35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Suusman is met de buurman even gauw een stukje schutting tussen de moestuin en de caravan aan het zetten.Even gauw is dus niet zo goed..Suusman heeft de handhei laten schieten en nu een hele schram op zijn hoofd.Gelukkig kon ie er zelf wel om lachen.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Anna, we gingen echt tv kijken met onze kanniedansen-vriend! We zijn allemaal Lost-fan en Canada loopt gelijk met ons, dus we wilden het graag zien. Lost is soort verslaving, maar dan zit je er wel echt al vanaf dag 1 helemaal in ;)

Ik sluit me helemaal aan bij Koffie:de meiden die hun mama nog hebben; verwen ze vandaag! De moeders onder ons: een fijne dag en zij die hun mama net als ik vreselijk missen vandaag: sterkte!

BB, het schijnt dat met de predictor ook de mannen positief testen, zo onbetrouwbaar is die test, misschien dat die muts het daar over had? :D

IS, jemig wat vaag allemaal zeg! Ik duim me suf dat je toch zwanger bent hoor meis, maar wat moet die onzekerheid moeilijk voor je zijn! Knuffel!

JoMi, fijne dag vandaag!

BB, balen van je roodspotting...ik sluit me bij Liesben aan; misschien kun je de HSG even uitstellen?

Ego: heb ik eindelijk bericht van mijn tattoodame dat ik woensdagavond terecht kan, krijg ik ineens allemaal twijfels :(
    Ik ga ook voor het ontwerp, want wil dat plaatje wat ik heb iets aangepast hebben, minder zwart en wat sierlijker zeg maar. Ik hoef hem dus nog niet te laten zetten....vind het ineens heel spannend! Heb natuurlijk wel meerdere tattoos, maar die heb ik allemaal op een plek waar je ze niet hoeft te zien als ik niet wil dat je ze ziet en deze komt natuurlijk wel behoorlijk in het zicht. Hoewel ie niet zo groot wordt en ik er altijd een horloge overheen kan doen...of een paar grote armbanden als ik een oude, grijze en uitgezakte oma ben en het niet meer mooi vind :D

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Lim ik kon het weer niet laten en heb nogmaals gereageerd.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    In de lounge heeft iemand een heel lief topic geopend voor de meiden die het vandaag moeilijk hebben....echt lief dat er mensen zijn die vandaag ook even aan een ander denken!

En voor mijn eigen mama:
    Ik had er de wereld voor over gehad om je vandaag alle cadeaus, liefde en knuffels van de wereld te geven! Helaas kan dat niet meer, maar in gedachten bedank ik je voor alles wat je voor me hebt gedaan en dat je me gemaakt hebt tot de vrouw die ik nu ben...

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, dank je wel voor je lieve hyves krabbel!! En voor jou geldt hetzelfde he meis!
    Dikke knuf!

6. Suzanne68

Nogmaals heel veel sterkte Bebek.En jij ook bedankt voor de lieve krabbel.

Ja,wat een mutsen he....als je er maar een beetje humor overheen gooit,dan voel je je wel beter.Nou die misselijkheid van mij was niet meer met humor te bestrijden hoor.En als je klaagt wordt het alleen maar erger.Echt wat een simpele zielen daar.Ik ga niet meer reageren....zoveel dommigheid.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, voor de mama's onder ons hoop ik dat ze een lekker ontbijtje en mooie knutelswerkjes hebben gekregen vanmorgen.
    Voor de niet-mama's: sterkte!
    En voor degene die geen mama meer hebben: dikke knuf!

Hier een beetje dubbel gevoel. Gelukkig heb ik mijn mama nog, maar om nou een boemetje naar Zuid Frankrijk te brengen ... ;) Dus heb ik haar net even gebeld.
    En voor mezelf hou ik me maar voor dat ik volgend jaar ook moeder ben ... wishfull thinking ;)

Het vrijgezellenfeest was gelukkig heel erg geslaagd, pfew! Was toch wel een beetje zenuwachtig gisteren maar het liep allemaal supergoed. Nou nog een klein maandje voor de bruiloft, kan ik me daar weer druk om gaan maken.
    Oh en de poncho's hadden we gelukkig niet nodig. Maar goed ook want ik had 6 kinderponcho's gekocht!!! Lekker handig wel weer. Ik geef ze wel ana mijn buurvrouw met 3 kids :p

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb een enorm K-humeur, dus ik meld me af. Moet straks ook nog werken :(
    Bah.
    Tot morgen meiden!

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    BB ik zou ook proberen het uit te stellen. Wat heb je nou aan een verhoogde kans als je mannetje in et ziekenhuis ligt.

IS al zo lang overtijd, ik zou compleet gestoord worden. En hoe klein de kans ook is, ik duim me gek voor je dat die ene procent voor jou is en je bevruchte eicel toch een plekje zal vinden om in te nestelen.

Bebek waarm twijfel je nu aan je tattoo? Vanwege de zichtbare plek of gewoon vanwege het idee? Denk er goed over na hoor, als'ie eenmaal staat kan je niet meer terug ;)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Getsie Lies, dan hoop ik dat je je humeur thuis kunt laten en vrolijk op je werk verschijnt ;) Werk ze alvast!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf voor de meisjes die hun mama missen of op dagen als deze het mama zijn zo graag willen ervaren
    BB: over die topic: ik probeer me hele dag met humor overal vanaf te maken.. maar zoals dat ene taartmens die oo zo lollig is en zichzelf oo zoo lollig vind bleeeh

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    I S, ik duim!!!

Meiden, bedankt voor het melden van de topics die ik iig NIET moet gaan lezen...... wat irri zeg.

BB, ik zou het dan denk ik ook uitstellen.

Ik heb vandaag weer es een zw.test gedaan, helaas nog steeds niet helemaal negatief. Zucht.
    Het streepje is nu wel superlicht, bijna meer een schaduwlijntje, dus ik heb goede hoop dat de volgende echt negatief is. Ga denk ik donderdag of zo er weer eentje op wagen.

Over moederdag : ik heb het ook jarenlang gehaat. Al die jaren met de stiefmeiden iets knutselen of wat kopen voor hun moeder, op zondagochtend waren ze altijd bij ons maar op moederdag uiteraard niets voor mij, zij dan met hun cadeautjes 's middags naar hun moeder en ik in een leeg huis zonder kind. Godzijdank is dat nu anders.
    En ik heb mijn mamsel gelukkig nog. Maar ze gaat zo vreselijk slecht...... mijn zus en ik maken ons erge zorgen.

Aan alle lieve meiden hier die het moeilijk hebben met moederdag : hele hele dikke knuf!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Nu ben ik niet meer zo heel tactisch geweest denk ik, oeps;)
    Stomme trienen in dat topic.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #3094 Bebek Istiyorum, 9 mei 2010
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
    Omdat ik een beetje gek ben :D
    Ik wil het al heel lang, maar ik ben ook een heel impulsief mens ;) Tja, da's dan wel een mooi verhaal om later te vertellen, dat ik al die idiote dingen deed omdat ik zo impulsief was :D
    Maar waarom ik twijfel is denk ik vooral omdat het zo zichtbaar is, maar met name nog omdat ie er inderdaad voor altijd en eeuwig op staat ;)

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dikke knuffel voor iedereen die vandaag extra haar mama mist. Moet al janken als ik er alleen al aan denk.

Verder hier veel onzekerheid en ook een K humeur. Gaat over vage testjes. Maar wil Liesben niet verder ontrieven. ;) Heb topic gelezen, dacht daar wat aan te hebben, maar daar zijn ze echt ... (heb er eigenlijk geen woorden voor)
    haha, de enige echt duidelijke positieve test was van iemand die blij was dat ze een paar dagen erna ongi werd.

16. Suzanne68

@Bebek...bij twijfel (nog) niet doen.Ik denk dat je het wel heel zeker moet weten.

Ik heb een leuk verhaal wat ik jullie niet wil onthouden.Waren bij mijn mama net en ze zit te vertellen,dat onze hond altijd het speelgoed van haar hond door de hele huiskamer heeft gegooit en dat ze dat dan moet opruimen als we weer weg zijn.En dan komt nu de foto van wat onze hond (serieus echt waar) had gedaan 10 minuten nadat ze dat gezegd had:

Bekijk bijlage 70813

17. Suzanne68

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ziet er goed uit Suus! Die moestuin. En die hond ook :D
    Valt mee met de zooi toch? Je moet eens weten wat de mijne teweeg kan brengen :D

Enne, die tattoo gaat er wel komen denk ik hoor, vind het toch wel erg mooi! Ik laat haar gewoon een mooi ontwerp maken en dan ben ik gelijk verkocht denk ik! Hoop wel dat ze hem dan ook gelijk kan zetten, anders moet ik nog langer wachten! Zal niet zoveel werk zijn, zo'n vlindertje op je pols...hoop ik ;)

19. Suzanne68

@Bebek...hij had het juist netjes op een stapeltje gelegd ;)

20. Suzanne68

Ik denk dat het ook geen tattoo van uren is.
    Leuk hoor..weer een tattoo!:)

Deel Deze Pagina