35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve JFT...
    Gecondoleerd met je vader. Weer verder niet goed wat te zeggen, behalve sterkte!

Ik ben vandaag ziek gemeld. Voelde me zo ellendig vanmorgen dat ik mijn bed weer ben ingekropen.

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    JFT wat vreselijk, gecondoleerd en sterkte de komende tijd met het verlies van je papa.

Liesben, beterschap! Ik heb mezelf vandaag officieel genezen verklaard! Hoop niet dat het bij jou ook zo lang gaat duren.

Suus, heb je je record verbroken? Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen.

gr. Nicole

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    JFT gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

Liesben beterschap en een dikke knuf....

Desmo welkom thuis.

Ik lees hier steeds wel ff maar had/ heb ? even geen zin om te reageren. Ik weet niet wat mijn zoon aan het doen is maar gaat niet naar mijn zin daar in Zweden (komt voorlopig helemaal niet thuis zegt ie ?? ) kortom mam aan het piekeren, email naar hem gestuurd, geen reactie, jongere zusjes aan het huilen en Melissa die het hele weekend fikse kolieken had en vandaag het ziekenhuis in gaat.

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    BB.. ik kan het wel doen voor je (heb het ook gedaan maar kreeg geen kaart die ik aan een zwangerschap kon koppelen.('Sla je vleugels uit?? Houd je nu niet in! Het is nu de juiste tijd om uit te vliegen.) Maar het werkt gewoon niet zo en op commando. Soms heb ik een sterk gevoel bij iemand en dan willen de kaarten wel eens wat aanvullen ofzo. (ik hou trouwens altijd een zekere scepsis hoor, al klopt het meestal wel, je weet nooit hoe zoiets werkt en waarom, stuur ik het zelf of komt het ergens vandaan? Dus het is nooit een zekerheid en soms krijg ik dus kaarten die niet op de vraag slaan. Of dat betekent of er voorlopig niets gebeurt of dat ik gewoon niets oppik weet ik niet. Daarom zegt het allemaal niet veel zonder dat ik er een gevoel bij heb. En zelfs dan kan ik het mis hebben natuurlijk.
    Bij engelenkaarten zitten eigenlijk geen kaarten die een ja of nee geven. Ze kunnen wel iets over de situatie zeggen of er helemaal niet op in gaan...

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme KL. Wat een zorgen heb je dan ineens he? Sterkte met je dochter, ik hoop dat ze wat kunnen doen in het ziekenhuis!
    Wat betreft je zoon. Ik vind het lastig daar wat op te zeggen..Als je zo verliefd bent dan doe je dat soort dingen. Maar dat kan hij dan ook "normaal" vertellen.
    Maar ik ken de situatie niet goed genoeg om daar over te oordelen. Ik kan je allen sterkte wensen!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat rot allemaal Koffie....lijkt me moeilijk wat betreft je zoon en natuurlijk ook nog met je dochter nu..
    Wordt tijd dat je in wat rustiger vaarwater komt he..:(

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

PS ik heb me voor morgen ook maar ziek gemeld, ik kan zo met geen goed fatsoen een patiënt te woord staan. Met snot uit al mijn poriën, rood doorlopen ogen een een gezicht als een vaatdoek...Eerst maar eens uitzieken. Dus ik kruip zo weer lekker mijn bedje in.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve JFT, gecondoleerd en heel veel sterkte.

Liesben, beterschap.

Koffie, hou je taai.

Lotuss, wat voor kaarten trek jij?

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik heb verschillende sets Natas. Maar deze zijn Aarstengelenkaarten van Doreen Virtue.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vind het altijd wel interessant hoe vaak die dingen kloppen die de kaarten aangeven.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@JFT...wat erg voor je meis :( heel veel sterkte de komende tijd.

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Bedankt Lotuss, ik denk wel dat ik weet wat de kaart betekent.
    En ik kan het ook wel "een soort van" plaatsen. Er gebeuren een hoop dingen in mijn leven die op nieuwe gebeurtenissen slaan. Op zoek naar een nieuw huis, nieuwe clienten in mijn bedrijf etc.
    En om daarin mijn eigen draai te vinden zal ik mijn vleugels uit moeten slaan.

Koffie ik snap dat je bezorgt bent, ik weet ook niet goed wat je nog meer zou kunnen doen, dikke knuf! En veel beterschap voor Melissa.

Lies fijn uitzieken en niet beginnen voordat het helemaal over is! Beterschap.

Suus hoe is ie? Weer een mijlpaal! *Joehoe, doet een vreugde dansje voor Suus*

13. Suzanne68

@Liesben...beterschap!
    @Koffie....he bah....wat een ellende met je zoon.Kan me voorstellen,dat je er niet gerust op bent.Beterschap voor je dochter!

Ik heb het gehaald...zonder bruin de 5w 6d!Jeej!
    Verder licht misselijk ,'s nachts zere borsten en aambeien :D heb voor het eerst van mijn leven Sperti gebruikt.Ook een mijlpaal ;)

14. Suzanne68

Ik weet helemaal niet of ik Desmo al begroet heb nu ze terug is.
    Welkom terug!Blij dat je er weer bent.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm ik hoop eigenlijk ook nog wat mijlpalen te halen maar Sperti..........is daar niet een van;):D

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hahaha..!! Nee...ik had het pas aan het eind een beetje en alleen met Sophie. Gelukkig is het ook heel snel weer verdwenen na de bevalling. Bij mij dan.

Fijn dat je de kaart zelf wel kan plaatsen BB. Ik ken je natuurlijk niet goed genoeg om te weten waar het op slaat dan.

17. Suzanne68

Niet?:D

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    hiih..Suus...jij hebt dezelfde achtergrond banner als ik..
    Als niet goed kijk denk ik dat het de mijne is en dan zie ik ineens 5 weeks and 6 days pregnant..:$ slik! ;)

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En als jij niet goed kijkt zie je 8 maanden en 4 dagen..haha!
    Heb je je kraampakket al in huis? Bed op klossen?:D

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha..voor Bebek blijf ik Geduld en geschenken van god trekken.
    Ik had ook een andere set gebruikt en daar kwam ook heel duidelijk naar voren..kind ,ooievaar, hart, huis, veranderingen, vrouw, man. Ook een paar kaarten die ik zelf niet thuis kan brengen omdat ik je situatie niet precies ken maar misschien kan jij dat zelf misschien bebek. Ze lijken niet heel erg negatief in elk geval want de rest is zo positief. Kan slaan op je houding over dingen uit je verleden waar je je niet goed over voelt en waar je in het heden nog last van hebt. Of je het weinige vertrouwen dat je hebt erin zodat je ook het ziekenhuis hebt bezocht. Of misschien is het puur lichamelijk en slaat het op je rugklachten waardoor je lichaam nog niet klaar was en je operatie. Dát kan ik dus niet zeggen, wat dat dan precies betekent. Maar dat kindje en die ooievaar en dat hart, huisje mannetje vrouwtje..;)

Deel Deze Pagina