annna! jij mag geen cake beslag meer!!!! hoewel ik er ook steeds van snoep als zoonlief cake bakt want dat vind ik het enige lekkere van de cake suus en bb: waarom is het raar als mannetjes in bekertjes plassen om testen te doen?? word pas vreemder als ze het bekertje daarna leegdrinken omdat het zo gezond is vandaag moederdagkadootje van mijn zoons gekregen, een grote bos bloemen die ze even langs kwamen brengen met hun pa (die vloekte omdat hij weer kon betalen omdat zoonliefs hun geld alweer ophadden hahaha) Morgen mag ik met mannetje en dochterlief een kadootje gaan kopen... mocht het zelf uit kiezen
Anna ik heb je nog niet echt gefeliciteerd, dus bij deze GEFELICITEERD. BB leuk dat je kipjes hebt zeg! En wat raar dat je het raar vind dat mannen een ZS-test doen . haha! Misschien moet ik het I S-man deze maand wel eens laten doen, bij mij is de test negatief ondanks 14 dagen overtijd, misschien test hij wel positief!! Bebek haat kipjes, nou ik niet hoor, maar ik vind (bijna) alle dieren leuk. Succes met de huizenjacht. Desmo is druk bezig met een vrijgezellenfeest te organiseren. Moet je alles alleen doen of heb je hulp? Het is best een hele klus. Jomi ik stuur je een PB-tje. Koffie heeft haar 1e Moederdag-cadeau al binnen .. hopelijk volgen er nog velen. Ik begrijp dat een aantal ook moeite hebben met Moederdag vanwege diverse redenen. Sterkte! Morgen ff een bakkie doen bij mijn moeder, zij krijgt een leuk armbandje en dan naar mijn schoonmoeder, zij krijgt een mooie, grote buitenplant. En volgende week zijn ze alletwee jarig, dus dan weer cadeau's. Ladouce wanneer ga jij nou weg, of ben je al weg? In ieder geval heel veel plezier en ik hoop op heel mooi weer voor jullie. Super trouwens zeg het 2e gesprek, hoop dat het wat wordt. Liesben heeft een uitje voor de boeg naar de Eifel, lekker vooruitzicht. Limmeke heeft mooie bruine benen .. misschien ook wat voor mij die zelfbruinende lotion .. ik heb namelijk enorme melkflessen. Natas hoe gaat het nu met jou? Suus morgen sterkte met moederdag. Enne dat was ik trouwens over het 42 jaar en Geertgen. Sorry Suus , je bent pas 41!!! Ik wist niet dat je bij Geertgen ook terecht kon voor bijv. alleen een schildklieronderzoek. Fijn dat dat kan daar! Wanneer heb je een afspraak? Hier, gisteren dus naar de Homeopaat en de HA geweest met als uitslag: Homeopaat Na anderhalf uur te hebben gewacht, waren we eindelijk aan de beurt. Gezegd dat ik niet snapte waarom, maar dat mijn cyclus erg in de war is. Hierop zei hij 'Ja dat klopt en dat is niet zo gek, want je hebt een bevruchte eicel.' Hierop was mijn reactie natuurlijk dat ik al 2 negatieve ZS-testen heb gehad en een negatieve uitslag van het bloedonderzoek. Ook dat klopte want de eicel kan zich niet innestelen vanwege de lekkende eileider die ik heb (heb hiertegen sinds begin april druppels). En waar vocht zit kan een eicel zich niet innestelen. Uiteraard gezegd dat ik het vreemd vind dat een bevruchte eicel zolang kan 'rondzwemmen', maar volgende de Homeopaat kan dat. Ik heb nu druppels gekregen die ik maar drie dagen mag gebruiken en die moeten ervoor zorgen dat mijn baarmoederwand strak getrokken wordt. Daarna kan de eicel zich óf innestelen óf ik wordt ongesteld en op het laatste is de meeste kans en dat zou ik dan met een dag of drie, vier moeten worden. Huisarts Ze had e.e.a. al in het dossier gelezen en ze zei direct 'Ik snap dat jullie van mij een antwoord willen hebben, maar hoe graag ik dat ook wil ik kan jullie die helaas nu niet geven.' Volgens haar is nog een ieniemienie-kansje dat ik toch zwanger ben, ondanks de negatieve (bloed)testen. Verder is de normale gang van zaken volgens de HA dat er pas na drie maanden geen menstruatie te hebben er verder wordt gekeken. Hierop uiteraard direct gezegd dat wij geen drie maanden de tijd hebben en dat snapt zij ook. Ik moet over twee weken terugkomen. Dus afwachten. Vandaag ben ik 14 dagen overtijd. Ik weet voor 99% dat ik niet zwanger ben. 1%tje hoop houd ik toch maar.
IS, ik ga super super super hard voor je duimen dat de druppels werken en dat die eicel toch een plekje vindt in je bm om netjes in te nestelen! Duim duim duim duim duim duim!!!!
Echooooo meissies waar zijn jullie???? Suus is er ergens nog wat te r e l l e n??? (ben een beetje baldadig)
I S, hier draaien de duimen ook overuren voor je. Verder hier een druk dagje achter rug. Wij zijn met zijn 3en wezen winkelen en cadeautjes gekocht voor Juarno zijn 1e verjaardag volgende week. Houten blokken, zandbak, houten vormenauto, muzikale tractor, wat leesboekjes en een mooie kaart. Is toch wel moeilijk om dan een goede keuze te maken. Maar het is gelukt. Hier ook nog steeds niet ongi, dus wachten nog maar eventjes. Kijk dus nog even niet naar mijn banner. Iedereen een fijne moederdag en die het moeilijk hebben met morgen een hele dikke knuffel.
Haha...kweenie....mijn relbui is weer over.Soms is dat zo lekker! Maar als jij nog wat te rellen kan vinden
@IS....ik ga heel hard duimen,dat het die ene procent is. Haha....jaja...een heel stuk jonger dan 42 dus nog (ahum) Ik wist het ook niet hoor,dat je daar ook met miskramen terecht kon.Heb ik hier op het forum uitgevonden. En dankjewel voor het sterkte wensen.Gelukkig is Suusman morgen vrij en ga ik wel naar mijn eigen mama.Dus dat is weer iets wat ik gelukkig nog wel heb en anderen moeten missen.
Jeeee IS, wat een verhaal zeg! Ik duim dat jij die uitzondering bent die de regel bevestigd. Hopelijk weet je binnenkort meer. Een lekkende eileider... wist niet dat dat bestond. Maar weet wel meer niet denk ik. Heb je het met de huisarts ook nog gehad over het verhaal van de Homeopaat? Zijn er hier wel meer mensen die in het 'alternatieve circuit' hulp hebben gezocht?
spannend IS .. ik heb ook nog nooit van een lekkende eileider gehoord.. maar goed, net als annna weet ik ook niet alles.
heb ook gereageerd in die stomme topic over overdreven zwanger.. erger me rot over dat lacherige gedoe daar
Oh meiden, voor ik het vergeet. Morgen zijn wij de hele dag weg, pas denk ik rond 20.00 pas weer thuis. Morgenochtend verjaardag van de overgrootvader van Juarno, die is vandaag jarig en daarna door naar pake en beppe van Juarno (mijn moeder). Tot morgenavond of anders maandagochtend.
@Jomi....veel plezier morgen! @Limmeke....ik zag het.Jij verwoorde iets beter wat ik bedoelde. Suusman moest heel erg lachen om mijn haar ik was het gewoon nooit meer dan is het echt 1 grote pluizenbol Of ik moet maar weer es naar de kapper.Interessante info dit he
Thnx dames voor het duimen. Ik had ook nog nooit van een lekkende eileider gehoord, hoorde het voor het eerst bij de Homeopaat. Om het wat genuanceerder te zeggen er loopt ietwat vocht vanuit de eileider de baarmoeder in. Ik heb het later ook eens toevallig ook op internet gelezen, was er niet naar op zoek, maar zag het ineens staan. En dat was geen verhaal van een Homeopaat, dus blijkbaar bestaat het wel. Anna ik heb het wel eens gezegd tegen de HA dat wij naar een Homeopaat gaan, maar vrijdag heb ik het er niet over gehad. Wel vroeg ik dus aan de HA hoelang een bevruchte eicel kan 'rondzwemmen in je baarmoeder' en volgens HA 3 dagen, maar volgens Homeopaat dus véél langer! Ach we zien wel, ik reken nergens op, maar ben het wachten nu toch wel beu. Vandaag ben ik 15 dagen overtijd!
BB kon haar baldadigheid niet kwijt kan. Inmiddels gelukt? Suus was 'm inmiddels kwijt, maar zit nog wel met een pluizenbol Limmeke ook al baldadig, maar heeft er ook daadwerkelijk wat mee gedaan. Jomi heeft vandaag een drukke, gezellige dag voor de boeg. Veel plezier. En mooie bruidsjurk ..... wat zal jij stralen in oktober. Wat een grijze dag zeg, geen zonnestraaltje te zien hier ... jammer. Nou meiden voor degene die er iets aan doen, fijne moederdag, maar ook voor velen sterkte vandaag. X
Mogguh dames. Ik ren straks even langs mijn moeder, moet vanavond (weer!) werken. Ben moe, chagerijnig en weet ik wat veel meer. Spreek jullie later!
En dan zit ik ook nog even in het topic over vage testen te lezen...meiden die hun test werkelijk uit elkaar halen. En als ze dan met het licht aan ondersteboven in het toilet hangen dan zien ze drie dagen na de afleestijd een heeel wazig streepje. En als iemand dan voorzichtig zegt dat ze het niet zien is het standaard: Ja, op de foto zie je het niet, in het echt issie duidelijker. Plaats dan die foto niet, muts. De rest van de zp-populatie reageert alleen maar met: oooooohhhhhhhhh, spannend hoor, ik hoop dat je snel zwanger ben! *zucht* (Even voor de goede orde, ik heb niet gereageerd)
Tja dat topic vind ik dan weer wel leuk. Ik ben dol op streepjes turen. Alleen als ze gaan vermelden dat ze hun man over zo'n test hebben laten piesen omdat ze hun eigen vage streepje niet geloven dan zijn ze mij kwijt Ik heb trouwens het eerste rood gespot Ben nu wel heel erg aan het twijfelen of ik die HSG door laat gaan. De gyn zei ook dat je daarna extra vruchtbaar bent. Maar als mijn Lief dan in het ziekenhuis ligt hebben we daar helemaal niets aan. En ik wil dat hij met mij naar het ziekenhuis gaat ipv dat hij er al in ligt. Snappen jullie mijn vage verhaal nog? Wat zouden jullie doen?
Misschien kan je het uitstellen BB? Dat moet toch geen probleem zijn? Ik snap je redenatie wel. Ennieweej, ik ben er weg van. Laters!
@BB.....na die HSG ben je een maand of 3 (sommige gyns zeggen nog langer)extra vruchtbaar.Ik vond het ook een enorme geruststelling om te zien dat alles gewoon goed was.Maar bij mij deed de HSG dan ook helemaal geen pijn.Was een beetje een naar gevoel meer.Ik zou het wel doen (en heb het dus ook gedaan ) ,maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.Suusman was ook de 1e maand niet thuis om een kind te maken.De 2e maand was ik zwanger.