?Alleen maar blij en op een roze wolk? Die fase kan ook heel moeilijk zijn, zeker aan het begin door de angst en later door de kwalen en klachten. Voor de een is zwanger raken een peuleschil, voor de ander een lange moeilijke weg. Zo is het ook met zwanger zijn..kan heel moeilijk en angstig zijn als je meerdere miskramen hebt gehad. En volgens mij blijft het zo..ook als je kindje er eenmaal is. Ik bedoel, je bent bang maar ook heel blij dat je zwanger bent. Als je kindje er is ben je heel blij en hou je er heel veel van..maar het is óók vaak heel zwaar en vermoeiend en soms zelfs even niet leuk! (als je nachten op loopt bijv. vraag maar aan Limmeke..) Maar daarom hou je er nog wel van..en ook ben je bang en kun je niet genieten door de angst nu, dat maakt je nog geen ondankbare zwangere. Ik was trouwens ook steeds bang als ik een dag geen klachten meer had..weet ik nog goed. Ook al weet je dat het normaal is..die klachten komen en gaan.
suus.. wilde dat iemand die ongerustheid van je weg kon nemen. even ego: na weer groen te liggen wezen was ik zo aan het balen, dat ik de angelsound heb gepakt en ben gaan luisteren.. en binnen paar seconden had ik een snel kloppend hartje te pakken! waanzinnig om het al zo vroeg te vinden... heb maar paar sec geluisterd, maar ik had het wel ff nodig. oja, we hebben een huis gekocht.. natuurlijk nu weer de financiering etc.. maar dat zou geen probleem mogen zijn ( ons al laten voorlichten door hypotheekverstrekker etc) ik ga ff proberen terug te lezen
He meiden, Ik ben er weer. Rome was geweldig, mooi, indrukwekkend en heel druk. En ze hebben er heel veel oude stenen En wat kan je er lekker eten! Ik ben vast twee kilo aangekomen in drie dagen... Helaas ben ik wel snipverkouden geworden. En ben ik vannacht echt beroerd geweest,heb enorm liggen zweten. En voel me nu nog of ik onder een trein heb gelegen. Komt denk ik door lange dag gisteren. Om 0700 op. De hele dag door Rome gebanjerd, om 20:30 het vliegtuig in en pas tegen 00:30 uur thuis. Vanmorgen er wel een test tegenaan gegooid. Ik was er namelijk van overtuigd dat ie twee strepen zou laten zien. Ik voel me namelijk zwanger. Kan het niet uitleggen. Moe, opgeblazen, borsten die pijnlijk zijn en absoluut niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar niets was minder waar.....helaas. Mijn enige hoop is nu nog dat ei later was. Wat in mijn ogen een reële optie is. Dus heb ik FF even om de tuin geleid door die rare hoge temp op CD 16 weg te halen en mezelf op 13 dpo gezet. Maar ik ben toch bang dat de test niet liegt. *Snik* Heb ik hier nog iets gemist? Ik heb niet alles bijgelezen.